Dag 2 - Duisternis

First contact
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Dag 2 - Duisternis

Bericht door Lola »

"This is not your domain. You have breached the darkness."
--Mass Effect 3 (2012)

Het is nog even wennen aan het feit dat er geen zonsopkomst is in de ruimte, maar de klok zegt echt dat het weer ochtend is. Nerveus komt iedereen samen... behalve Ida. Zoals gevreesd treffen ze haar in verschikkelijke staat aan. Voor rouwen is er alleen niet veel tijd... die moet worden besteed aan wantrouwen.

---------------------------------

Ida is ten prooi gevallen aan de aliens. Ze was Burger.
Afbeelding


Jullie hebben tot zondag 21:00 om de volgende die het schip zal verlaten te kiezen. Je brengt zoals gewoonlijk je stem uit door dikgedrukt in een apart bericht te zeggen: Ik stem op [Naam].


Marieke heeft om vervanging gevraagd. Ik vraag aan Ida of zij haar rol wil overnemen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

tja....

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Lola: ik heb je een bericht gestuurd, maar geen idee of je dat hebt gekregen

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Lola »

Vanaf nu:
Marieke >> Ida

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Daar ben ik weer!
Blij dat ik weer mee mag doen, stomme aliens om mij te kiezen, grrrr
maar ik ben nog steeds content met mijn rol :D

nav de stemming gister het volgende:
Ik sta ook nog steeds achter mijn stem op Wouter, hij bezorgd me de kriebels en als 2e stemmen op Renate, wetend dat Edy dat vermoedelijk ook gaat doen en alle argumenten die ik gister al had.

De rare twijfels van Jorn en Mark op het einde bevalt me ook niet helemaal. Mark wil niet op Renate en Elrike stemmen, omdat hij denkt dat zij beide goed zijn, wat ik overigens met hem eens ben, maar dan de stemming ontlopen met een stem op iemand die nog niet een stem heeft, komt een beetje als ontlopen over, raar

Jorn doet ook vreemd, hij speelt een beetje als de eerste keer dat ik met hem speelde, toen was hij wolf. maar mischien speel je altijd wel enigszins weifelend, dus een beetje voordeel van de twijfel, voorlopig.

Ik vind het fijn, dat Elrike nu actief is, maar een doorslaggevende stem op Renate, terwijl je niet hebt bijgelezen, dàt vind ik toch wel opvallend.

Hugo en Edy schaar ik ondanks hun stem op Renate toch onder de goeden. Vanwege de inhoud van hun posts;

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

R.I.P Ida

en welkom terug Ida 2.0 ook XD

1. Mark
2. Djamila
3. Wouter
4. Bas = Burger
5. Hugo
6. Ida = Burger
7. Edy
8. Jorn
9. Michelle
10. Willemijn
11. Renate = Ziener
12. Ineke
13. Marieke/Ida 2.0
14. Dani/Bas 2.0
15. Elrike

nog 12 spelers over.......

3 a 4 wolven / of met andere slechte rol er in ?

op dit moment gaat mijn stem naar, Wouter of Hugo..
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

Ah dus feitelijk zijn we nu Marieke verloren. Maar we weten natuurlijk ook niet wat haar rol was, heeft iemand dingen meegekregen over Marieke?

Maar ja spelen we met zoveel wolven wel niet? ik zat met twee in mijn hoofd maar dat is natuurlijk te weinig op zoveel spelers..

Hoe dan ook vertrouw ik momenteel dus Hugo en Wouter voor geen meter en probeert Hugo dat volgensmij richting mij te draaien.

Mark vertrouw ik wel, vind hem kritisch denken.

Ida ben ik ook niet over uit, ergens vind ik haar ook ietwat verdacht. Wat ik vooral niet vertrouw is dat ze zegt 'zo speelde hij ook toen hij wolf was'

Ik heb toen niets kunnen laten zien van hoe ik speelde omdat ik er de eerste dag uitvloog, als mensen dat niet geloven kijk zelf maar even terug in het archief van het vorige spel. Ik heb toen dus totaal niet de kans gehad om mensen uberhaupt met mij kennis te laten maken of mijn speelstijl of iets te laten zien. Dit maakt haar voor mij juist ook een van de verdachte.

Dus de mensen die voor mij nu een dikke min hebben zijn Wouter en Hugo, Ida heeft ook een redelijke min.
~Hertog Jorn~

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Willemijn »

RIP Ida.

Maar fijn dat je de rol van Marieke kon overnemen.

[quote=Jorn post_id=5517 time=1585941599 user_id=90]
Ah dus feitelijk zijn we nu Marieke verloren. Maar we weten natuurlijk ook niet wat haar rol was, heeft iemand dingen meegekregen over Marieke?

Uh Jorn, Ida2 heeft haar rol overgenomen, dus Marieke (lees: Ida2 nu) haar rol zit er gewoon nog in. Het slachtoffer was Ida. Beetje gekke opmerking van je vind ik. Want feitelijk zijn we namelijk Ida verloren en haar rol was burger. Ida2 neemt de rol van Marieke over.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Michelle »

R.i.p. Ida!

Welkom terug Ida 2.0! Wauw.. twee spelers die een tweede rol krijgen. Gebeurd dat vaker?

Ik moet van het weekend maar even rustig alles nog eens terug lezen, want ik ben nu even niet zeker wie ik verdenk.

Willemijn en Mark vallen voor mij sowieso al in de categorie niet verdacht.

Morgen ga ik wel een langere post doen, want ook ik vind reageren via mijn mobiel niet echt lekker spelen..

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Jorn »

Willemijn schreef:
03 apr 2020, 22:23
RIP Ida.

Maar fijn dat je de rol van Marieke kon overnemen.
Jorn schreef:
03 apr 2020, 21:19
Ah dus feitelijk zijn we nu Marieke verloren. Maar we weten natuurlijk ook niet wat haar rol was, heeft iemand dingen meegekregen over Marieke?

Uh Jorn, Ida2 heeft haar rol overgenomen, dus Marieke (lees: Ida2 nu) haar rol zit er gewoon nog in. Het slachtoffer was Ida. Beetje gekke opmerking van je vind ik. Want feitelijk zijn we namelijk Ida verloren en haar rol was burger. Ida2 neemt de rol van Marieke over.

Ja dat is dus exact wat ik bedoel, Ida heeft de rol van Marieke geerfd, Ida was burger maar kan nu dus wat anders zijn. Ik bedoelde te vragen of iemand iets heeft opgemerkt in wat Marieke gepost heeft of iets dergelijks. Ik ga zo zelf maar even alles weer terugkijken om te zien of ik iets kan vissen uit wat ze gepost heeft, zodat we misschien een hint kunnen vinden welke rol Ida nu beheert.
~Hertog Jorn~

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”