Dag 2 - Duisternis

First contact
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Heel erg goed gaat het toch nog niet met Lola. En Mark ging haar helpen, maar die is...…????

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Renate »

Ik dacht dat ík goed was in uitgebreid tafelen, maar Lola die kan er pas wat van!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Mark »

@all

We wachten even af. morgen ga ik lola weer appen hoop dat ze morgen gaat doen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Nou, ik doe iets meer dan alleen maar hopen. Ik wacht tot lunchtijd 12.00 uur en anders kap ik ermee. Ik vind het heel irritant worden dat er geen woord komt van de spelleider. Er zal natuurlijk wat aan de hand zijn, maar er is altijd het fatsoen om mensen daarvan op de hoogte te stellen of het over te dragen als het zelf niet meer lukt. En niet mensen maar dagen en dagen laten zonder een woord te laten wachten. En dan zeggen dat het zo gaat gebeuren, zodra we zelf actie willen ondernemen, maar dan weer verstek laten gaan. Dit vind ik gewoon niet netjes.
En de weerwolvenjongeren zijn wel jong, maar niet te jong om hun verantwoordelijkheid te nemen.

Dus ik hoop dat er om 12 uur iets is gebeurd. Anders trek ik me terug helaas.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Ik begrijp je frustratie, maar laten we even vanavond afwachten, dan is Mark ws ook weer klaar met werken( denk ik)
En mischien is de migraine van Lola dan (na 3 dagen) beheersbaar.
Zo nee, dan is Renate mischien alsnog bereid??

Maar ondertussen zullen dan wel alle spelers zich hier eens moeten melden..
Ik heb Elrike,Bas,Michelle al lang niet meer gezien, maar mischien wel meer?
Mischien ondertussen een oproep op fb plaatsen?

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Michelle »

Ik snap ook wel het ongeduld, maar ik heb er zelf geen moeite mee.
Ik heb me niet laten horen, omdat ik afwachtte wanneer het weer nacht zou worden. Ik vind het namelijk tegenover Lola best wel lullig. Als ze erg ziek is (migraineaanval heeft), snap ik dat je hoofd er niet naar staat om dan aan zo'n spel te denken of het verder te leiden. Ja misschien is het niet zo netjes om iedereen zo te laten wachten, maar het is maar een spel en er is vast nog meer in het leven waardoor je kunt wachten.
Plus ik vind het nogal makkelijk gezegd, want wat als je zelf in die situatie zit en er wordt vanalles van jou gezegd. Weet niet of je dat dan zelf zo leuk vind.
Daarnaast weten we niet hoe erg het bij lola is, dus haar zo snel aan de kant schuiven vind ik niet echt sociaal. Excuus alvast als ik mensen nu beledig.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Edy »

Niet erg sociaal? Ik denk niet dat ik deze discussie aanga.

Maar, net wat je zegt, het is maar een spelletje. Eentje die we met zijn allen willen spelen op een manier waarop het leuk blijft. Ik begrijp dan ook het grote probleem niet om Renate te laten invallen voor Lola. Waarom moeten we koste van koste wachten op Lola, die zich duidelijk niet lekker voelt. Tenslotte is dit de tweede keer tijdens dit spel dat ze een aantal dagen uit de running is. Dan is het toch niet erg dat iemand anders het spel overneemt en je een volgende keer, als je je weer beter voelt, het opnieuw probeert? Lijkt me alleen maar logisch en het beste voor ons allemaal als groep. Met alle respect, het gaat niet alleen maar om Lola, hoe vervelend dit ook voor haar is. Ik zie dan ook werkelijk niet waarom het nu zo erg zou zijn om het van haar over te nemen.
En er wordt niets makkelijk gezegd Michelle. Jij kent mij niet, dus misschien moet je daar niet over oordelen.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ineke »

Ik ben het volledig eens met Edy. Verder hou ik maar even m'n mond, maar dit moest ik toch even zeggen ;)

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Ida »

Edy: ik zou het jammer vinden als je afhaakt! Die deadline van 12 uur viel me nog voor de koffie wat rauw op mijn dak😉 Als het spel op alternatieve manier verder gaat, ik vind alles prima.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 2 - Duisternis

Bericht door Willemijn »

@ Michelle,
Migraine is niet leuk, zeker niet. En ik hoop ook dat Lola snel opknapt.
Máár: als Lola ondanks haar migraine wél online kan komen voor andere zaken én niet even het spel naar de nacht kan doorzetten (eventueel zonder verhaaltje etc) en wij hadden kunnen doorspelen, dan ben ik daar niet bepaald blij mee en voel mij zelfs een beetje in de steek gelaten.
Als ze aan Mark een toezegging doet en vervolgens nog geen actie onderneemt, vind ik dat eveneens weinig respectvol naar ons als spelers.
Begrijp me goed, ziek is ziek. Daar kan Lola absoluut niets aan doen. Maar geef het dan aan dat je ziek bent, en laat ons als spelers niet in het ongewisse al die dagen.

Ik ben er op deze manier ook wel een beetje klaar mee. Wanneer er vanavond (na etenstijd :) ) om 20.00 uur nog geen reactie te lezen valt, haak ik af.

Ik ben het met de zienswijze van Edy eens.

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”