Nacht 1

First contact
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
27 mar 2020, 18:22
Beetje kort door de bocht Edy om meteen te gillen om de dag zodra Jorn zich meldde. Of doe je dat bewust om te suggereren dat jij niet in het holletje zit en dat dus maar even vergeet, terwijl jij allang weet dat het hol geen overleg met Jorn nodig heeft, omdat hij het snel al met de wolven eens was (om hem alvast vrij te pleiten) niet dat ik nu al verdenkingen reven jorn heb, maar dat ongeduld van Edy vond ik raar.
Uhm... Wat?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 1

Bericht door Djamila »

Ida schreef:
27 mar 2020, 18:22
Beetje kort door de bocht Edy om meteen te gillen om de dag zodra Jorn zich meldde. Of doe je dat bewust om te suggereren dat jij niet in het holletje zit en dat dus maar even vergeet, terwijl jij allang weet dat het hol geen overleg met Jorn nodig heeft, omdat hij het snel al met de wolven eens was (om hem alvast vrij te pleiten) niet dat ik nu al verdenkingen reven jorn heb, maar dat ongeduld van Edy vond ik raar.
???
Ida is én heel content met haar rol, en uit alvast deze rare verdachtmaking.
Hmmm.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Nacht 1

Bericht door Elve »

And so it begins
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1

Bericht door Michelle »

Kan het zijn dat Ida alienbloed heeft? Iedereen reageert verbaasd over Ida's reactie/commentaar op Jorn en edy. Als alien ben je anders dan de andere.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Nacht 1

Bericht door Willemijn »

Ida noemt Edy ongeduldig. Op mij komt het eerder over als enthousiast willen beginnen. En nee, ik verdedig Edy hierbij niet, maar ik vind haar opmerking niet verdacht.

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1

Bericht door Michelle »

Michelle schreef:
27 mar 2020, 23:19
Kan het zijn dat Ida alienbloed heeft? Iedereen reageert verbaasd over Ida's reactie/commentaar op Jorn en edy. Als alien ben je anders dan de andere.
Laat ik het zo zeggen sommige reageren verbaasd, niet iedereen nee.

Ja, maar wie is er niet enthousiast dat het spel (voor sommige weer) begint.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Iemand die mogelijk contact heeft/kan leggen met onze spelleider? Ik vind het op zich best bijzonder dat in deze tijden van thuisblijven en beperkte activiteiten er nog zoveel mensen zo druk zijn elders! :?
Of ze zijn ziek, dat kan ook, en dat is veel vervelender natuurlijk. Voor hen wel te verstaan :)

Michelle, het kan prima zijn dat Ida alienbloed heeft! Alleen niet perse door die opmerking van haar over mijn ogenschijnlijke ongeduld. Ten eerste slaat de opmerking nergens op en dat weet ze zelf ook wel, maar ze probeert gewoon de discussie op gang te krijgen en te kijken wie er hoe op reageert. En ten tweede kan je argumenteren dat een alien zichzelf niet meteen zo in de picture zet.

Dat laatste hoopt ze dan dat mensen denken, maar het kan prima dubbelbluf zijn. Dus wat mij betreft zegt haar opmerking niets over haar status alien of niet. Kan nog alle kanten op.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Nacht 1

Bericht door Jorn »

Heeft Ida te diep in het glaasje gekeken eventueel? :p
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
28 mar 2020, 08:53
Iemand die mogelijk contact heeft/kan leggen met onze spelleider? Ik vind het op zich best bijzonder dat in deze tijden van thuisblijven en beperkte activiteiten er nog zoveel mensen zo druk zijn elders! :?
Of ze zijn ziek, dat kan ook, en dat is veel vervelender natuurlijk. Voor hen wel te verstaan :)
Lola is nog even bezig achter de schermen, maar ons zeker niet vergeten Edy ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

👍👍👍

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”