Het ruimtemansgraf

De luchtsluis uit, de leegte in
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Welkom!

Je bent het schip uit geschoten en vervolgens deep space binnengedreven. Into the void. Normaal belanden de doden natuurlijk in de hemel, maar aangezien jullie daar al zaten, moest het nog wat verder weg. Dus nu zijn we ergens aan het andere eind van het universum.

Voel je vrij om hier alles te bespreken - behalve spoilers. Die zijn voor in spoilerspace. En wees lief voor elkaar.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
31 mar 2020, 10:01
PS. Met Ida's balletjes moest ik constant aan gehaktballen denken,
Ik ook heel erg hahaha.
Edy schreef:
31 mar 2020, 12:41
Maar wat nog vreemder is van Renate is dat ze zegt
.
Ik vond dit echt zo ongelofelijk hilarisch. 😂😂😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Mark schreef:
31 mar 2020, 20:27
daarnaast wil ik op dit moment Idy een plus punt geven hoe zij op dit moment speelt en door heeft over dat bas bekent is..
Bedoelt ie Edy of Ida asjskkdkrjsjs ik ga stuk 😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
01 apr 2020, 16:41
Ik vond Edy met name ongeduldig worden ná die post van mij - en een klein beetje zeurderig :roll: Ik snapte waar de gevoelens vandaan kwamen, maar vond het niet helemaal fair richting Lola.
Ik bedoel... lief van je of zo... maar ik faalde wel gewoon 😂 ik vind het niet meer dan normaal dat mensen door willen met het spel, en het vervelend vinden dat ze niets weten.
Renate schreef:
01 apr 2020, 19:57
Bas: ik verwacht wel dat hij een bijzondere rol heeft, mogelijk een slechte, aangezien Lola zo erg lang moest nadenken over wat ze nu moest doen, toen Dani uitviel.
Het is niet alsof ik al die tijd heb zitten nadenken 😂😂😂😂 de beslissing was vrij rap gemaakt, alleen daarna faalde ik gewoon in het leven en het hebben van enig besef van tijdverloop. Je kunt sowieso nooit iets halen uit de acties van de spelleider.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Jorn schreef:
03 apr 2020, 21:19
Maar ja spelen we met zoveel wolven wel niet? ik zat met twee in mijn hoofd maar dat is natuurlijk te weinig op zoveel spelers..
Ik moest hier stiekem wel even om lachen. Twee is inderdaad wat weinig. :lol:
Mark schreef:
04 apr 2020, 12:48
Over dat als Ida 2.0 slecht was heeft moet Marieke elke nacht wel een stem hebben gezegd in het wolven hol of Lola heeft te wolven geholpen dat zij niet hoefte te stemmen. Wat raar is.
Ja, je zou inderdaad kunnen stellen dat ik de wolven een handje geholpen heb, maar ik vond het anders erg oneerlijk. Marieke was niet online geweest sinds voor de aliendeadline bekend was, dus die wist niet dat de deadline al was. Ik heb haar daarom een berichtje gestuurd, en zij heeft toen nog op tijd, voor de deadline, aangegeven dat ze vervangen wilde worden. Als iemand zich al heeft teruggetrokken uit het spel verwacht ik daar geen stem van, nee. Daarnaast zou het wel héél opvallend zijn als Marieke zo lang niet online is geweest en er toevallig ook geen slachtoffer valt. Dat vind ik te dicht bij spelbederf in de buurt komen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

Nou, dit was een gênante ervaring XD

Ik denk mijn slechtste spelletje óóit. Jezus.

Gelukkig zat ik aan het eind wel goed #trustyourgutthethirdtime :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

Uitgebreidere postmortem en spam volgt morgen (jeeeeeeeh), nu eerst spoilerspace in :D
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Driemaal is... ruimtescheepsrecht?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

Natuurlijk :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

Also: Lola + Hugo in Hemel = altijd gezelligheid, toch? ;) Dus ik verwacht weer vijf pagina's per dag vol te lullen ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Het vacuüm”