Nacht 1

First contact
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Michelle, even voor de goede orde. Ik ben een zij, niet een hij. Een fout die door velen wordt gemaakt vanwege die stomme naam!😄😄

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

En even een suggestie. Heeft iemand zelf nog een spel klaarliggen die hij/zij graag wilde leiden? Is het dan een idee om dit spel te stoppen en een nieuw spel te gaan doen? Dan kan Lola het een ander keer weer oppakken als ze daar meer toe in staat is.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Edy schreef:
30 mar 2020, 08:31
Michelle, even voor de goede orde. Ik ben een zij, niet een hij. Een fout die door velen wordt gemaakt vanwege die stomme naam!😄😄
Het zal wel door die ‘bink’ komen 🤣
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1

Bericht door Lola »

Hallooo lieve mensen, hartelijk dank voor jullie tomeloze geduld. Ik was eerst nog aan het wachten op Dani; uiteindelijk bleek zij toch te veel deadlines te hebben en is ze uit het spel gestapt; toen moest ik nog even piekeren over hoe dit op te lossen; vervolgens knipperde ik met mijn ogen en waren we drie dagen verder. Zonder deadline om me aan vast te houden - want die was sowieso al verstreken toen ik terughoorde van Dani - bestaat er (zeker nu) geen enkele vorm van tijdsbesef in mijn hoofd.

De eerstvolgende gewone burger die sneuvelt, neemt de rol van Dani over. Tot die tijd gebruik ik voor eventuele nachtacties een randomizer.

De nacht zal vandaag om 18:00 eindigen. Ik kan niet beloven dat de dag dan ook meteen klaarstaat, maar ik doe mijn best 🙂

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1

Bericht door Ida »

super!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Hoera!!!!

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Nacht 1

Bericht door Willemijn »

Fijn dat er met jou niets aan de hand is Lola. Goed opgelost.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1

Bericht door Wouter »

FIjn dat je er bent Lola!
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”