Nacht 1

First contact
Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 1

Bericht door Djamila »

Heyhoi all(i)en!

Heel leuk om te kunnen spacen nu, fijn om even niet op aarde te zijn.
Veel plezier iedereen :D

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1

Bericht door Michelle »

Hoi allen!

Ondanks dat ik nieuw ben, heb ik er mega veel zin in. Ik hou wel van een beetje gekte.

Hoe dit verder echt werkt via dit forum zal ik moeten ontdekken via de ruimtereis. Ik ben liever ook op zoek naar aliens en vecht liever met hen dan met virussen. Dus fijn dat we in de ruimte zitten..

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Nacht 1

Bericht door Ineke »

Jaaa ik heb er zin in! :D Ik heb gelukkig eindelijk weer een keer de tijd en ruimte om fanatiek mee te doen ;)

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Nacht 1

Bericht door Willemijn »

Tjonge, dat begon goed. Wilde inloggen, wist ik opeens mijn wachtwoord niet meer. Moet er ook zoveel onthouden vandaag de dag. Pfff.... nu al stress voordat we goed en wel begonnen zijn. Maar goed, daar ben ik dan haha. Ik werk, ondanks de Corona-crisis, nog wel gewoon op kantoor (drie dagen in de week), maar ik zal met regelmaat proberen te posten. Heel veel plezier allemaal.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

Heb er zin in. Ik vind Ida's opmerking over haar rol opmerkelijk maar niet per se verdacht. Nog niet, althans.
Ik werk fulltime thuis, maar omdat ik nu geen reistijd heb, houd ik toch wat meer tijd over.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 1

Bericht door Bas »

Ook ik heb weer zin om het spel te spelen.
Ida maakt meteen weer een opmerkelijke opmerking, waarvan ik niet denk dat ze die als alien zou maken. Maar ja zeker weten doen we het nooit.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

Bas schreef:
25 mar 2020, 20:41
Ook ik heb weer zin om het spel te spelen.
Ida maakt meteen weer een opmerkelijke opmerking, waarvan ik niet denk dat ze die als alien zou maken. Maar ja zeker weten doen we het nooit.
Nou, dat vind ik wel een overhaaste gedachte hoor.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1

Bericht door Lola »

Ha mensen, ik zie dat Jorn al een maand niet op het forum geweest is. Weet iemand een manier om hem te contacteren?

Zolang ik hem niet kan bereiken, verstrijkt de deadline niet. Als niet iedereen weet dat het spel is begonnen vind ik dat namelijk niet zo netjes.
Ik dacht, fijn, een korte nacht, want dan kan het spel sneller op gang komen. Maar ik had er misschien wat langer bij stil moeten staan dat sommigen zich al erg lang geleden hebben ingeschreven. 😂

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Nacht 1

Bericht door Elve »

Zo ik ben er ook, dacht dat dit spel allang was begonnen, maar kon me nog net op tijd inschrijven.

Kijk momenteel een redelijk toepasselijke serie (zie avatar) voor deze ruimtereis.

Al ga ik naast ruimte ook tijdreisjes maken. Hopenlijk niet dit keer door in de laatste minuut online te komen :roll:

Ik doe mijn best weer echt waar!

Zin in, en wie is jorn eigenlijk?
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Nacht 1

Bericht door Willemijn »

Ida heeft ook naar mijn mening een opmerkelijke opmerking met betrekking tot haar rol. Voorlopig ga ik er vanuit dat de opmerking bedoeld kan zijn om het spel op gang te brengen.

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”