Engeltjes

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Engeltjes

Bericht door Floris1987 »

Welkom

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Engeltjes

Bericht door Wouter »

Ha, ik mag de eerste engel zijn :? . Jammer natuurlijk. Ik heb geen idee wie mij heeft opgegeten, maar ik hoop op zoete wraak van mijn medeburgers!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Engeltjes

Bericht door Floris1987 »

Ik ga mogelijk in de loop van van acht een topic maken met de info wat er gebeurt. Dan weten jullie dat.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Engeltjes

Bericht door Wouter »

Ha Huug,

Mooi de verdenking naar je toegetrokken ... Welkom in de hemel.

Ik heb nog werkelijk geen idee. En spoilers zijn er ook nog niet.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Tja, die voelde ik aankomen XD

Maar ik dacht 'ik ben Gewone Burger, dus laat ik maar zoveel mogelijk info vrijspelen door wat discussie erin te gooien.'

Op dit moment vind ik iedereen verdacht, dus geen idee :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Floris1987 schreef:
21 jan 2020, 11:06
Ik ga mogelijk in de loop van van acht een topic maken met de info wat er gebeurt. Dan weten jullie dat.
Graag Floris :D
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Mariska schreef:
24 jan 2020, 09:55
Oeps ik zat in het verkeerde topic te posten :oops:

Rio Hugo! Ik ga zo even teruglezen, maar dit viel me even op en moest ik even snel op reageren.

Ida wrote: ↑

23 Jan 2020, 13:27

]Mariska brengt alleen zelf in dat zij Elrike goed actief vind. Beetje magere inbreng.

Echt? Ik probeer een logische redenering voor mijn stem te geven, bouw daar een argumentatie er omheen. Of hij zinnig is, is een tweede, maar hè, ik probeer het. Maar daar geen woord over? Me dunkt dat ik iets meer heb gezegd dan dat Elrike goed bezig is.
Ten eerste; Rio klinkt goed, ik hoop dat Mariska de vlucht betaald ;)

Ten tweede ben ik het hier wel mee eens; ik vond dat nogal wat mensen werden weggezet dat ze 'niet veel zinnigs hadden toegevoegd' (waaronder ik), terwijl er volgens mij niet veel verschil in inbreng zat tussen de spelers (het was allemaal wat matig ;) ). Dus die redenering maakte Ida nog wel wat verdachter vond ik (ook al kwam hij pas na mijn stem).
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Enneh, hallo pap, ik hoop dat je een leuke tijd hebt in Oostenrijk :D

Volgende week wat afspreken?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Zodra Lola dood is, moet ze even die Russen van het forum afgooien... Ik kan daar nu niet bij.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Engeltjes

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
24 jan 2020, 11:54
Is Lola nog steeds op zoek naar haar laptop? We zouden een langer verhaal van haar krijgen, maar ik zie nog niets. Zij heeft ook op Hugo gestemd, ook al telde de stem niet. Hoewel je eerder al twijfels bij Hugo uitsprak, zou ik toch graag van je weten waarom je alsnog op Hugo hebt gestemd?
Dit is overigens zeer niet-Wolfs van Lola; stemmen ná de deadline op degene die dood zou gaan. Het is veiliger helemaal niet te stemmen, want nu heb je officieus op een burger gestemd ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “hemel”