Nacht 1

First contact
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

Michelle, ken jij Mark?

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1

Bericht door Michelle »

Mark schreef:
28 mar 2020, 18:43
waar gaan we eigenlijk heen met ons ruimteschip wie is de kapitein ??
Dat is een goede vraag. Zou ik ook wel willen weten. Waarom ben je dat zelf niet, aangezien je er zelf mee komt? ;)

Edy of Hugo lijken me ook wel twee goede kapitein, maar ja wie ben ik om dat te zeggen :geek:

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1

Bericht door Michelle »

Renate schreef:
28 mar 2020, 21:24
Michelle, ken jij Mark?
@renate, ik ken Mark idd. Door hem ben ik in dit spel terecht gekomen.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 1

Bericht door Djamila »

Renate schreef:
28 mar 2020, 21:15
Hugo schreef:
28 mar 2020, 11:06
Lola is nog even bezig achter de schermen, maar ons zeker niet vergeten Edy ;)
Hugo, jij lijkt hier te suggereren dat er iets groots en meeslepends aan de hand is. Heb je een theorie?
Dit vroeg ik mij ook al af ja. We hebben tot nog toe niets van Dani gehoord ook.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 1

Bericht door Djamila »

Elve schreef:
27 mar 2020, 22:20
And so it begins
Ben jij trouwens Elrike? Aangezien de naam 'Elve' niet in de spelerslijst stond bij de inschrijvingen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

De vaart zit er lekker in he!

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Renate schreef:
29 mar 2020, 09:16
De vaart zit er lekker in he!
Vind het zelf niet zo erg. Moet er weer erg aan wennen dat ik weer in een spel zit. Ik vergeet regelmatig om te kijken en dan is er weer een (RL-) dag voorbij 😬
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Nacht 1

Bericht door Willemijn »

In dit tempo houd ik het wel vol, haha. Maar even serieus: is er iets met onze spelleidster aan de hand. Weet jij meer Hugo?

Onderbuikgevoel zegt dat er misschien iets zou kunnen spelen tussen Edy en Michelle. Hoe en wat kan ik (nog) niet helemaal verwoorden. Ik krijg alleen het gevoel dat wanneer Michelle iets post (wat misschien haar mogelijk in de kijker zou kunnen zetten?), Edy dit afzwakt door er een uitgebreidere post aan te wagen.

Wat ik eigenlijk wat vreemd vond was de herhaling/aanvulling van Michelle op haar eigen post, dit volgens mij nadat ik mijzelf uitliet (naar aanleiding van Ida haar opmerking) waarom ik Edy niet ongeduldig vond, maar eerder enthousiast. Terwijl het niet eens over Michelle zelf ging, dus waarom zou je je eigen post nog willen aanvullen op dat punt?

Edy reageert daarop dan weer met een langere post om een en ander toe te lichten. Misschien is het niets, misschien wel, het gaf mij in ieder geval een beetje een apart gevoel.
Michelle schreef:
28 mar 2020, 08:33
Michelle schreef:
27 mar 2020, 23:19
Kan het zijn dat Ida alienbloed heeft? Iedereen reageert verbaasd over Ida's reactie/commentaar op Jorn en edy. Als alien ben je anders dan de andere.
Laat ik het zo zeggen sommige reageren verbaasd, niet iedereen nee.

Ja, maar wie is er niet enthousiast dat het spel (voor sommige weer) begint.
Tegelijk zeg ik er wel bij dat zij er wel mede voor verantwoordelijk zijn dat er tenminste nog iets wordt gepost en ze zichzelf daardoor wel kwetsbaarder opstellen in plaats van maar af te wachten.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

Scherp hoor Willemijn. En ook een dappere poging om te voorkomen dat de aandacht volledig wegglipt. Weet niet of het helpt.

Aangezien Elrike zelf niet reageert: ja, Djamila, Elve is Elrike.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1

Bericht door Wouter »

Poe ik kijk even en we staan nog steeds op het lanceerplatform. Of waar dan ook in outer space zonder dat er iets gebeurd. En ik zie al theorieën langskomen gebaseerd op niets. Of bijna niets, want ik vind, net als Renate, Willemijns observatie scherp. Maar, dat gezegd hebbende kan dit ook een afleidingsmanoeuvre zijn. Aaargh, ik wil weten hoe het verder gaat!
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”