Het ruimtemansgraf

De luchtsluis uit, de leegte in
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

En nog één ding wat ik vergeten was te zeggen als eerste reactie:
Gôh, wat een verrassing. Waren we verliefd? Die zag ik totáál niet aankomen. Jeetje.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Hahaha, ja in het hol waren er ook al vermoedens geuit.

En uiteraard dikke party hier hallo. Space + cake 4ever

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Jorn »

Ja wat een bende is deze pot ;p
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Wouter »

De verkeerde mensen maken zich verdacht... Gelukkig goed geschoten, nu hebben de burgers nog een fighting chance.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

Goed, een post-mortem dus:

- Ik dacht dat het spel leuk zou worden als ik mezelf zou koppelen, dat was fout #1 denk ik XD
- Ik had ergens gehoopt dat de Hemel vol zou staan met Renates frustratie over haar lynch, want dan had ik oprecht mijn excuses kunnen aanbieden aan haar; ik denk dat ik dat alsnog moet doen. Ik zat er gewoonweg heel erg naast (nou heb ik ook nooit beweerd dat ik het zeker wist)... En toen Wouter als tweede lynchkandidaat verscheen, kon ik ook niet heel veel anders meer.
- Ik heb om eerlijk te zijn zowel Renates als Jorns hints niet gezien/opgemerkt tot na de lynch. :oops:
- Dat was ook mijn grote frustratie op dag 2, toen ik praktisch gebonden was aan wat de meerderheid van mensen zou willen doen. Ik durfde aan het eind het risico niet te lopen dat de laatste twee stemmen allebei op Wouter zouden uitkomen, dus moest ik wel wisselen op Jorn. Voordeel daarvan was dat ik ook wat verdachter zou worden, waardoor mogelijk mensen minder snel op Wouter zouden gaan.
- De verdachtmakingen op Wouter heb ik het hele spel niet begrepen. Nou is het moeilijk om een eerlijke analyse te doen van je verdachten als je voorkennis hebt (in dit geval een vooringenomenheid), maar ik vond hem oprecht ook niet zo verdacht spelen. Ik heb wel eerder gehad dat er echt alarmbellen afgingen bij hem, maar dat gebeurde ook niet echt. Dus dat maakte het extra moeilijk af en toe een steek naar hem te sturen om niet te veel op te vallen als stelletje (ook omdat zeg maar het halve dorp al had besloten dat hij slecht was).
- Ik ben blij dat ik met Ineke uiteindelijk toch goed zat, want ik ben een beetje bang dat de familie Van Joolingen dit spel heeft verpest voor de Burgers :P

Opvallend genoeg vond ik de sfeer in het spel niet heel gezellig. Ik weet niet of anderen dat ook is opgevallen (ik kijk met name naar Lola, die heeft wat meer overzicht). Ik weet niet goed waar dat door zou komen, ik denk niet dat ik me heel erg anders heb gedragen dan anders, maar mijn speelstijl is überhaupt nooit erg gezellig en kan als confronterend ervaren worden, en daarbij bijdragen aan zo'n sfeer. Mochten mensen het gevoel hebben gehad dat ik ze ging irriteren, dan spijt me dat natuurlijk. En ik hoop dat Michelle nog een keer meedoet, want ik vond haar een heldere kijk op het spel hebben :)

Oh, en ik wil nog even zeggen dat ik het dit spel nogal frustrerend vond dat iedereen gooide met het "Hugo is goed in dit spel dus..."-argument. En dan letterlijk álles kon invullen op de puntjes. Het ging he-le-maal nergens over :P Hugo is heel goed, dus ik vertrouw hem niet ook al vertrouw ik hem wel. Hugo is heel goed dus hij moet alle hints zien anders is het verdacht. Hugo is heel goed, dus hij is Wolf. Er viel niet echt tegen op te boksen. (En ik begrijp 'm, want ik heb dit dus ook wel eens bij bijvoorbeeld Ineke. Maar om zo vaak aan de ontvangende kant te staan van dit argument gaat echt heel erg op je zenuwen werken :roll: )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

Oh, en ik dacht dat dit mijn slechtste spel tot nu toe was, maar ik lees nu spel 5 terug voor de Hall of Fame enneh... Tja. Ik zit niet in een goede streak op dit forum :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Hugo »

Dit was trouwens wel het eerste spel sinds tijden waarbij mijn hartslag omhoog ging bij elke post die ik ging typen :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
15 apr 2020, 14:01
Dit was trouwens wel het eerste spel sinds tijden waarbij mijn hartslag omhoog ging bij elke post die ik ging typen :P
Omdat het het eerste spel was waarin je dat mat?
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
15 apr 2020, 09:49
- De verdachtmakingen op Wouter heb ik het hele spel niet begrepen. Nou is het moeilijk om een eerlijke analyse te doen van je verdachten als je voorkennis hebt (in dit geval een vooringenomenheid), maar ik vond hem oprecht ook niet zo verdacht spelen.
Ik begreep eigenlijk wel dat hij verdacht gevonden werd, hij deed een beetje ontwijkend voor mijn gevoel? En stemde voornamelijk mee met jou, of zo kwam het in elk geval over.
Hugo schreef:
15 apr 2020, 09:49
Opvallend genoeg vond ik de sfeer in het spel niet heel gezellig. Ik weet niet of anderen dat ook is opgevallen (ik kijk met name naar Lola, die heeft wat meer overzicht).
Hmm, het is me niet opgevallen, maar nu het zegt misschien een beetje? Voor mijn gevoel geen groot verschil met normaal echter. Misschien zijn mensen gewoon geïrriteerd door mijn ghosting 😂😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Het ruimtemansgraf

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
15 apr 2020, 14:01
Dit was trouwens wel het eerste spel sinds tijden waarbij mijn hartslag omhoog ging bij elke post die ik ging typen :P
Vanwege die verboden liefde natuurlijk...

Plaats reactie

Terug naar “Het vacuüm”