Dag 3 - Zwaarte

First contact
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Hugo »

Ik stem op Edy dan maar
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Michelle »

First, RIP Elrike.

Excuus, dat ik vandaag en gisteren niet echt actief was. Ik was (het zal jullie vast verbazen) dit weekend bij Mark. Ik had weinig behoefte aan het weerwolven. Vandaag liep mijn dag een beetje anders, dus heb nu pas echt zin en tijd om dit te doen. Ik was jullie niet vergeten hoor!

Voordat ik weet waar iedereen op gaat stemmen, zal mijn stem uit naar Wouter, omdat hij na Mark zijn stem wisselde naar Jorn.
Edy schreef:
13 apr 2020, 00:37
En nu puur op de spelers zelf verdenk ik dan weer niet Michelle, Djamila, Mark en Bas. Gewoon omdat die mij niet zo geinteresseerd lijken om een inactieve speler te elimineren. Ik denk dat die als wolf er liever een gehaaide speler uithalen. En dan had ik dus weer Hugo, Ineke of Ida als slachtoffer verwacht. Wouter en ik zijn natuurlijk ook uiterst gehaaid 8-) 8-)
Interessant dat je nu al weet hoe ik zou spelen als wolf. Tja, wie weet zit je er wel helemaal naast hoe ik zou spelen. :P
Hugo schreef:
13 apr 2020, 11:59
Vertrouwen:
Hugo - Ik bedoel, Mr. Perfect is het zeker niet, maar om hem nou te verdenken ;)

(...)

Neutraal
(..)
Michelle - Michelle doet goed mee, en lijkt zich goed vast te bijten in het spel (go Michelle!). Ik ben het natuurlijk niet altijd met haar eens, maar ik krijg geen slechte 'vibes' van haar. Haar verdediging van Mark is volgens mij mogelijk een zwakke plek van haar - laat je niet verblinden door zijn charmes ;)
Whaha. Ja, natuurlijk vertrouw je jezelf. Het zou gek zijn als je dat niet deed.
Thnx. Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, want dat ben ik ook niet altijd met jou. :lol:
En nee, Mark verblind me zeker niet.
Leuk je zondag trouwens even te hebben "gezien".
Ida schreef:
13 apr 2020, 17:21
Als Edy een wolf is, dan is ze de beste wolf ever! Zo opzichtig mensen verleiden om op een burger te stemmen, als wolf zou dat geniaal zijn. Maar ik denk dat Edy dat nooit zou durven. Maar ik ben het niet helemaal met je eens, over wie die stem dan op hun geweten hebben, je schakelt een aantal spelers uit, maar is het niet meestal zo, dat 1 wolf iets roept en de anderen zijn het er vaak mee eens. Dus ik kan nikls met je conclusie.
Nou dan heb je wel lef als je zo speelt als wolf. Maar ook hierbij vind ik het wel een gewaagde actie. Ik vind namelijk wel dat Edy een bepaalde druk op Mark legt. Ook al moest Mark zelf weten of hij de stemwisseling ook echt ging doen. Wat hij deed om zichzelf "goed" te laten zien, wat niet per se zo hoeft te zijn. En ook met de gedachte dat bij de eerste stemwisseling Mark inderdaad vreemde dingen deed. Houd ik Mark zeker in de gaten.
Wouter schreef:
14 apr 2020, 15:19
Nu even tijd voor een bericht. Gister kwam er een medespeler eten en dan kun je natuurlijk niet tegelijk een post tikken. En vandaag meteen aan het werk gegaan.

(..)

vraag ik me af wat er (1) erg aan is en (2) waarom en waarvoor ik me zou verschuilen. Ik ben er open in geweest dat ik eerst op Mark stemde omdat ik Jorn en Mark verdacht, en Hugo al op Mark gestemd had, en later switchte naar Jorn omdat die meer stemmen kreeg. Inderdaad met als belangrijke reden dat ik daarmee mijn eigen lynch zou voorkomen, en dat ik Jorn oprecht verdacht, naar nu blijkt helaas onterecht.
[/quote
Nou Ik en Mark zitten soms ook gewoon samen onze posts tegelijk te schrijven terwijl we bij elkaar zijn hoor, dus dat kan zeker wel. Zolang je er verder niet over praat is het prima toch...
Ik denk dat iedereen wel zo is als je jezelf daarmee probeert te redden. Maar ja, het gaat niet alleen om jezelf maar ook om de rol die je speelt.
Laatst gewijzigd door Michelle op 14 apr 2020, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Michelle »

Ik stem op Wouter

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Willemijn »

Wouter of Edy. Mijn stem is volgens mij overbodig geworden. Ik heb lang gewacht, of te kijken of ik iets kon halen uit het stemverloop en stemgedrag van de spelers.

voor wat het nog waard is:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Willemijn »

ik stem op Edy

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3 - Zwaarte

Bericht door Wouter »

Oh oh dit is zo dom van jullie
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”