Dag 1 - Onder ons

First contact
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Renate »

Ik stem op Elrike

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Mark »

Willemijn schreef:
01 apr 2020, 19:37
@Mark
Ik stem op Elrike vanwege haar inactiviteit. Voor iemand die bij de inschrijving zegt: Als er nog plek is, heb gek genoeg ineens tijd
is ze bar weinig aanwezig geweest. Ik houd niet zo van zo'n speelwijze. Natuurlijk is de een wat actiever dan een ander binnen een spel, maar om zo op de valreep nog even aan te geven dat ze bij gaat lezen, mwah daar houd ik dus niet van.
@willemijn
bedankt dat je het hebt uitgelegd voor mij waarom ik snap je helemaal :)
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Ida »

Wouter: waarom zou ik zeggen dat ik content met mijn rol ben? In jou optiek zou ik dat als wolf zeggen! ik denk dat dat geen verhoogde waarde zou hebben, als wolf. Dus dat jij dat wèl denkt, vind ik gek. en je staat bij mij met stip bovenaan. Daarbij heb je al meerdere dingen gezegd, die me de wenkbrauwen doen fronsen (schrijf je dat zo?) dus jij krijgt mijn stem.

Ik zou ook graag op Elrike stemmen om haar inactiviteit, maar dat heb ik in het verleden al vaker gedaan en meestal is ze dan een burger. Als Elrike wolf is, is ze meestel een ietsiepietsie (heeeel weining, maar toch) actiever.

Willemijn: Don't worry, ik begrijp je goed en denk dat er gewoon een argument word gezocht. Ik weet nog niet of ik je helemaal kan vertrouwen, maar een argument als 'warrig' slaat nergens op.

Waarom er al een paar keer gezegd is dat ik Edy wantrouw: geen idee, ik heb in nacht 1 haar op mijn voorlopig te vertrouwenlijstje gezet.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Ida »

Ik stem op Wouter

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Ida »

Hugo: dat van die frisse blik kwam van mij ;)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Mark »

stemmen tot nu toe:

Renate 3 = (Hugo(1), Wouter (2), Edy (5))
Elrike 2 = (Willemijn (3), Renate (6))
Wouter 2 = (Djamila (4), Ida (7))


moeten nog 9 mensen stemmen:
Mark
Jorn
Michelle
Willemijn
Renate
Ineke
Marieke
Dani/Bas 2.0
Elrike
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Edy »

Mark, Willemijn en Renate mogen maar 1 x stemmen hoor!🙄🙄

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Mark »

Edy schreef:
01 apr 2020, 20:56
Mark, Willemijn en Renate mogen maar 1 x stemmen hoor!🙄🙄
OEPS :P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Mark »

Elve schreef:
31 mar 2020, 22:10
Damn ik schrok van het slachtoffer.

Nog iets bijzonders verder gebeurd, ik moet nog bijlezen vanaf ergens de nacht :oops:
@elrike
Vind het knap van je,
Gister een bericht en dat je nog moest bij lezen okee. maar waarom 1 uur en 24 min voor het stemmen nog steeds niets gezegd vind beetje raar, snap waarom mensen op je stemmen. ik wil je een kans geven zo maar je zegt dat je veel tijd hebt voor spel daarom had je je toegevoegd aan dit spel. en dan maar 1 klein bericht niets inhoudelijks online.

(ik moet niet veel zeggen maar ik zeg wel meer dan dit.)

sorry vind zonde van het spel

@all
Daarnaast mis ik nog genoeg stemmen van jorn snap ik het en ik zelf ook wach nog rustig af omdat ik het niet weet.
maar waar zijn de rest.
Burger for life :mrgreen:

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 1 - Onder ons

Bericht door Ineke »

Jorn schreef:
01 apr 2020, 18:11
Sterker nog ik heb alles zitten teruglezen en er werd mij beticht Renate te beschermen, maar nu alles lezende vind ik haar juist zelf inderdaad verdacht.
(…)
Maar voor nu ben ik erg geneigd mee te gaan met Hugo en op Renate te gaan stemmen. Mocht blijken dat Renate eruit vliegt en een burger blijkt te zijn dan vertrouw ik Willemijn sowieso. Dan zijn mijn hoofdverdachten Wouter en Hugo, aangezien Wouter vrij makkelijk op de Hugo bandwagon lijkt te springen. Ik acht Renate ook een sterke speler, dus als ze eerst Bas er hebben uitgestemd en dan de discussie zo sturen dat Renate de luchtsluis ingeduwd wordt. Dan lijkt het voor mij haar sterke spelers eruitwerken theorie een stuk sterker al.
Ik vind dat je hier wel heel sterk draait wat betreft je mening over Renate (nadat je ervan wordt beticht dat je haar beschermde). En wederom verschuil je je achter iemand, namelijk Hugo, omdat hij een theorie over Renate heeft. Wouter noem je ook, omdat hij op de Hugo bandwagon lijkt te springen, terwijl dat precies is wat jij nu ook doet. Ik vertrouw dat niet en daarom gaat mijn stem naar jou.

Wouter vind ik nog steeds lastig te peilen! Hij maakt niet overgedreven uitgebreide post, maar wel uitgebreider dan normaal. Geen idee wat ik daarvan moet denken. Maar omdat hij niet zo’n uitgebreide posts maakt, kan ik zijn gedachtegangen moeilijk volgen. Hij verdenkt nu Renate, Ida en Willemijn en onderbouwt dat prima. Tegelijkertijd weet ik dat Wouter een vaardige spreker is, waardoor hij in staat is om tegen iedereen wel een goed onderbouwde verdenking te formuleren.

Dan verder… Ik vind de stemmen van Renate en Willemijn op Elrike heel makkelijk. Elrike speelt helaas altijd zo. Ik vind het ook absoluut geen leuke speelstijl, maarja… Het is wel makkelijk om op Elrike te stemmen omdat het niet leuk is hoe ze speelt en je daarmee te onthouden van het echte kleurbekennen. Ik zou van de Elrike-stemmers daarom graag ook willen weten wie zij nu precies verdenken. Tenzij Elrike wordt gelyncht als wolf, geeft een stem op haar namelijk heel weinig informatie.
Djamila schreef:
01 apr 2020, 18:10
Dan gaat het voor mij tussen Wouter en Elrike. Wouter, omdat hij dezelfde vibes geeft als het spel waarin hij een wolfje was, redelijk weinig inhoudelijke dingen zei (behalve op verdachtmakingen op hem natuurlijk) en makkelijk een stem uitbracht.
Elrike vind ik er tot nu toe ook makkelijk doorheen fietsen, iedereen heeft tot nu toe wel inhoudelijks gezegd, behalve zij… Dat, tezamen met het feit dat zij niet/minder werd genoemd in inactiviteitstheorieën heeft me ook een raar gevoel. Ik weet niet of ze nog gaat reageren?
Marieke heeft ook nog zowat niets inhoudelijks gezegd. Waarom staat Marieke op neutraal, terwijl je tegelijkertijd overweegt om op Elrike te stemmen omdat zij tot nu toe nog niets inhoudelijks heeft gezegd? Ik begrijp je tweede argument over de inactiviteitstheorieën niet?

Maar waar is Marieke eigenlijk? Dit is niets voor haar! Hopelijk komt ze nog online :)

edit; voor spelfout, er zullen er vast nog wel meer zijn, maar ach!
Laatst gewijzigd door Ineke op 01 apr 2020, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”