Nacht 1

First contact
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Nacht 1

Bericht door Lola »

"It could have imitated a million life forms on a million planets. Could change into any one of them at any time. Now it wants life forms on Earth. [...] It need to be alone and in close proximity with a life form to be absorbed. The chameleon strikes in the dark."
--The Thing (1982)

Welkom aan boord van de Weerwolf 6. Jullie zijn ruimtevaarders, op zoek naar buitenaards leven. Maar het buitenaardse leven heeft jullie gevonden...
Er zijn gedaanteverwisselende aliens aan boord die telepatisch met elkaar communiceren. Ze hebben reeds een aantal bemanningsleden uit de weg geruimd en hun vorm aangenomen. Nu vermoorden ze één voor één de rest van de crew. Niemand is te vertrouwen, iedereen kan een alien zijn!

-------------------------

De deadline voor de aliens/weerwolven en voor de lijfwacht is woensdag 23:00. De rest van de nachtrollen geven mij uiterlijk donderdag 13:00 hun actie door.

Alle rollen van Ultimate Werewolf kunnen in het spel zitten.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

Zin in weer een nieuw potje :-) Te lang geleden ;)

Ik heb (natuurlijk) zeeën van tijd, dus misschien kan ik jullie de overlange berichten besparen en gewoon veel kleine dingetjes posten. Ik bedoel, druk zal het nog steeds zijn :-)

Enkele nieuwe namen op de spelerslijst, altijd leuk om te zien! Welkom, en vooraf een waarschuwing: we zijn met zijn allen compleet gek geworden, dus neem het allemaal niet te serieus ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1

Bericht door Wouter »

Hallo allemaal, zijn het dan die Aliens die zorgen dat we allemaal thuis moeten zitten? In elk geval hoop ik op een mooie reis. En net als Hugo, welkom aan de nieuwe spelers. Aan zijn gekte heb ik helaas mogelijk wat bij gedragen 😉. De eerste nacht is altijd spannend! Wie gaat er uit zonder ooit echt meegedaan te hebben?

Goede reis!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1

Bericht door Wouter »

Enne, in deze context is de avatar van Hugo wel bijzonder gekozen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
25 mar 2020, 10:00
Enne, in deze context is de avatar van Hugo wel bijzonder gekozen.
Ha. Ha. :roll:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1

Bericht door Ida »

Eindelijk los! Van de grond! Ik jaag liever op aliens dan op virussen. Welkom nieuwe spelers trek je niks aan van ons verbaal geweld, irl is iedereen best aardig. Overigens ben ik zeer content met mijn rol.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1

Bericht door Mark »

Yeeh we zijn begonnen op naar een geweldig ruimte reis. waarom moeten er weer aliens zijn die het verpesten. ik wens alle nieuwe spelers een leuk spel toe en wees niet bang om dingen te zeggen we bijten niet (hard) :mrgreen:

@ida
je bent content met je rol. oke goed om te weten.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Hoi hoi,
Ook ik ben er! Speciaal welkom voor onze nieuwe spelers👍💐
Ff een tip. Mark is bijna altijd wolf!😂😂😂
Nee hoor, grapje. Veel plezier allemaal. Ida is alvast heel content, dat scheelt weer😄

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
25 mar 2020, 11:17
Overigens ben ik zeer content met mijn rol.
Content maar niet extatisch... Mmm... Cupido? ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Ja hallo allemaal!

Ik heb er weer zin in!
Ben ook wel benieuwd dan omdat Ida content is en vooral ook omdat ze dat meteen met ons deelt. Maar ach, we weten ook dat dat niks hoeft te betekenen. 🤷‍♀️
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”