Dag 2 - Duisternis

First contact
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Sorry Mark. Ik hoop dat je weet dat ik er niets onaardigs mee bedoel.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

Willemijn schreef:
06 apr 2020, 20:55
@Ineke
Op het moment dat ik mijn stem uitbracht, waren er stemmen op Mark, Wouter en Jorn (zoals nu, maar anders verdeeld). Ik heb eerder al aangegeven waarom ik niet op Mark ging stemmen. Bij zowel Jorn als Wouter heb ik geen goed gevoel. Bij Jorn met name vanwege zijn onhandige opmerking over de rol van Marieke, bij Wouter meer hoe hij daarop reageerde en mijn visie daarna - ook al zegt hij dat het op een misverstand berust - verkeerd neerzette. Uiteindelijk heb ik voor Wouter gekozen, omdat ik bij hem toch nét iets meer kriebels krijg.

@Djamila
Je schrijft dat je kunt begrijpen dat ik op Elrike stem, maar verder doe je geen uitlatingen over haar, behalve van of het klopt dat zij nog niets heeft gepost in deze dag. Wat begrijp je eraan dan? Hoe is jouw visie ten overstaan van Elrike?

Blijf het nog steeds raar vinden dat mensen zo hangen op mijn opmerkingen over de rol van Marieke. Ik zal het nog een keer logisch proberen uit te leggen. Ik vroeg aan jullie, of iemand iets had gelezen in wat Marieke had gepost waardoor er verdenkingen of iets dergelijks hadden kunnen ontstaan. Aangezien haar rol dus nu werd overgedragen.

Maar daarna zag ik al dat ze feitelijk niets geplaatst had dus dat we daar helaas ook niet echt hypothesen over kunnen maken. Ik snap dat ik het in mijn eerste post inderdaad erg slecht verwoorde, kan ermee te maken hebben dat ik toen wat vaagjes was van slaaptekort.

Maar het is niet anders dan logisch lijkt mij dat je toch probeert te achterhalen wat de rol is van een overgenomen persoon.

Verder erg benieuwd wat Mark met een plan bedoelt.
~Hertog Jorn~

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Michelle »

Jorn schreef:
05 apr 2020, 17:36
Vind dit vanuit jou eigenlijk juist een makkelijke keuze om maar op de Hugo en Wouter bandwagon te springen qua verdachten, wat jou in mijn optiek ook verdacht maakt. Maar mocht ik eruit vliegen (die oneindige ruimte in) merken jullie dat vast vanzelf.
Hugo en Wouter hadden bij mijn stem op jou, als eerste op Mark gestemd. Dus ik ga zeker niet met hun mee qua verdachten.
Ze geven alleen toe dat als er meer op jou gaan, Hugo en Wouter hun stemmen gaan wijzigen, maar mijn stem was de eerste op jou. Ik verwachtte dat bijna iedereen op Mark ging na de verdachtmakingen van vele andere.

Ida schreef:
05 apr 2020, 18:36
Ik heb dat hele gedoe over die stelletjes teruggezocht. Mark opperde een stel (Edy en Michelle), toen kwam stel Mark/Jorn naar voren, Ineke opperde daar weer een theorie over, Wouter haakte bij Ineke aan en Bas vond het allemaal onzin. Ik denk dat eea op drijfzand is gebaseerd, maar Mark en Ineke zijn er kennelijk mee bezig
(..)
beetje raar dat Edy oproept tot stemwisselen, terwijl ze zelf nog niet gestemd heeft, ben je alweer zo zeker van je zaak :o
Mark was niet de eerste die opperde dat Edy en ik (michelle) een stel zijn, dat was Willemijn in dag 1.

Djamila schreef:
06 apr 2020, 18:39
Michelle vindt Willemijn en Mark in ieder geval niet verdacht.
@ Michelle
Waarom specifiek die twee?
Ik verdenk Willemijn niet, omdat (net als meerdere) er nu van overtuigd ben dat Renate haar als ziener heb gezien. Daardoor geloof ik niet dat ze slecht is.
Mark wil ik de voordeel van de twijfels geven.
Voor de rest vind ik het moeilijk te peilen wie goed is en wie slecht.

Djamila schreef:
06 apr 2020, 18:39
Waarna Michelle ook op Jorn stemt, omdat hij met vele winden meewaait (hey, dit is exact dezelfde bewoording als die van Ida, stelletje??????). Van haar kan ik verder geen hoogte krijgen, behalve dat ze meestemt.
Hier trek je een verkeerde conclusie. Ik was de eerste die op Jorn stemde. Ik had op dat moment niks gelezen (dit kan Mark bevestigen, hij zat in real live vlak bij mij). Ik wilde stemmen voor ik het vergeten was. Dus hoe kan ik dan met andere meestemmen?
Dag 1 zaten er niet veel op Jorn. Daarnaast hadden er nog niemand op Jorn gestemd, en vonden de meeste Mark verdacht. Zoals ik al zei heb ik niet alles gelezen en mijn stem uitgesproken. Hoe kon ik dan weten dat ineens iedereen naar Jorn zou "overstappen".

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Willemijn »

[/quote]
Mark was niet de eerste die opperde dat Edy en ik (michelle) een stel zijn, dat was Willemijn in dag 1.

@ Michelle
Dit is een aanname van jou die niet klopt! Ik heb volgens mij nooit ergens gezegd dat jij en Edy een stelletje zouden zijn. Ik vond wel dat Edy jou enigszins in bescherming nam. Dat hoeft dan nog niet te duiden dat jullie een stelletje zijn. Voor hetzelfde geld zitten jullie samen in het aliënhol. En daarbij vond ik het apart dat jij het toen nog nodig vond om jouw post nog aan te vullen.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

De deadline is nu trouwens al wel met 48 uur overschreden, nja aangezien hij 24 uur opschoof met 24 uur, maar wel wel benieuwd naar de start van de nieuwe nacht. (Al ben ik zo te zien wel degene die uit het luchtruim geduwd gaat worden door jullie :( )
~Hertog Jorn~

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Uh Lola??
Kan iemand haar een appje sturen ?

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

Ja zo gaat dit wel een heeeeeel lang potje worden denk ik, al ben ik bang dat dat niet voor mij opgaat :(
~Hertog Jorn~

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ineke »

Ik heb Lola vanochtend geappt, maar ze reageert niet...

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Oei! Dan wachten we nog even.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Willemijn »

Ik klik op actieve spellen, om nog maar eens te kijken of er alweer activiteit is. Pffff....wat duurt dit lang zeg. LOLA, waar ben en blijf je??

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”