Engeltjes

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Engeltjes

Bericht door Ida »

Was mijn stem op dag 1 al raak😄

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Engeltjes

Bericht door Elve »

Hugo schreef:
27 jan 2020, 11:13
Arme Elrike, doet ze eens goed mee, is ze weer verdacht :roll:
Ahw dit vind ik lief, ben je door mijn schuld eruit en leef je alsnog met me mee

Sorry Hugo voor mijn stem
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

All in the game Elrike ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Engeltjes

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
28 jan 2020, 12:32
Da fuck is Mark nu aan het zeggen? Hoe weet iedereen dat Ida en Edy goed zijn?
Ik ben erg in verwarring.
Dit vroeg ik me inderdaad ook af, haha. Ik was dat aan het aankaarten in een supersalty post (ik begon met "Ja doei, Mark") over dat Mark echt wel slecht moest zijn nu hij zo begon te spartelen, maar ik kon hem niet afmaken en tegen de tijd dat ik er wel de kans voor had was Mark al dood en was het niet echt meer relevant.

Maar ik begreep ook niet hoe Bas opeens zó ontzettend zeker was dat Mark slecht was.
Hugo schreef:
26 jan 2020, 12:29
Lola schreef:
25 jan 2020, 13:34
Toen Hugo ook nog op Ida stemde, terwijl het laatste dat hij over haar gezegd had dit was, was ik vrij overtuigd van zijn slecht-zijn. Ik vond dat, en vind het nog steeds, heel gek.
Lol, tunnelvisie gaat hier lekker snel zeg ;)
Ja sorry maar ik vond het ZO'N bizarre move, ik ben gewoon beter van je gewend. Het sloeg nergens op 😂 en wat zeker ook telde was dat ik Ida eigenlijk wel direct vertrouwde, dat hielp niet.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
30 jan 2020, 21:16
Ja sorry maar ik vond het ZO'N bizarre move, ik ben gewoon beter van je gewend. Het sloeg nergens op 😂 en wat zeker ook telde was dat ik Ida eigenlijk wel direct vertrouwde, dat hielp niet.
Ik schreef het ook op en dacht 'dit is niet zo handig geformuleerd'. Maar goed - ik had ook echt niemand die ik méér verdacht vond. En ik dacht, ik kan er hoe dan ook wat uithalen als mensen hierover gaan vallen, dan gebeurt er tenminste íets op deze dag - en zo erg is het niet als ik er dan maar uit ga.

Beetje dom, beetje tactiek dus I guess :p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Engeltjes

Bericht door Bas »

Lola schreef:Maar ik begreep ook niet hoe Bas opeens zó ontzettend zeker was dat Mark slecht was.
Ik wist dat ik in die nacht mijn dodendrankje wou gebruiken, omdat ik bang was voor een wolven stelletje. Ik heb dus alle berichten terug gelezen, waarbij ik dat bericht van jou vond waarin ik dacht op te maken dat je ziener was. Waardoor Edy en jij goed moesten zijn, Ida was het slachtoffer, dus waren er twee wolven over.

En de reden dat ik Ida redde, was omdat ik zelf een klein beetje info wou hebben over wie ik kon vertrouwen. En omdat ik dacht dat ze Edy had gezien en ziener was :oops:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Engeltjes

Bericht door Lola »

De ziener had iig wel Edy gezien, hahaha

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Engeltjes

Bericht door Ida »

Eigenlijk speelden we goed samen met z’N drietjes, Edy was wat wispelturig, maar al snel waren wij 4en goed.

Plaats reactie

Terug naar “hemel”