Dag 1 - Onder ons

First contact
Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Ineke »

Ik stem op Jorn

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Elve »

Mark schreef:
01 apr 2020, 21:38
Elve schreef:
31 mar 2020, 22:10
Damn ik schrok van het slachtoffer.

Nog iets bijzonders verder gebeurd, ik moet nog bijlezen vanaf ergens de nacht :oops:
@elrike
Vind het knap van je,
Gister een bericht en dat je nog moest bij lezen okee. maar waarom 1 uur en 24 min voor het stemmen nog steeds niets gezegd vind beetje raar, snap waarom mensen op je stemmen. ik wil je een kans geven zo maar je zegt dat je veel tijd hebt voor spel daarom had je je toegevoegd aan dit spel. en dan maar 1 klein bericht niets inhoudelijks online.

(ik moet niet veel zeggen maar ik zeg wel meer dan dit.)

sorry vind zonde van het spel

@all
Daarnaast mis ik nog genoeg stemmen van jorn snap ik het en ik zelf ook wach nog rustig af omdat ik het niet weet.
maar waar zijn de rest.
Je hebt helemaal gelijk en ik schaam me dood nu :oops:

Kut kut kut, teveel afgeleid, nazieken etc.. en ja ik zei meer tijd te hebben en dan moet ik dat er ook voor maken.

Als ik dat niet doe vreet je me maar op, ik wil dit spel niet verzieken
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Jorn »

Spijtig dat je vind dat mij dit nu verdacht maakt, al kan ik me daar ergens nog iets bij voorstellen.

Ik probeer gewoon de situatie analytisch te benaderen en te bekijken wat logisch zou zijn of zou kunnen zijn. Er dreven gewoonweg een aantal theorieën rond en ik schrijf gewoonweg mn gedachten en gedachtegangen uit.

Zoals ik al zei heb ik de gehele situatie gewoonweg nog een keer overdacht en zit dus in een splitsing tussen wie ik vertrouw. Maar ik vind eigenlijk dat Wouter zich momenteel verdachter maakt dan dat Renate dat doet. Al denk ik wel dat als Renate er uit vliegt dat dat wel wat zegt over die situatie.

Sterker nog ik vind het wat makkelijk gedacht vanuit jou juist, maar vind je in principe niet verdacht en weet vrij zeker dat je een burger bent tot op heden.

Anyway het lijkt erop dat Renate momenteel de meeste stemmen heeft en ik weet nog steeds niet wie ik nou verdachter vind, in beide gevallen denk ik dat het voor de dag erna wel wat gaat verklaren.

Aangezien ik Wouter toch het meest verdenk momenteel gaat het Wouter worden.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Jorn »

Biep boop ik stem op Wouter
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Mark »

Elve schreef:
01 apr 2020, 22:16
Mark schreef:
01 apr 2020, 21:38
Elve schreef:
31 mar 2020, 22:10
Damn ik schrok van het slachtoffer.

Nog iets bijzonders verder gebeurd, ik moet nog bijlezen vanaf ergens de nacht :oops:
@elrike
Vind het knap van je,
Gister een bericht en dat je nog moest bij lezen okee. maar waarom 1 uur en 24 min voor het stemmen nog steeds niets gezegd vind beetje raar, snap waarom mensen op je stemmen. ik wil je een kans geven zo maar je zegt dat je veel tijd hebt voor spel daarom had je je toegevoegd aan dit spel. en dan maar 1 klein bericht niets inhoudelijks online.

(ik moet niet veel zeggen maar ik zeg wel meer dan dit.)

sorry vind zonde van het spel

@all
Daarnaast mis ik nog genoeg stemmen van jorn snap ik het en ik zelf ook wach nog rustig af omdat ik het niet weet.
maar waar zijn de rest.
Je hebt helemaal gelijk en ik schaam me dood nu :oops:

Kut kut kut, teveel afgeleid, nazieken etc.. en ja ik zei meer tijd te hebben en dan moet ik dat er ook voor maken.

Als ik dat niet doe vreet je me maar op, ik wil dit spel niet verzieken
En dan geen goede info vertellen.
Kom op elrike en anders vreet jouw op vind ik beetje zwakjes opeens ben je wel goed of wat dan ook gaat om idee. Mee doen of niet probeer het.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Elve »

Mark schreef:
01 apr 2020, 22:28
Elve schreef:
01 apr 2020, 22:16
Mark schreef:
01 apr 2020, 21:38


@elrike
Vind het knap van je,
Gister een bericht en dat je nog moest bij lezen okee. maar waarom 1 uur en 24 min voor het stemmen nog steeds niets gezegd vind beetje raar, snap waarom mensen op je stemmen. ik wil je een kans geven zo maar je zegt dat je veel tijd hebt voor spel daarom had je je toegevoegd aan dit spel. en dan maar 1 klein bericht niets inhoudelijks online.

(ik moet niet veel zeggen maar ik zeg wel meer dan dit.)

sorry vind zonde van het spel

@all
Daarnaast mis ik nog genoeg stemmen van jorn snap ik het en ik zelf ook wach nog rustig af omdat ik het niet weet.
maar waar zijn de rest.
Je hebt helemaal gelijk en ik schaam me dood nu :oops:

Kut kut kut, teveel afgeleid, nazieken etc.. en ja ik zei meer tijd te hebben en dan moet ik dat er ook voor maken.

Als ik dat niet doe vreet je me maar op, ik wil dit spel niet verzieken
En dan geen goede info vertellen.
Kom op elrike en anders vreet jouw op vind ik beetje zwakjes opeens ben je wel goed of wat dan ook gaat om idee. Mee doen of niet probeer het.
Mark, ik vind het lief dat je me quote, maar ik ben nog in nacht 1 aan het lezen.

En kwa stemming vrees ik te moeten kiezen tussen Wouter en Renate, laat me dan aub even een goede keuze maken.

Door op mij te stemmen heb je sowieso geen wolf eruit
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Michelle »

Djamila schreef:
01 apr 2020, 18:10
Michelle schreef:
31 mar 2020, 22:17
NEE! Bas vermoord, welke alien doet dat nou! R.I.P.
Yeah Bas is herrezen uit de dood in een misschien wel nieuwe rol.

Ik vind het wel een goede rede dat Bas is vermoord vanwege zijn inactieve houding, maar waarom is Elrike dan niet vermoord? Elve heeft namelijk, volgens mij, nog niks gepost. Dan zou je eerder denken dat de aliens Elve zouden kiezen. Maar ze is nieuw, dus misschien willen de weerwolven haar nog even aan het spel laten wennen. Dus dan zal de reden van de inactieve houding van Bas niet de reden kunnen zijn, tenzij hij langer in dit forum zit. En zoals ik de reacties lees is dat het geval.
Goed punt, Renate lijkt heel zeker te zijn van de inactiviteitstheorie, maar misschien is dat een manier om een inactievere Elrike in te dekken??
Ja het kan zeker Elrike in dekken. Maar toch vind ik Renate best verdacht. Puur omdat ze steeds zo stellig is, maar ook zo duidelijk aangaf geen wolf te zijn.

Voor de rest vind ik het echt nog heel moeilijk om iedereen te peilen. Er wordt echt zoveel gezegd, dat ik nu wel een beetje het spoor bijster ben.
Ik weet wel dat ik al snel een vreemd gevoel had bij Renate.

Ook het inactief spelen van Elrike vond ik verdacht, maar nu ik lees dat ze vaker zo speelt weet ik het niet meer.
Daarnaast denk ik niet dat Mark inderdaad weer een wolf is. Het zou leuker zijn als hij een rol heeft die niet iedereen verwacht, dus ook geen gewone burger. Na al die wolvenrollen zou dat te voor de hand liggen.
Van sommige van jullie, waaronder Willemijn, Wouter, Jorn en Edy, krijg ik nog niet echt een goed beeld.
Op Bas 2.0 wil ik zeker niet stemmen, omdat hij weer gereïncarneerd is. Zou het dan een hele gemene actie vinden om hem er gelijk weer uit te stemmen. Ook al vraag ik me wel heel erg af wat hij dan nu voor rol heeft, omdat Dani weg is gegaan en haar rol blijkbaar echt overgenomen moest worden.

Inderdaad kunnen speelstijlen altijd anders zijn, omdat elk spel een andere context heeft. Toch zijn jullie bekender met elkaar, waardoor misschien reactie anders te peilen zijn dan als je nieuw bent.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Michelle »

Ik stem op Renate

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Mark »

@elrike

Bedankt voor vertellen sorry dat ik zo aan je bleef zeuren
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Elve »

ok lijstje mensen die Ida meteen vertrouwt in nacht 1: Hugo, Michelle, Willemijn, Renate, Marieke en Edy

Ik wil eigenlijk wel weten waarom meteen zoveel?
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”