Nacht 1

First contact
MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Edy schreef:
28 mar 2020, 08:53
Iemand die mogelijk contact heeft/kan leggen met onze spelleider? Ik vind het op zich best bijzonder dat in deze tijden van thuisblijven en beperkte activiteiten er nog zoveel mensen zo druk zijn elders! :?
Of ze zijn ziek, dat kan ook, en dat is veel vervelender natuurlijk. Voor hen wel te verstaan :)

Michelle, het kan prima zijn dat Ida alienbloed heeft! Alleen niet perse door die opmerking van haar over mijn ogenschijnlijke ongeduld. Ten eerste slaat de opmerking nergens op en dat weet ze zelf ook wel, maar ze probeert gewoon de discussie op gang te krijgen en te kijken wie er hoe op reageert. En ten tweede kan je argumenteren dat een alien zichzelf niet meteen zo in de picture zet.

Dat laatste hoopt ze dan dat mensen denken, maar het kan prima dubbelbluf zijn. Dus wat mij betreft zegt haar opmerking niets over haar status alien of niet. Kan nog alle kanten op.
Ik ben het met je eens dat een opmerking, al dan niet om het spel op gang te brengen, in deze fase van het spel meteen verdacht is. Dus nee, ik ga er niet in mee om Ida verdacht te maken.
Daarbij vind ik de manier waarop Edy reageert tot nu toe ook wel oké overkomen. Ik zeg niet dat ze onschuldig is, maar dat ik haar op dit moment niet verdenk.
Eigenlijk nog niemand maar wat wil je, we weten ook nog helemaal niks 😏
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Edy schreef:
28 mar 2020, 08:53
Iemand die mogelijk contact heeft/kan leggen met onze spelleider? Ik vind het op zich best bijzonder dat in deze tijden van thuisblijven en beperkte activiteiten er nog zoveel mensen zo druk zijn elders! :?
Of ze zijn ziek, dat kan ook, en dat is veel vervelender natuurlijk. Voor hen wel te verstaan :)
Ehm er zijn ook mensjes die kinderen hebben 😉
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1

Bericht door Michelle »

MMarieke schreef:
28 mar 2020, 14:06
Edy schreef:
28 mar 2020, 08:53
Iemand die mogelijk contact heeft/kan leggen met onze spelleider? Ik vind het op zich best bijzonder dat in deze tijden van thuisblijven en beperkte activiteiten er nog zoveel mensen zo druk zijn elders! :?
Of ze zijn ziek, dat kan ook, en dat is veel vervelender natuurlijk. Voor hen wel te verstaan :)
Ehm er zijn ook mensjes die kinderen hebben 😉
Of andere hobby's :)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1

Bericht door Mark »

Michelle schreef:
28 mar 2020, 14:13
MMarieke schreef:
28 mar 2020, 14:06
Edy schreef:
28 mar 2020, 08:53
Iemand die mogelijk contact heeft/kan leggen met onze spelleider? Ik vind het op zich best bijzonder dat in deze tijden van thuisblijven en beperkte activiteiten er nog zoveel mensen zo druk zijn elders! :?
Of ze zijn ziek, dat kan ook, en dat is veel vervelender natuurlijk. Voor hen wel te verstaan :)
Ehm er zijn ook mensjes die kinderen hebben 😉
Of andere hobby's :)
of gewoon aan het solliciteren zijn :P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

Of videogames spelen, wandelen en boeken lezen.

Nuttige dingen zijn voor watjes.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1

Bericht door Ida »

Nu we deze nacht nog even wat tijd hebben, loop ik alvast vooruit op morgen.
Ten eerste staat op de deelnemers lijst, die lola gemaakt heeft de naam: Dani.. ik heb daar verder nog niets van gelezen..

Ten tweede zou ik balletjes hebben opgegooid, stel dat dàt het geval is, dan vallen de reakties van Hugo, Michelle, Willemijn, Renate, Marieke en Edy me positief op. Om verschillende redenen, maar die zijn nu niet relevant.
Het scheelt me al bijna de helft van de te onderzoeken deelnemers voor morgen. Ik wil niet zeggen, dat ik deze 6 helemaal vertrouw, maar ik heb op dit moment ook geen signalen waarom zij slecht zouden zijn.

Daarbij denk ik dat Aliens die mischien mij, als nachtelijk hapje op de vork hadden, mischien heel voorzichtig of niet op mijn 'balletjes' (als dat het waren) zouden reageren, omdat mijn balletjes en de reacties erop dan morgen mischien worden uitgeplozen. En opvallen met mischien een foute reactie; dat willen de aliens niet graag.

Eea voor wat het op dit moment waard is

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1

Bericht door Mark »

Ida schreef:
28 mar 2020, 17:52
Nu we deze nacht nog even wat tijd hebben, loop ik alvast vooruit op morgen.
Ten eerste staat op de deelnemers lijst, die lola gemaakt heeft de naam: Dani.. ik heb daar verder nog niets van gelezen..

Ten tweede zou ik balletjes hebben opgegooid, stel dat dàt het geval is, dan vallen de reakties van Hugo, Michelle, Willemijn, Renate, Marieke en Edy me positief op. Om verschillende redenen, maar die zijn nu niet relevant.
Het scheelt me al bijna de helft van de te onderzoeken deelnemers voor morgen. Ik wil niet zeggen, dat ik deze 6 helemaal vertrouw, maar ik heb op dit moment ook geen signalen waarom zij slecht zouden zijn.

Daarbij denk ik dat Aliens die mischien mij, als nachtelijk hapje op de vork hadden, mischien heel voorzichtig of niet op mijn 'balletjes' (als dat het waren) zouden reageren, omdat mijn balletjes en de reacties erop dan morgen mischien worden uitgeplozen. En opvallen met mischien een foute reactie; dat willen de aliens niet graag.

Eea voor wat het op dit moment waard is
@ida
interessante conclusie dat de mensen die er wat op hebben gezegd dan iets meer positief zijn voor jouw.
waarom denk jij dat jij misschien het nachtelijk hapje zou zijn ? vind ik voor nacht een beetje aparte reactie.

en nu ik voor sommige misschien Ida aanval (nee ik ben geen wolf klaar met dat gezeik het is nog niet eens dag 1) :mrgreen:
#Markisaltijdwolf
#markisNIETaltijdwolf
#Markvindhetnietmeerleukomwolftezijn
#delaatste#zegtnietdatikdannuwolfben

:mrgreen:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1

Bericht door Mark »

waar gaan we eigenlijk heen met ons ruimteschip wie is de kapitein ??
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
28 mar 2020, 11:06
Lola is nog even bezig achter de schermen, maar ons zeker niet vergeten Edy ;)
Hugo, jij lijkt hier te suggereren dat er iets groots en meeslepends aan de hand is. Heb je een theorie?

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 1

Bericht door Michelle »

Mark schreef:
28 mar 2020, 18:43
Ida schreef:
28 mar 2020, 17:52
Nu we deze nacht nog even wat tijd hebben, loop ik alvast vooruit op morgen.
Ten eerste staat op de deelnemers lijst, die lola gemaakt heeft de naam: Dani.. ik heb daar verder nog niets van gelezen..

Ten tweede zou ik balletjes hebben opgegooid, stel dat dàt het geval is, dan vallen de reakties van Hugo, Michelle, Willemijn, Renate, Marieke en Edy me positief op. Om verschillende redenen, maar die zijn nu niet relevant.
Het scheelt me al bijna de helft van de te onderzoeken deelnemers voor morgen. Ik wil niet zeggen, dat ik deze 6 helemaal vertrouw, maar ik heb op dit moment ook geen signalen waarom zij slecht zouden zijn.

Daarbij denk ik dat Aliens die mischien mij, als nachtelijk hapje op de vork hadden, mischien heel voorzichtig of niet op mijn 'balletjes' (als dat het waren) zouden reageren, omdat mijn balletjes en de reacties erop dan morgen mischien worden uitgeplozen. En opvallen met mischien een foute reactie; dat willen de aliens niet graag.

Eea voor wat het op dit moment waard is
@ida
interessante conclusie dat de mensen die er wat op hebben gezegd dan iets meer positief zijn voor jouw.
waarom denk jij dat jij misschien het nachtelijk hapje zou zijn ? vind ik voor nacht een beetje aparte reactie.

en nu ik voor sommige misschien Ida aanval (nee ik ben geen wolf klaar met dat gezeik het is nog niet eens dag 1) :mrgreen:
#Markisaltijdwolf
#markisNIETaltijdwolf
#Markvindhetnietmeerleukomwolftezijn
#delaatste#zegtnietdatikdannuwolfben

:mrgreen:
@Mark
Het zou me niks verbazen als je "weer" een wolf bent, of nou ja in dit geval de alien. Want die rol is op je huid geschreven. En ja je kan wel zeggen dat je het niet meer leuk vind, maar wie weet zeg je dat maar om het zeggen en meen je er niks van :twisted:

@Ida
Wat maakt onze reacties positief? Dat is een interessante opmerking.

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”