Engeltjes

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Engeltjes

Bericht door Wouter »

Hi Huug prima om iets af te spreken. Zoals je ziet vandaag geen tijd om te posten. Ik app je wel wat foto's. Mooi gebied en skien gaat goed.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Engeltjes

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
23 jan 2020, 19:21
Floris1987 schreef:
21 jan 2020, 11:06
Ik ga mogelijk in de loop van van acht een topic maken met de info wat er gebeurt. Dan weten jullie dat.
Graag Floris :D
Ja, graag!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Engeltjes

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
24 jan 2020, 11:52
Zodra Lola dood is, moet ze even die Russen van het forum afgooien... Ik kan daar nu niet bij.
Of floris kan het nu toch?
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Engeltjes

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
24 jan 2020, 11:51
Mariska schreef:
24 jan 2020, 09:55
Oeps ik zat in het verkeerde topic te posten :oops:

Rio Hugo! Ik ga zo even teruglezen, maar dit viel me even op en moest ik even snel op reageren.

Ida wrote: ↑

23 Jan 2020, 13:27

]Mariska brengt alleen zelf in dat zij Elrike goed actief vind. Beetje magere inbreng.

Echt? Ik probeer een logische redenering voor mijn stem te geven, bouw daar een argumentatie er omheen. Of hij zinnig is, is een tweede, maar hè, ik probeer het. Maar daar geen woord over? Me dunkt dat ik iets meer heb gezegd dan dat Elrike goed bezig is.
Ten eerste; Rio klinkt goed, ik hoop dat Mariska de vlucht betaald ;)

Ten tweede ben ik het hier wel mee eens; ik vond dat nogal wat mensen werden weggezet dat ze 'niet veel zinnigs hadden toegevoegd' (waaronder ik), terwijl er volgens mij niet veel verschil in inbreng zat tussen de spelers (het was allemaal wat matig ;) ). Dus die redenering maakte Ida nog wel wat verdachter vond ik (ook al kwam hij pas na mijn stem).
Wlk verkeerde forum???
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Engeltjes

Bericht door Wouter »

Soms denk ik dat ik te logisch nadenk bij dit spel. Ida gooit er logica in over activiteit van spelers en baseert daar vertrouwen en verdenkingen op. Maar deugt van geen kanten. Maar ze krijgt wel mensen daarin mee.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
24 jan 2020, 21:39
Hugo schreef:
24 jan 2020, 11:51
Mariska schreef:
24 jan 2020, 09:55
Oeps ik zat in het verkeerde topic te posten :oops:

Rio Hugo! Ik ga zo even teruglezen, maar dit viel me even op en moest ik even snel op reageren.

Ida wrote: ↑

23 Jan 2020, 13:27

]Mariska brengt alleen zelf in dat zij Elrike goed actief vind. Beetje magere inbreng.

Echt? Ik probeer een logische redenering voor mijn stem te geven, bouw daar een argumentatie er omheen. Of hij zinnig is, is een tweede, maar hè, ik probeer het. Maar daar geen woord over? Me dunkt dat ik iets meer heb gezegd dan dat Elrike goed bezig is.
Ten eerste; Rio klinkt goed, ik hoop dat Mariska de vlucht betaald ;)

Ten tweede ben ik het hier wel mee eens; ik vond dat nogal wat mensen werden weggezet dat ze 'niet veel zinnigs hadden toegevoegd' (waaronder ik), terwijl er volgens mij niet veel verschil in inbreng zat tussen de spelers (het was allemaal wat matig ;) ). Dus die redenering maakte Ida nog wel wat verdachter vond ik (ook al kwam hij pas na mijn stem).
Wlk verkeerde forum???
Ze heeft dezelfde post ook in dag 1 gepost. Zat nog even te denken 'm te verwijderen, maar ach.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
24 jan 2020, 21:43
Soms denk ik dat ik te logisch nadenk bij dit spel. Ida gooit er logica in over activiteit van spelers en baseert daar vertrouwen en verdenkingen op. Maar deugt van geen kanten. Maar ze krijgt wel mensen daarin mee.
Tja, dat is ook een beetje het spel hè ;) En no hard feelings, er is ook weinig om je op te baseren op dit moment. Maar het voelde wel wat willekeurig.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
24 jan 2020, 21:39
Hugo schreef:
24 jan 2020, 11:52
Zodra Lola dood is, moet ze even die Russen van het forum afgooien... Ik kan daar nu niet bij.
Of floris kan het nu toch?
Ja, dat kan. Maar kost wat tijd om uit te leggen hoe ;) (User verwijderen, IP blokken en e-mail blokken)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
25 jan 2020, 23:38
Mariska post in het verkeerde topic. Ben ik nu de enige die zich afvraagt welk topic ze dan in bezig was? Is toch alleen een wolvenhol waar ze zich mee kan vergissen? Dus minpuntje voor Mariska.
Edy is niet zo scherp met die andere topics hè ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
25 jan 2020, 13:34
Toen Hugo ook nog op Ida stemde, terwijl het laatste dat hij over haar gezegd had dit was, was ik vrij overtuigd van zijn slecht-zijn. Ik vond dat, en vind het nog steeds, heel gek.
Lol, tunnelvisie gaat hier lekker snel zeg ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “hemel”