Dag 3 - Zwaarte

First contact
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Bas »

Ik stem op Edy

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Wouter »

Djamila schreef:
14 apr 2020, 18:26

Wouter gaat nog steeds niet in op mijn verdenkingmakingen… Weet niet wat ik daar nou van vind :/
1-2tje aan het doen met Edy? Waar heb ik dat eerder gezien…
Ja, waar je dat eerder hebt gezien weet ik niet, maar ik doe niet aan 1-2tjes met Edy, met niemand trouwens. Daar schiet ik niets mee op. Ik twijfel nog steeds tussen Edy en Mark, maar ik heb geen tijd meer. Dus ga ik maar weer eens meelopen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Wouter »

Ik stem op Edy
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Edy »

@Bas
Daarbij vind ik het ook opvallend dat je Wouter en Mark in je post totaal niet meer noemt. Omdat je twee keer mis zit ga je nu vorige verdachten volledig negeren? Waarom vind je Wouter en Mark niet meer verdacht.
Je leest niet goed Bas. Ik noem Mark nog wel degelijk.
In mijn laatste post:
Ten eerste wilde Mark volgens mij vooral aantonen dat hij geen slechterik was. En omdat ik dacht dat hij Jorn een beetje buiten de aandacht wilde houden (gewoon als medewolf, niet perse als stelletje) daagde ik hem uit om zijn eigen huid te redden. Overigens heb ik toen wel gezegd dat ook al was Jorn een wolf, het Mark niet helemaal vrij zou pleiten. En nu Jorn geen wolf blijkt te zijn al helemaal niet natuurlijk. Hoewel, iets van twijfel aan zijn slechtheid is er toch wel ingeslopen bij mij.
Wouter heb ik steeds maar mild verdacht gevonden en dat is niet veranderd. Hij blijft bij mij maar zo'n twijfelgeval.
Ik vind dat Edy haarzelf heel erg als burger probeert neer te zetten, wat haar in mijn ogen juist verdachter maakt.
Duh, misschien omdat Edy ook gewoon een burger is? Is die gedachte wel eens bij je opgekomen? Jij vindt mij werkelijk altijd verdacht heb ik het idee. En je leest mijn posten niet goed. Maar goed, je was en bent niet een van mijn hoofdverdachten, hoewel je zeker niet vrijgepleit bent ergens door.
Maar er is een persoon die door iedereen unaniem vertrouwt wordt, en dat is Willemijn. Volgens jouw eigen redenering zou Willemijn opgegeten moeten worden.. Of zou je moeten gaan twijfelen aan de ziener woorden van Renate.
Nee? Waarom zou Willemijn opgegeten moeten worden volgens mijn eigen redenering? Ik heb twee rijtjes neergezet: het rijtje waar jij zelf in zit en die ik niet meteen zie als voorlopers op het Elrike eruit stemmen. Ik zeg daar dat ik jullie meer zie als het zoeken naar gehaaide spelers. Daar noem ik dan Ineke, Ida en Hugo, en niet Willemijn inderdaad, omdat zij in real life wel een gehaaide speler is, maar online al lang niet gespeeld heeft en je haar daardoor weer even de tijd moet geven gehaaid te worden.

Ergens zie ik voorbij komen dat Wouter ook op mij gestemd heeft. Dat vind ik dan weer heel kort door de bocht van Wouter, aangezien ik toch niet eerder bovenaan zijn lijst stond. Ik denk met minder dan een uur te gaan dat ik ook mijn hachje moet redden en dus niet op iemand moet stemmen die nog geen stemmen heeft. En ik vind dit ook wel een hele rare actie van Wouter, dus het wordt tit for tat.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Edy »

Ik stem op Wouter

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Ineke »

Ik zit midden in een spelletjesavond, dus ik hou het even kort:

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Ineke »

Ik stem op Wouter

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Ida »

Ik heb nog eens goed nagelezen, maar ik kan de puzzel niet in elkaar krijgen. Ik probeer verbanden te zien, maar nu ik ieders verdenkingen op een rij zet, zit het verband in de knoop.
Van Michelle vind ik vreemd, dat ze grenzeloos vertrouwen heeft in Mark en verder kan ik haar niet precies inschatten, vandaag niog niets gelezen van haar overigens..?...
Van iedereen die Edy niet vertrouwt, begrijp ik niks, ik kijk daar totaal anders tegen aan, maar mischien zit ik in den tunnel.
Dat zelfde geld ook voor mijn kijk op Hugo.
Van Djamila snap ik niet alles, ergens had ik gister het gevoel, dat ze meestemde op Wouter, maar vandaag lijkt het beter onderbouwd.
Ineke speelt volgens mij een eigen spelletje, ik kan haar niet goed peilen.
Bas verdenkt Edy en Wouter, dat snap ik niet.
En Willemijn verdenkt Wouter, Hugo en Edy. Ook al zo vreemd.

Mijn stem gaat nog steeds naar Wouter

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Ida »

Ik stem op Wouter

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Hugo »

Tja, dit is volgens mij vrij dom. Zucht. Zo gaan die aliens wel winnen. :?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”