Dag 1 - Onder ons

First contact
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Ida »

Mark schreef:
31 mar 2020, 21:28
Wat had ik moeten vertellen in nacht 1 onzin zoals de meeste ? ik wachte gewoon af tot de nacht voor bij ging, zoals de meeste en sommige praten onzin en andere zeggen weinig.
[/quote]

Mij ontgaat het verschil tussen de inhoudelijke kennis tussen nacht 1 en dag 2. De dood van 1 speler geeft weinig extra info. behalve speculeren, waarom de wolden tot deze keus kwamen. Dus zo raar is het niet om alvast te beginnen.

Bas: ik ontken, noch bevestig ten stelligste dat ik balletjes opgegooid zou hebben. ja het is waar dat ik de discussie wat probeerder aan te zwengelen, dàt is dan in ieder geval gelukt. Maar tussen de balletjes zitten mischien ook nog serieuze opmerkingen, je weet maar nooit, niet dat ik veel te vertellen heb, maar toch.

Edy: excuus, jij was het niet die zei dat Bas mogelijk het slachtoffer was, omdat hij weinig had gezegd.

Jorn; Michelle: het is juist heel goed dat er nieuwe spelers bij zijn, die de angel wat kunnen halen uit de discussie over speelstijlen. Die zijn nl niet altijd hetzelfde en het is goed dat er een frisse wind door waait.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Ida »

grrrr is het me nog niet gelukt om een deel te qouten van iemand, grrr Ik hoop dat jullie begrijpen, wat de quote is...

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Hugo »

Ik probeerde vanochtend wat te posten, maar toen deed de site zo traag dat ik dacht even ermee te wachten.. Dus nu dan maar alsnog :)

@ Edy en Willemijn

Ik vond Edy met name ongeduldig worden ná die post van mij - en een klein beetje zeurderig :roll: Ik snapte waar de gevoelens vandaan kwamen, maar vond het niet helemaal fair richting Lola.

Enneh Willemijn, er is toch wel iets meer gebeurt dan dat ik zei dat Edy ongeduldig was? Waarom bestond 70% van jouw post dan uit deze opmerking?
Willemijn schreef:
31 mar 2020, 16:22
Verder vraag ik mij af waarom Hugo nú pas reageert op Edy haar 'ongeduldigheid'.
Verder viel me op dat Edy (en Renate in mindere mate) érg ongeduldig was; maar dat is nou niet per se een teken van wolfsheid.

by Hugo » 28 Mar 2020, 11:06

Edy wrote: ↑28 Mar 2020, 08:53
Iemand die mogelijk contact heeft/kan leggen met onze spelleider? Ik vind het op zich best bijzonder dat in deze tijden van thuisblijven en beperkte activiteiten er nog zoveel mensen zo druk zijn elders! :?
Of ze zijn ziek, dat kan ook, en dat is veel vervelender natuurlijk. Voor hen wel te verstaan :)
Lola is nog even bezig achter de schermen, maar ons zeker niet vergeten Edy


Je las namelijk wel mee in het forum, gezien jouw reactie van 28 maart 11.06
Dus: waarom nu pas zeggen dat het jou 'opviel' dat Edy erg ongeduldig was? Je had je visie toen erover gesproken werd toen toch ook kenbaar kunnen maken?
(PS. Willemijn: je kan een mooie quote maken door op de aanhalingstekens rechtsboven naast een post te drukken)

@ Willemijn part deux
Willemijn schreef:
31 mar 2020, 16:22
Mij valt op dat Hugo en Wouter meer dan eens vaak posten vlak na elkaar. Dit gebeurde in nacht 1 ook met regelmaat en ook nu bij dag 1 zie ik het ook voorbij komen. Frappant en apart vind ik.
Uhm... Dat komt door onze telepathische connectie denk ik. Of gelijklopende schema's (hoewel, nee, ik heb geen schema op dit moment). Het was mij ook nog niet opgevallen :P

@ Renate
Renate schreef:
31 mar 2020, 14:53
Jazeker zei ik vrij stellig, dat dát wel de reden zal zijn geweest waarom Bas het slachtoffer was.
De keren dat ik zelf wolf was, werd er in het wolvenhol ofwel graag op inactieve spelers gestemd, omdat actieve spelers het spel veel leuker maken, of er werd juist op voor de wolven gevaarlijke spelers gestemd.

De suggestie van Edy dat ik een wolf ben en hiermee mijn drijfveren verklap, alsmede de suggestie van Hugo dat ik het over de wolven heb als leuke spelers omdat ik er zelf een zou zijn, vind ik lachwekkend en ik kan me niet voorstellen dat jullie dat zelf geloofwaardig vinden.
Wat een interessante en wat geprikkelde reactie is dit.

En hier:
Renate schreef:
31 mar 2020, 21:45
Ik denk nog steeds dat Bas is opgegeten omdat hij zo stil was. Anderzijds: dat zijn er wel meer.
Spelers van wie ik weet dat ze graag de inactieven eruit eten zijn: Marieke en Edy. En ikzelf trouwens ook. Maar ik ben geen wolf.
(...)
Maar er wordt nu ook een derde theorie geopperd: dat Bas is opgegeten omdat hij zo'n gehaaide speler is. Mensen die als wolf graag de sterkste spelers er zo snel mogelijk uitwerken, zijn Ineke, Hugo en Wouter. Als deze derde theorie waar is, dan kunnen we in elk geval constateren dat Willemijn geen wolf is. Zij zegt immers hem niet te kennen. Overigens heb ik bij Willemijn überhaupt geen slechte vibes.
Hoezo zijn Marieke en Edy de twee mensen die inactievelingen eruit zouden eten? Marieke heb ik dat wel eens zien doen, maar ik denk eigenlijk dat íedereen dat wel eens heeft gedaan. En jijzelf natuurlijk ook (ik weet niet waarom, maar je maakt zo'n heerlijke tunnel voor me).
En ja, ik en Ineke (en Wouter vast ook, lufjoe) zijn spelers die vaak tactisch nadenken over hun slachtoffer (ik hoop dat iedereen dat tot op zekere hoogte doet), maar in nacht 1 is er verdomd weinig tactiek omdat er nul kennis is. En er dan 'sterke spelers' uithalen (terwijl we volgens mij zelf ook zo gezien worden) is een beetje asociaal en gevaarlijk voor latere spellen :P En hoe kom je dan in godesnaam tot de conclusie dat Willemijn wel geen Wolf zou zijn? Ze kan:
a. random een slachtoffer hebben gekozen
b. zijn gegaan voor de inactieve speler
c. mee zijn gegaan met een andere wolf (bijvoorbeeld jij, omdat je graag die inactieve speler eruit wilde hebben)
Genoeg scenario's mogelijk. En dan gooi je er nog maar even achteraan dat je überhaupt Willemijn niet slecht vindt overkomen. Waar haal je dat dan uit? Tot nu toe vind ik Willemijn warrig tot verdacht overkomen.

En dan nog even dit (ik heb het gevoel dit elk spel te zeggen): als één Wolf iets zegt over een slachtoffer, kan de rest meestemmen. Dus één van de zes (!) spelers uit het vorige spel hoeft maar in het hol te zitten om te weten dat Bas er lang inzat. De voorafkans dat er onder zes spelers een alien zit, is hoe dan ook gigantisch. Dus veel zegt het eigenlijk niet.

@ Mark
Mark schreef:
31 mar 2020, 21:28
Wat had ik moeten vertellen in nacht 1 onzin zoals de meeste ? ik wachte gewoon af tot de nacht voor bij ging, zoals de meeste en sommige praten onzin en andere zeggen weinig.
Als iemand over niet-spelgerelateerde zaken (met thema's) kan praten, ben jij het! Ik had toch wel wat ruimteschip-rolverdelingen verwacht van je...

@ Michelle
Michelle schreef:
31 mar 2020, 22:17
Tjah, ik weet niet waarom Hugo. We spelen ook niet met een kapitein, maar hij was volgens mij wel de eerste die echt op "thema"-niveau reageerde op onze missie.
Ik waardeer het vertrouwen zeer, maar volgens mij was mijn 'thema'-bijdrage, en ik quoot:
Hugo schreef:
23 mar 2020, 14:33
SPAAAAAAAAAAAAAAACE

Of:
Help, ik verdrink
Dus zo diepzinnig was dat nou niet :p

@ Jorn (en Michelle)
Jorn schreef:
01 apr 2020, 00:31
Mijn probleem zit hem vooral in dat jullie elkaar en de speelstijlen goed kennen, dus daaruit is sneller makkelijker meer op te doen. Tevens hield ik me inderdaad de eerste nacht stilletjes omdat ik denk dat het, zoals ik in de nacht al schreef, nogal counter productief kan zijn.
Nou, neem van mij aan, we schermen er vooral heel erg mee, maar echt zinnige conclusies kunnen we er vrijwel nooit uit trekken (behalve in real life, dan is het wel behulpzaam). We zijn helaas door het vele spelen ook allemaal iets te goed geworden in verbergen dat we Wolf zijn, dus er is vrij weinig speelstijlverschil bij de meesten. En, zoals Ineke al zei, een frisse blik is juist fijn :) Jullie doen allebei al goed je best, dus dat is hoe dan ook fijn :D

@ All

Dan nog even een paar algemene opmerkingen:

Ik ga zo maar meteen stemmen (#yolo), en wel op Renate. Níet omdat ze zichzelf als Wolf dan leuk heeft genoemd, maar met name om de manier hoe ze verder in het spel reageert. Ik vind haar wat agressief spelen, alsof ze snel tot (voorafbedachte?) conclusies wil komen. Ik vind haar smal denken, in plaats van breed, en doet me denken dat ze niet oprecht op zoek is. De rare bescherming van Willemijn blijft vaag en houd ik in mijn achterhoofd.
Willemijn neemt dan ook een tweede plek in op mijn primitieve verdachtenlijstje; maar het zou ook kunnen dat Willemijn gewoon warrig is (zoals ze wel vaker is <3 ) en nog even weer moet wennen aan online spelen.

Ik vind Ineke tot zo ver redelijk goed overkomen, net als Wouter (alhoewel ik dat bij hem nooit durf te zeggen) en Ida. De rest staat nog op neutraal.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Hugo »

Ik stem op Renate
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Wouter »

Ja Willemijn, deze is vlak na een post van Hugo :).

Ik heb alles nog eens doorgelezen en voor mij springen er op dit moment twee verdachten uit. De eerste is Renate met haar leuke-wolf theorie, waarin ze en passant beschuldigingen uitdeelt. Ik vind dat verdacht omdat er veel tegen die theorie in te brengen is maar daar stevig aan vast blijft houden. Het lijkt er op dat ze stevig de aandacht op anderen (waaronder ikzelf) wil leggen.

De tweede is Ida, ik ben van haar coherentere bijdragen gewend, en haar opmerkingen als gevolg van haar eerste, dat ze content is met haar rol, vind ik verdacht. Waarom zou je dat zeggen? En waarom happen de wolven daar niet op. Veel onverklaard, maar er zit wel een donker kantje aan vrees ik.

Ook licht verdacht vind ik Willemijn. Vestigt de aandacht op side issues, zoals wie wanneer post en wie ongeduldig is en wie daarvan wanneer weer iets zegt.

Maar ik maak mijn keus nu ook maar.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Wouter »

Ik stem op Renate
Ho ho ho :xmas:

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Willemijn »

Beste mensen,

voor mij is dit nog altijd een spelletje. En als ik dan moet lezen dat ik warrig ben en meestal wel ben, of dat er geschreven moet worden WAAR SLAAT DIT OP, dan heb ik eigenlijk niet eens meer zoveel zin om mee te blijven doen.
Want het is namelijk niet leuk om dat te moeten lezen en gaat - wat mij betreft tenminste - nét iets te ver.
Misschien dat mijn posten onzinnig en warrig overkomen, sorry daarvoor. Mijn hersenkronkels werken nu eenmaal niet zo, zoals bij de meesten van jullie. Maar ik ben tenminste wél redelijk actief geweest, in tegenstelling tot Elrike (hoewel ze nu ineens wel op de valreep alles zou gaan bijlezen).

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Willemijn »

iik stem op Elrike (Elve)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Mark »

Edy schreef:
01 apr 2020, 15:11
Voor Mark:

Ik schreef dit: Ineke, volgens mij bedoelt ze wel degelijk Willemijn. Zij zegt ook Bas niet te kennen en wat haar betreft klopt dat wel min of meer. Ik kan haar wel vergeven dat ze de tijden van Hyves niet meer op het netvlies heeft staan.

Ik snap dat je het niet helemaal begrijpt. Renate zelf begreep het ook niet helemaal. Ik zal de namen invullen:

Ineke, volgens mij bedoelt Renate wel degelijk Willemijn. Willemijn zegt ook (naast Wouter) Bas niet te kennen en wat Willemijn betreft klopt dat wel min of meer. Ik kan Willemijn wel vergeven dat ze de tijden van Hyves niet meer op het netvlies heeft staan. (Bas geeft namelijk aan ooit met Willemijn op hyves te hebben gespeeld).

Is het nu duidelijk voor iedereen? Sorry! Oh, en Renate maakte een taalfoutje en wilde dat corrigeren, maar dat ging even mis.
@Edy
Heel erg bedankt :mrgreen:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Djamila »

Excuses dat ik nu pas reageer, had het beetje druk gister.
Ik hoop dat het goed lukt met de quotes, anders ga ik ze gewoon weer cursiveren toekomstige posts.

Rip Bas, en welkom terug.
Raar dat meerdere mensen doen alsof ze nog niet eerder met je hebben gespeeld.

Tja, we kunnen wel gaan speculeren over redenen voor de keuze op hem, maar dat weten alleen sommigen van ons zeker.

Vind nog steeds frappant dat Ida zo content was over haar rol + haar ‘aanval’ op Edy.
Klinkt als een rol die er in ieder geval op doelt om overdag of in de nacht vermoord te worden :/ Kan ook weer een hele goede afleidingsmanoeuvre zijn.
Weet niet wat ik er mee moet.
Renate schreef:
30 mar 2020, 22:36
Ik heb het zelf niet nagekeken maar als het waar is dat Bas alleen maar heeft gepost dat hij er zin in had, dan denk ik dat dat wel degelijk de reden is dat hij opgegeten is en dat wijst dan op actieve, aanwezige wolven. De leuke spelers, eigenlijk.
Die het liefst het eerst de inactieve spelers eruit willen werken
Tot nu toe vind ik overigens nog helemaal niemand verdacht. Daar heb ik wat meer munitie voor nodig.
Wat?? Vind Renate erg vreemde dingen zeggen tot nu toe.
Renate schreef:
31 mar 2020, 14:53
Jazeker zei ik vrij stellig, dat dát wel de reden zal zijn geweest waarom Bas het slachtoffer was.
De keren dat ik zelf wolf was, werd er in het wolvenhol ofwel graag op inactieve spelers gestemd, omdat actieve spelers het spel veel leuker maken, of er werd juist op voor de wolven gevaarlijke spelers gestemd.

De suggestie van Edy dat ik een wolf ben en hiermee mijn drijfveren verklap, alsmede de suggestie van Hugo dat ik het over de wolven heb als leuke spelers omdat ik er zelf een zou zijn, vind ik lachwekkend en ik kan me niet voorstellen dat jullie dat zelf geloofwaardig vinden.
Hoezo Renate? Kan juist een erg goede manier van indekken zijn.
Maar ik vond jou het vorige spel waarin ik meedeed ook erg verdacht, en toen bleek je ook goed te zijn.
Ineke schreef:
31 mar 2020, 17:49
Jaahoeeee!! :D Het spel gaat toch nog door! Ik was al een klein beetje erg depressief geworden :P

Ik ga maar weer eens een ouderwets lijstje maken voor het overzicht :mrgreen:

Mark – Kruipt vooralsnog inderdaad vooral in de slachtofferrol. Ik verwacht wel een meer inhoudelijkere bijdrage van hem.

Djamila – Wow, dat is lang geleden dat ik samen met Djamila een spelletje heb gespeeld! Ik weet nog wel dat ik haar altijd verdacht vond, of in ieder geval moeilijk vond om te peilen. Dat is nu eigenlijk niet veel anders :P
Djamila schreef:???
Ida is én heel content met haar rol, en uit alvast deze rare verdachtmaking.
Hmmm.
Djamila schreef: Ik vind het echt best frappant dat er nu al discussies ontstaan over dingen die niet echt op iets gebaseerd zijn.
(…)
Wat voor inhoudelijke opmerkingen verwacht je dan precies, op dit punt van het spel?
Ik vind het vreemd dat ze eerst Ida verdenkt (als veel mensen dat doen) en daarna die opmerking eigenlijk weer tegenspreekt door te zeggen dat er nog niets is om inhoudelijk over te discussiëren (als veel mensen dat ook doen). De opmerking dat er nog niet veel te discussiëren is, vind ik sowieso een dooddoener.
Ten eerste: inderdaad lang geleden! Ten tweede, hoezo een dooddoener als het waar is? Overigens was ik niet de enige die die opmerking maakte.

Verder kopieer je gewoon het slachtofferrol argument dat Hugo ook al maakte, wat betreft Mark.

Wouter reageert alleen op zijn eigen verdachtmakingen en reageert erg defensief. Doet me denken aan dat piraten spel waarin hij een wolfje was 😐 Minnetje voor mij.
Michelle schreef:
31 mar 2020, 22:17
NEE! Bas vermoord, welke alien doet dat nou! R.I.P.
Yeah Bas is herrezen uit de dood in een misschien wel nieuwe rol.

Ik vind het wel een goede rede dat Bas is vermoord vanwege zijn inactieve houding, maar waarom is Elrike dan niet vermoord? Elve heeft namelijk, volgens mij, nog niks gepost. Dan zou je eerder denken dat de aliens Elve zouden kiezen. Maar ze is nieuw, dus misschien willen de weerwolven haar nog even aan het spel laten wennen. Dus dan zal de reden van de inactieve houding van Bas niet de reden kunnen zijn, tenzij hij langer in dit forum zit. En zoals ik de reacties lees is dat het geval.
Goed punt, Renate lijkt heel zeker te zijn van de inactiviteitstheorie, maar misschien is dat een manier om een inactievere Elrike in te dekken??
Jorn schreef:
01 apr 2020, 00:31

Renate staat voor mij in de plus, evenals Hugo.
Elvi is nog erg stil, Djamila ook evenals een paar anderen waar ik voor alsnog neutraal over ben. Al ben ik het eens met dat Djamila altijd heel lastig te peilen is met dergelijke spelletjes, dus altijd een formidabele tegenstander omdat je vaak gewoonweg niet weet wat je er mee aan moet. Al vind ik wel dat ze makkelijk spoken kan zien.
Haha, thanks Jorn ;) Ik zeg in ieder geval wat er altijd in me opkomt!

En ben het met je eens dat ik het soms ook lastig vind dat heel veel mensen hier terugverwijzen naar potjes in het verleden, maar het is soms inderdaad wel bruikbare informatie.
Ik vind jou in ieder geval een stuk minder verdacht dan het potje waar in je wolf was.
Edy schreef:
01 apr 2020, 10:44
Ida schrijft:
Ik ben het met Edy eens over waarom de aliens mogelijk Bas hebben gekozen.
.
Huh?? Ik moet zeggen Ida dat ik veel ..huh???.. momentjes heb bij je in dit spel. Voor zover ik weet zeg ik nergens waarom de aliens mogelijk voor Bas gekozen hebben? Ik zeg alleen dat ik de theorie van Renate onzin vind. Waar haal je dit vandaan en waar ben je het dan mee eens?

Renate schrijft:
Spelers van wie ik weet dat ze graag de inactieven eruit eten zijn: Marieke en Edy. En ikzelf trouwens ook. Maar ik ben geen wolf.
Een andere goede optie is, dat Bas is opgegeten omdat hij er in het vorige spel tot het eind toe in gezeten heeft. Dat wist ik niet, ik deed toen niet mee.
Ik blijf een slecht gevoel houden bij Renate. Ze blijft eerst stug volhouden dat Bas opgegeten is omdat hij stil was, en gooit en passant er nog even in dat zij weet dat Marieke en ik zo graag inactieven opeten. Alweer...huh?? Ten eerste is dat helemaal niet het geval als ik wolf ben. Ten tweede is het een vreemde aanname van je, aangezien wij al God weet hoe lang niet samen in een wolvenhol hebben gezeten, dus hoe je dat zou kunnen weten als het al zo was??? Laat jij mij maar posten zien uit een hol waaruit blijkt dat ik altijd meteen voor de stille spelers wil gaan. Even aannemende dat ik Bas een stille speler vind, wat dus ook niet het geval is.

Dan komt Renate opeens dat de optie sociale weerwolven ook wel een goede is. Bas heeft er tot het laatst ingezeten vorig spel. Maar ze moet dan wel nadrukkelijk aangeven dat zij dat niet geweest kan zijn, want ze zat niet in het laatste spel, dus ze wist het niet.
Kom kom Renate, je hoeft maar even in het vorige spel op de laatste bladzijde te kijken om te zien wie er nog allemaal inzaten. Dat heb ik ook gedaan en ongetwijfeld meer met mij. Dus dat argument van jou vind ik nogal ongeloofwaardig.

Al met al denk ik dat mijn stem voorlopig naar Renate gaat. Ik heb het gevoel dat ze wel aan het 'zoeken' is, omdat een rechtschapen burger dat nu eenmaal doet. Maar het komt nogal krampachtig over, en daarom denk ik dat ze wolf is.
Dit weergeeft exact mijn gevoel richting Renate, maar nogmaals, kan er ook weer helemaal naast zitten, juist omdat het te makkelijk is.

Elrike heeft nog niets inhoudelijks gezegd…

Wouter, Hugo en Edy springen ook erg makkelijk op Renate, dat geeft me dan weer echt kriebelig gevoel.

@ Willemijn
Sorry dat je dat voelt en ik snap je gevoel volledig. Volgens mij kan ik zelf ook nogal warrig zijn, met het direct neerpennen terwijl ik lees


Tot nu toe:

Verdacht: Renate, Elrike, Wouter
Neutraal: Ineke, Ida, Mark, Marieke, Hugo, Willemijn, Edy
Goed gevoel: Jorn, Bas, Michelle
Ik ga nu ook stemmen, want ik weet niet of ik straks nog ga kijken.
Lastig, lastig. Renate komt gewoon niet goed op me over, maar het feit dat mensen ook makkelijk op haar springen, maakt het voor mij lastig. Voordeel van de twijfel voor nu, met dit gegeven in gedachten.

Dan gaat het voor mij tussen Wouter en Elrike. Wouter, omdat hij dezelfde vibes geeft als het spel waarin hij een wolfje was, redelijk weinig inhoudelijke dingen zei (behalve op verdachtmakingen op hem natuurlijk) en makkelijk een stem uitbracht.
Elrike vind ik er tot nu toe ook makkelijk doorheen fietsen, iedereen heeft tot nu toe wel inhoudelijks gezegd, behalve zij… Dat, tezamen met het feit dat zij niet/minder werd genoemd in inactiviteitstheorieën heeft me ook een raar gevoel. Ik weet niet of ze nog gaat reageren?

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”