Dag 2 - Duisternis

First contact
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Ik zeg niks. Straks ben ik weer ongeduldig🙄

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Edy : moeilijk?😉
Laten we hopen dat er niks ernstigs met haar is, want zelfs op een appje niet reageren is toch wel raar.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Ze had gisteren nog gereageerd op een FB aankondiging van een online WW evenement. Dus toen was ze wel bij machte online te komen blijkbaar.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ineke »

Ik ben wel klaar met geduldig zijn. Kunnen we niet allemaal onze rollen naar iemand sturen die het spel als spelleider overneemt of tijdelijk waarneemt?

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Willemijn »

Laten we erover stemmen: in bold graag ik ben voor of ik ben tegen

Doen we tenminste nog iets :)

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Willemijn »

ik ben voor

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Wouter »

Ineke schreef:
09 apr 2020, 14:58
Ik ben wel klaar met geduldig zijn. Kunnen we niet allemaal onze rollen naar iemand sturen die het spel als spelleider overneemt of tijdelijk waarneemt?
Ik ben wel voor, maar Hugo vertelde me een ander probleem: Alleen Lola heeft op dit moment voldoende rechten om een spel te leiden.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Hoe kan dat dan? Hugo heeft toch ook eerder een spel geleid? En Floris ook? Of sluiten ze dan per lopend spel de rechten af voor ieder ander?
Maar dat lijkt me heel onlogisch. Het kan toch altijd zo zijn dat er iets met iemand gebeurt? Dan zou je nooit meer op die site terecht kunnen. Lijkt me niet de bedoeling.

Ik ben overigens ook voor! En als iemand nu een heel nieuw spel opzet? Dan moeten we deze maar laten voor het was en terug op aarde komen. Wie zou dat dan willen? Ik heb niet accuut een spel klaar voor actie, maar ik had begrepen dat er wel een aantal waren die al een mogelijk spel hadden liggen?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
09 apr 2020, 15:45
Hoe kan dat dan? Hugo heeft toch ook eerder een spel geleid? En Floris ook? Of sluiten ze dan per lopend spel de rechten af voor ieder ander?
Maar dat lijkt me heel onlogisch. Het kan toch altijd zo zijn dat er iets met iemand gebeurt? Dan zou je nooit meer op die site terecht kunnen. Lijkt me niet de bedoeling.

Ik ben overigens ook voor! En als iemand nu een heel nieuw spel opzet? Dan moeten we deze maar laten voor het was en terug op aarde komen. Wie zou dat dan willen? Ik heb niet accuut een spel klaar voor actie, maar ik had begrepen dat er wel een aantal waren die al een mogelijk spel hadden liggen?
Ze zetten inderdaad de rechten uit voor wie aan het spel meedoet. Zodat die niet meer kan zien dan anderen. Maar dat is nu inderdaad niet zo handig.

Wouter
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Maar, Floris doet BM niet mee met dit spel, dus zou hij nog rechten kunnen hebben? Of Sander? Weet Hugo dat eventueel?

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”