Dag 3. Wie is er bang voor ......

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Floris1987 »

Goede morgen wakkerdam,

Helaas moeten wij 2 doden vandaag betreuren.
Mark en Ida zijn allebei niet wakker geworden.
Ida was de burgemeester en Mark was een wolf.

Deadline dag word donderdag 15:00 ( zit in de nacht, kan dus iets later worden)

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Ida »

Yeah wolf 1 !!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Mark »

Spook aan.

Ida je bent spook :P
Succes iedereen voor de rest :twisted:

Spook uit.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Lola »

Ik neem aan dat we dit aan de heks te danken hebben? Wel opvallend dat er weer geen wolvenslachtoffer is. Niet dat het verder nog uitmaakt of zo, want Mariska is de laatste wolf.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Lola »

Ik stem op Mariska

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Edy »

Nou, schiet mij maar lek. Rip Ida, en yes, eindelijk een wolf!
Ida burgemeester :shock: Ik heb in dit spel Ida al 3 rollen toebedacht, maar geen van allen goed!
Eerst de ziener, omdat ze mij vanaf dag 1 vertrouwde, o.a. Om iets wat ik gezegd zou hebben. Maar omdat ik niks bijzonders gezegd heb, begon ik haar te wantrouwen en hield ik de mogelijkheid open dat ze wolf was. Toen liet ik dat weer varen en dacht in de laatste nacht dat ze Cupido was. Pffff, klopt allemaal niks van.

En Mark wolf. Hoewel hij bij mij niet super verdacht was, sta ik ook niet verbaasd.
Nu Ida het slachtoffer was, ga ik ervanuit dat ook zij Ida een speciale rol hebben toebedacht. Hihi, goed gedaan Ida!

Mark gaf in zijn nachtpost aan dat Bas en Lola wel wolf zouden moeten zijn. En Mariska eventueel als 1 van beiden burger bleek te zijn.
Ik denk dat Mark hiermee Mariska nog een dagje uit het zicht wilde houden. Wel noemen als potentiële wolf, maar nog niet als hoofdverdachte.
Er zit zeker ook een heks in het spel, omdat Mark doodging. Dat brengt mij op de slachtofferloze nacht. De heks kan zichzelf gered hebben, maar het kan ook zijn dat een wolf de stemming gemist heeft. In het geval van een heks, die nu Mark gedood heeft, schrijf ik die rol aan Lola toe. Mariska zie ik zo snel Mark niet doden. In mijn herinnering vond zij Mark niet perse verdacht (maar ik moet toegeven dat ik het nu even niet nagezocht heb en mijn post niet wil kwijtraken).
Als een wolf een stemming gemist heeft, dan neig ik ook naar Mariska, die met haar migraine uitgeschakeld was. Misschien een hele vervelende reden om verdacht te worden, maar toch.

Hierbij ga ik ervan uit dat Bas goed is. Dat gevoel heb ik gewoon, maar ja, mijn gevoel laat mij in dit spel een beetje in de steek.
Ik heb verder nog steeds niets bijzonders te melden, maar wellicht iemand anders wel?

Lola, Ida is toch het weerwolven slachtoffer?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Lola »

Edy schreef:
28 jan 2020, 20:17
Lola, Ida is toch het weerwolven slachtoffer?
Oh wauw je hebt helemaal gelijk, ik las het alsof ze geliefden waren en Ida dus met Mark mee was gestorven, maar nu ik het nog een keer lees slaat dat nergens op. Goeiemorgen verder. 😂

Ik zou zeker Mark gedood hebben vannacht als ik heks was, dat heb je goed. Maar ik ben niet de heks. Jij bent het denk ik ook niet als je dit soort dingen zegt, dus dan moet Bas het zijn. Ik had die rol al in mijn achterhoofd bij hem.

Edy, geloof me, ik weet 100% zeker dat Mariska wolf is en jij en Bas niet. Wel heel opvallend dat precies jullie nog in het spel zitten, haha, maar ook fijn. Ben ik nog zekerder van m'n zaak.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Edy »

Aha, ja dat is zeker toevallig. Goed om te zien dat ik het op het allerlaatst dan een keertje goed zou hebben! :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Bas »

Ik stem op Mariska

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Bas »

Er zijn wat mij betreft twee mogelijkheden, of Lola liegt en heeft het geweldig gespeeld. Of Mariska is wolf. Waarbij ik de optie dat Mariska wolf is wat logischer vindt. Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat Edy alle rollen aan Ida heeft toegezegd, waarbij er dus geen rollen meer voor haar overblijven. Als Lola niet 100% zeker was zou ik nu waarschijnlijk op Edy stemmen, maar ik vertrouw op dit moment op Lola.

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”