Telepathie

Telepatische overpeinzingen
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Telepathie

Bericht door Bas »

Sorry, mijn gevoel van dagen en richting is helemaal kwijt. Ik vind Elrike goed, al is het alleen maar om het spel weer een goede richting op te duwen.

Hopelijk krijgen we morgen (als in volgende dag) Wouter eruit en blijft het ons voorspoedig gaan.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Telepathie

Bericht door Bas »

Ida waar heb jij trouwens een PM gestuurd? Want ik heb zowel hier als op facebook niks?

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Telepathie

Bericht door Ineke »

Ik verdelg Elrike

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Telepathie

Bericht door Ineke »

Ik denk trouwens dat het niet de beste strategie is om met z'n allen op Wouter te gaan met de lynch, want dan 'gaat het te makkelijk' of krijgen we bij de volgende lynch misschien een probleem :)

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Telepathie

Bericht door Bas »

Hoewel ik het enigszins met je eens ben, is het wel zo dat als we er morgen een burger uit halen het 4-4 na het nacht slachtoffer. Nou zit er waarschijnlijk wel een heks is, maar Wouter is wel heel verdacht door zo'n beetje iedereen, dus ik denk dat we even moeten kijken wat er gebeurd, maar logischer wijs zal er een massieve stemming op Wouter komen, denk ik.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Telepathie

Bericht door Ida »

Bas: via messenger!
Het is niet handig om allemaal op Wouter te gaan. Maar ik stem al 2 dagen op Wouter dus het is verdacht als ik dat nu niet meer doe...
Het beste is weer meerdere burgers die verdacht zijn.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Telepathie

Bericht door Bas »

Ik hoop dat DJ nog online komt om Elrike te verdelgen..

En for future reference: mij een berichtje sturen op dit forum helpt meer, aangezien ik daar een e-mail van krijg, terwijl ik op FB alleen een verzoek krijg omdat we geen vrienden zijn ;)

Verder qua stemmen moeten we gewoon kijken wat er gebeurd, tot nu toe hebben alleen ik en Ineke op een lynch slachtoffer gestemd. Waarbij Ineke dat niet eens gedaan heeft toen hij eruit ging. Dus op zich denk ik dat een klein beetje risico wel zou kunnen. (Zeker gezien het feit dat het 4-4 is als we twee nacht slachtoffers maken.)

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Telepathie

Bericht door Ida »

Tja was te verwachten dat Djamila het spel inmiddels is vergeten!

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Telepathie

Bericht door Djamila »

Ik verdelg Elrike

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Telepathie

Bericht door Djamila »

Ik ga tijdens de dag vrolijk door met mijn verdenking op Wouter. Heb nu al zin om een post te schrijven morgen :twisted:

Plaats reactie

Terug naar “De hivemind”