Nacht 3 : de nacht van de ......

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Floris1987 »

Goede avond Bewoners. tijd om te gaan slapen

Elrike is dood: Elrike is een Burger

Elrike had 4 stemmen
Bas had 1 stem

Elrike en Bas hebben niet gestemd. Bas krijgt een waarschuwing.

De bedoeling is om het woensdag ochtend dag te maken maar misschien lukt morgen avond al.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Edy »

Zo, zat ik daar even verkeerd!🤨🤨
RIP Elrike...

Met zijn zessen nog maar, waarvan 2 wolven denk ik? Of maar 1 wolf en een vervloekte? Of is dat te weinig?
Maar ziet er niet rooskleurig uit voor de burgers tot nu toe🙄

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Mark »

:o
Sorry Elrike,
R.I.P

Dan wil ik je wel de compliment geven hoe actief je was en echt mee deed als burger, want ik weet dat je burger niet zo leuk vind.
Wat zat ik er naast. :(

:shock:

ben benieuwd wat de nacht gaat brengen ben er een beetje bang voor......
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Bas »

Ten eerste, Sorry voor het niet stemmen. Ik ben er de laatste tijd niet helemaal bij met mijn hoofd en heb er totaal niet meer aangedacht toen ik thuis kwam.

Ten tweede, rip Elrike. Dit is niet echt een heel goed begin.
Ik had waarschijnlijk op Elrike gestemd, omdat Mariska een goede post gemaakt had en Elrike niet meer gereageerd heeft.

Oké dan ga ik nu lang iedereen en heroriënteren.
Ida vertrouw ik nog steeds en zie ik niet al wolf.

Edy, ik neig Edy nog steeds op vertrouwen te zetten, hoewel ik toch een klein beetje begin te twijfelen, omdat er nu zo weinig mensen over zijn.

Er zijn nog steeds twee wolven in het spel. Ik houd drie spelers voor over: Lola, Mark en Mariska.

Door het elimineren blijft Mark eigenlijk als vrij zekere wolf over. Waarna het dan tussen Lola en Mariska zou gaan.

Eigenlijk vind ik ze geen van beide echt verdacht en is het lastig om ze echt ergens aan te linken. Ik ga morgen van zowel Lola als Mariska hun posts nog een keer goed nalezen en dan hopelijk met een soort van logische verklaring te komen waarom een van hen wolf is.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Mark »

@bas,

Ben ik toch benieuwd.
Waarom zou ik als een vrij zekere wolf moeten zijn volgens jouw ??

Want bij mij gaat het juist tussen lola, Mariska en jouw

dus vind nu wel heel snel en zonder ook maar een reden dat je dit zo zegt.
dus kan je het uitleggen :D ;)
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Ida »

Mooie boel zeg! Goed gedaan wolven, wie dat ook mogen zijn! Rip Elrike

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Lola »

Oei, dit is heel jammer. Ik dacht, zometeen is Elrike eruit, en dan is Mark of Mariska de laatste wolf, maar nu lijkt het Mark EN Mariska te zijn! Ik bedoel, niets is zeker, maar dat is wat ik momenteel denk.

Wie het ook zijn, we kunnen nu echt geen fouten meer maken...

Floris, mogen wij misschien weten wanneer de wolvendeadline is? Dan kan bijvoorbeeld Ida daarna nog melden wat ze had opgemerkt, zonder dat die informatie het slachtoffer beïnvloedt. En anderen kunnen ook wat meer vrijuit praten. Want we gaan alle informatie nodig hebben morgen, denk ik...

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Floris1987 »

Lola.
Deze is maximaal morgen avond 23:00 maar het kan dat dit sneller gaat als alles al binnen is, om het spel te versnellen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Lola »

Dank je, Floris!
Het is dus mogelijk dat we die kans om vrijuit te praten niet krijgen. Dan moet iedereen die eventueel iets te delen heeft voor zichzelf nagaan of die dat verstandig vindt om te doen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 : de nacht van de ......

Bericht door Ida »

In tegenstelling tot gister ben ik vandaag super druk en afwezig.
Maar dit wil ik zeker delen:
Ik dacht dat Mark de ziener zou kunnen zijn, na 2 nachten zette hij zijn lijstje op met:
1 plus (Ida) en 1 min (Elrike) alle anderen waren neutraal hij en stemde voor de 2e keer op zijn min. Duidelijk signaal, leek mij voor een ziener. Ik kon ook niet een andere ziener ontdekken, die hier tegen protesteerde. Mark zit nog steeds in zijn 'gespeelde' misleiding, want nu post hij notabene dzt hij de nacht vreest.... Mark je hoeft niks te vrezen, want jij overleefd de nacht vast wel. Sterker nog, ik verdenk jou van wolverij of mischien wel verliefd op een wolf.

Ik heb ooit een spel geleid, waarin een 70+ dame, die het spel voor de eerste keer speelde, de rol van cupido had. Het spel was erg nieuw en ze zei in de discussie nog niet zoveel en dreigde weggestemd te worden.Ze had haar stelletje goed geobserveerd en daar een idee bij gekregen. Ze zei dit: Jullie moeten Pietje hebben, dat is de wolf, maar je mag ook op Jantje stemmen en stem me er nu maar uit.
Ik vond het knap en het tij voor de burgers keerde!

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”