Telepathie

Telepatische overpeinzingen
Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Telepathie

Bericht door Djamila »

Om ook maar alvast vooruit te denken: gaat een van ons zich ter kandidaat stellen voor het kapiteinschap?
Lijkt mij op zich wel grappig namelijk, maar het is wel vaker zo dat de BM gelijk verdacht wordt, of niet?

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Telepathie

Bericht door MMarieke »

Djamila schreef:
28 mar 2020, 21:28
Om ook maar alvast vooruit te denken: gaat een van ons zich ter kandidaat stellen voor het kapiteinschap?
Lijkt mij op zich wel grappig namelijk, maar het is wel vaker zo dat de BM gelijk verdacht wordt, of niet?
Ik niet hoor. Dan val ik meteen op aangezien ik dat nooit doe 😉
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Telepathie

Bericht door Lola »

Hoiii, tot jullie weer een maatje hebben volstaan uiteraard 3 stemmen. 😁

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Telepathie

Bericht door Djamila »

Haha ouch, dan komt Bas ons dus joinen als alien!
Sorry Bas!!!

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Telepathie

Bericht door MMarieke »

Eigenlijk wel prima toch? Extra wolfje erbij is nooit verkeerd 😜
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Telepathie

Bericht door Ineke »

Ik ben een klein beetje kritisch geweest richting jullie in mijn lijstje, maar mijn inschatting is dat dit te mager is om je echt zorgen om te maken. Hopelijk vinden jullie het niet erg. Ik ben altijd wel voorstander van veel mensen (inclusief wolven) verdenken, zodat er lekker verdeeldheid ontstaat.

Overigens krijg ik ziener-vibes van Renate :?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Telepathie

Bericht door Bas »

Hiii, dank je voor het vermoorden, nu ben ik een leukere rol :lol:

Ik ga nu rustig alles doorlezen en dan kijken wat ik ervan ga maken!

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Telepathie

Bericht door Djamila »

Jongens, ik denk ook dat Renate een speciale rol heeft.

'Ik denk nog steeds dat Bas is opgegeten omdat hij zo stil was. Anderzijds: dat zijn er wel meer.'
Ze lijkt erg zeker hiervan, aangezien ze het al vaker heeft herhaald. Is er nog een rol in het spel waarbij mensen een kijkje kunnen nemen in het hol/keuze vd wolven? (Die rij met rollen doet me nu even duizelen, ik kijk er straks wel naar, maar ik wilde het in ieder geval al even meegeven)
Lijkt me dus handig om niet op haar stemmen, dan kunnen de mensen die haar verdenken (Edy, Hugo, Wouter) straks op een zwart lijstje te komen staan, omdat ze haar zo stellig verdachten. En dan kunnen wij daar een goed voetje mee halen.

@ Ineke, geen probleem! Vind ik juist ook een goede strategie.

Mooi dat wij nu allen op geen een verdachtenlijstje staan :twisted: Behalve van Ineke dan ;)

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Telepathie

Bericht door Ineke »

Haha jaa, ik denk nog steeds dat Renate ziener is (en dat ze Willemijn heeft gezien) :mrgreen: Het zou echt supermooi zijn als ze gelyncht wordt. Ik kan het denk ik alleen niet maken om op haar te stemmen, omdat ik al heb gezegd dat ik haar goed vind overkomen... Ik ga wel stemmen op iemand zonder stemmen, zodat Renate hopelijk de meeste stemmen vangt :twisted:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Telepathie

Bericht door Lola »

Jullie deadline is dus donderdag 23:59. 👽

Plaats reactie

Terug naar “De hivemind”