Dag 2 Wie o Wie

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Ida »

Oh ja nog iets : waar lees jij dat ik weekje vertrouw ? We verschillen in onze gedachten over haar speelstijl... tja hersenen slaan niet altijd hetzelfde op... ik heb zelfs een optie van 2 wolven geopperd, waarvan elrike er 1 is.

Ik heb Floris niet voor niks gevraagd of het stel een wolk heeft? Want als het stel 2 burgers is, dan hebben we daar zeker hulp aan en de wolven zullen dat stel er dan snel uit willen halen, lijkt mij.
Helaas heeft Floris geen antwoord gegeven .

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Bas »

Oké, ik heb globaal terug gelezen en op dit moment blijf ik Elrike het verdachtst vinden. Ik vind haar redenen om op Hugo te stemmen zwak en vind ook haar redenatie dat ze niet gezien heeft dat Hugo al een stem had vind ik niet echt logisch.

Verder staan Ida en Edy op vertrouwen. Ik vind Ida niet wolfs spelen en vertrouw haar daarom. Voor Edy geldt hetzelfde waarbij er nog een kans is dat ze slecht kan zijn.

Dan Lola, haar reden om op Hugo te stemmen vind ik logsicher, en haar redeneringen ten op zichte van van Elrike en Mark kan ik volgen en ben ik het op zich wel mee eens. Ik durf Lola op een positieve manier te bekijken, maar echt vertrouwen doe ik haar nog niet.

Mark en Mariska kan ik nog niet echt plaatsen. Mark heeft korte posts geplaatst die wel des Mark zijn, maar voor mijn gevoel wel kort. Mariska heeft nog niet heel veel laten horen, maar dat vind ik niet heel vreemd.

Op dit moment neig ik om of op Elrike of op Mark te stemmen. Ik hoop dat beide nog met wat inzichten komen over wie zij nou verdacht vinden en dat ik aan de hand daarvan een beter beeld krijg.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Mark »

okee, dan gaan we een lijstje maken.

Ida.
Ik vertrouw haar hoe zij al was op dag 1 vind ik haar een goede speler, zij zegt dingen die kloppen volgens mij en is op een juiste manier aan het zoeken.

Edy.
Ik weet niet echt wat ik van Edy moet vinden vind dat ze wel bezig is maar heel erg op Ida van of zij te vertrouwen is.
ik heb haar op neutraal staan.

Lola.
Heeft nog erg weinig gezegd, maar wat ze schreef heeft wel weer beetje goed gemaakt ik wil haar graag vertrouwen en staat daarom op dit moment op neutraal want ik denk dat ze het echt gewoon druk heeft en warrig even is. daarom het spel vergeet.
(lola we need you) :mrgreen:


Bas.
is goed bezig met zoeken denk dat ik hem wel wil vertrouwen. staat op neutraal

Mariska.
Is erg stil, wat voor haar normaal is maar nog niet veel verkeerds gezien van haar. ze heeft in een verkeerd topic wat gestuurd. maar als we een topic terug kijken heeft ze het daar ook op geschreven en daarna is het gesloten. misschien is het wel echt een top set van haar maar weet niet of dat gelijk verdacht moet zijn.

@all
Vind raar dat niemand anders dit is opgevallen ??? vind meer een minpuntje voor de mensen die zeggen de andere plek is een wolven hol net of ze Mariska zwart willen maken.

Elrike.
vind ik nog steeds verdacht en nu nog meer door wat ze heeft gezegd over haar redenen. Zij staat op dit moment helemaal onderaan met vertrouwen,


Positief=
Ida,

neutraal=
Edy,
Lola,
Bas,
Mariska,

negatief=
Elrike.


Als ik In mijn neutraal kijk en nog een slechte zou moeten kiezen zou ik zeggen. iemand tussen lola, bas en mariska. want wil deels wel gaan geloven dan edy goed is.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Lola »

Ida schreef:
25 jan 2020, 19:34
Mark vind ik een beetje op zijn Marks, maar ergens voelt het niet helemaal goed. Mark zou ook heel goed op een mede wolf kunnen hebben gestemd, omdat later in het spel te gebruiken, dus hij blijft voor mij een vraagteken.
Elrike is een beetje vreemd en tegengesteld bezig, zoals ik al eerder opmerkte, maar ze is wel aktiever dan ooit en dat ken ik niet van haar als wolf. tegen haar pleit dat ze als 2e op Hugo stemde en Lola had al aangekondigt dat ze ws ook op Hugo zou gaan stemmen. Kortom Elrike en Mark samen in het holletje zou zomaar een optie kunnen zijn.
Deze gedachte - Mark en Elrike samen wolven - was ook al even bij mij opgekomen. Maar meer dan een mogelijkheid is het voor mij nog niet.
Edy schreef:
25 jan 2020, 23:38
In tegenstelling tot Ida vind ik Elrike die zo lekker actief is best wel verdacht. Naar mijn mening vindt Elrike burger zijn maar saai en reageert ze ook minder in die spellen. Wolf zijn vindt ze volgens mij een leukere rol en als zodanig kan het zomaar zijn dat ze daarom meer van zich laat horen. Het uitdagende over op Hugo stemmen past daar wel bij denk ik. Dus niets is zeker, maar een beetje verdacht vind ik haar wel.
Hier ben ik het mee eens! Het sluit goed aan op de verdenkingen die ik tegen haar heb.
Ida schreef:
26 jan 2020, 15:27
Ik begrijp je al helemaal niet, waarom ik op Hugo had moeten stemmen, die was toch burger?
Edy zegt (volgens mij) niet dat je op Hugo had moeten stemmen. Als ik haar goed begrijp, is haar punt dat Hugo op het moment dat jij stemde een meerderheid had, en dat jij dus makkelijk een verwaarloosbare stem op iemand anders kon uitbrengen. Zodat je juist niet op een burger stemde, wat dan in theorie voor je zou spreken.
Ida schreef:
26 jan 2020, 15:32
Oh ja nog iets : waar lees jij dat ik weekje vertrouw ? We verschillen in onze gedachten over haar speelstijl... tja hersenen slaan niet altijd hetzelfde op... ik heb zelfs een optie van 2 wolven geopperd, waarvan elrike er 1 is.
Ik neem aan dat 'weekje' een autocorrectie is van Elrike, haha. Maar Edy zegt nergens dat jij Elrike zou vertrouwen. Alleen dat zij een specifieke gedraging die jij niet verdacht vindt, wel verdacht vindt.
Ida schreef:
26 jan 2020, 15:32
Ik heb Floris niet voor niks gevraagd of het stel een wolk heeft? Want als het stel 2 burgers is, dan hebben we daar zeker hulp aan en de wolven zullen dat stel er dan snel uit willen halen, lijkt mij.
Helaas heeft Floris geen antwoord gegeven .
Ik ga er eigenlijk altijd van uit dat er geen geliefdenforum is, en überhaupt, doet die kennis ertoe voor mensen die niet verliefd zijn? Wat zouden wij ermee moeten? En het is mogelijk dat Floris het opzettelijk in het midden laat (dat zou hij eventueel dan nog wel kunnen aangeven).
Mark schreef:
26 jan 2020, 20:56
Lola.
Heeft nog erg weinig gezegd, maar wat ze schreef heeft wel weer beetje goed gemaakt ik wil haar graag vertrouwen en staat daarom op dit moment op neutraal want ik denk dat ze het echt gewoon druk heeft en warrig even is. daarom het spel vergeet.
(lola we need you) :mrgreen:
♡♡♡
Ik heb het niet zozeer druk, maar ik ben wel heel snel afgeleid de laatste tijd. Nu ben ik er weer; ik doe mijn best! :D
Mark schreef:
26 jan 2020, 20:56
Mariska.
Is erg stil, wat voor haar normaal is maar nog niet veel verkeerds gezien van haar. ze heeft in een verkeerd topic wat gestuurd. maar als we een topic terug kijken heeft ze het daar ook op geschreven en daarna is het gesloten. misschien is het wel echt een top set van haar maar weet niet of dat gelijk verdacht moet zijn.

@all
Vind raar dat niemand anders dit is opgevallen ??? vind meer een minpuntje voor de mensen die zeggen de andere plek is een wolven hol net of ze Mariska zwart willen maken.
Ik wilde hier ook wat van gaan zeggen, maar gelukkig was het jou ook opgevallen 🙂. Eerlijk ook, hoe oerstom moet je zijn als wolf om dat erbij te vertellen???
Ik begrijp alleen niet, Mark, hoe het posten in een verkeerd topic een topzet zou zijn? Of wat bedoel je hier precies?
Het was gewoon een fout, daar valt volgens mij echt niks spelinhoudelijks achter te zoeken.

Mark reageert niet op mijn opmerking dat ik zijn verdenking richting Elrike van de vorige dag niet goed begrijp. Nu was het ook geen directe vraag, en ik heb niet het idee dat het een opzettelijke evasie was. Maar dan bij deze: Mark, kun jij verduidelijken waarom je Elrike precies vedacht vond? 🙂

Ik vertrouw Mark zeker nog niet, maar ik heb nou ook geen directe aanleiding om hem te verdenken. Er rinkelen echter wel heel wat alarmbellen bij Elrike, dus ik ga (niet erg verrassend) op haar stemmen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Lola »

Ik stem op Elrike

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Edy »

Nog even snel voordat we weer aan de arbeid gaan.
Lola is goed bezig wat mij betreft.
Ida wrote: ↑
26 Jan 2020, 15:27
Ik begrijp je al helemaal niet, waarom ik op Hugo had moeten stemmen, die was toch burger?
Edy zegt (volgens mij) niet dat je op Hugo had moeten stemmen. Als ik haar goed begrijp, is haar punt dat Hugo op het moment dat jij stemde een meerderheid had, en dat jij dus makkelijk een verwaarloosbare stem op iemand anders kon uitbrengen. Zodat je juist niet op een burger stemde, wat dan in theorie voor je zou spreken.
Ida wrote: ↑
26 Jan 2020, 15:32
Oh ja nog iets : waar lees jij dat ik weekje vertrouw ? We verschillen in onze gedachten over haar speelstijl... tja hersenen slaan niet altijd hetzelfde op... ik heb zelfs een optie van 2 wolven geopperd, waarvan elrike er 1 is.
Ik neem aan dat 'weekje' een autocorrectie is van Elrike, haha. Maar Edy zegt nergens dat jij Elrike zou vertrouwen. Alleen dat zij een specifieke gedraging die jij niet verdacht vindt, wel verdacht vindt.
Klopt allemaal als een bus!!

Ik ben blijkbaar verder ook niet duidelijk geweest over Ida en heb meer het twijfelende been benoemd dan het andere been, namelijk dat ik haar graag wil vertrouwen. Het is alleen dat ze allemaal vertrouwenwekkende dingen zegt, waardoor ik ga twijfelen of ik me niet in de luren laat leggen. Dus ik hou een slag om de arm, maar in principe vind ik haar niet verdacht. Ik ga ook zeker niet op haar stemmen nu.

Mariska speelt een beetje onder de radar, maar ze is idd wel vaker wat terughoudend. Over het mogelijk verkeerd posten in het wolvenhol moet ik jullie gelijk geven. Het is wel een hele domme vergissing om dat dan vervolgens te melden op deze topic. Dus dat was een beetje ver gezocht van mij.

Mark durf ik nog niets van te zeggen, maar dat is vooral omdat ik merk dat ik niet teveel op hem wil gaan, omdat hij in real life spellen zo vaak wolf is, dat hij bijna bij voorbaat al verdacht is, dus dat wil ik onbewust wat compenseren hier.
Ik vind de theorie dat Mark op medewolf Elrike gestemd heeft beslist niet onmogelijk, en ook lijkt hij bij Ida een wit voetje te willen halen.

En dan komen we bij Elrike zelf die ik toch het meest verdacht vind, om redenen die ik eerder genoemd heb. En daar zal dan ook mijn stem heengaan.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Edy »

Ik stem op Elrike

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Edy »

Oh, ik vergeet Bas. Sorry Bas! Maar dat is wel een positief iets. Meestal heb ik een enorme tunnelvisie op Bas, en nu helemaal niet :D :D Dit geeft mij het gevoel dat ik hem wel kan vertrouwen.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Mark »

Ik stem op Elrike
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 Wie o Wie

Bericht door Mark »

@lola

Je vraagt of ik antwoordt wil geven op jouw vraag waarom ik elrike verdacht vind/vond. op dag 1.
Dat komt ten eerste duur haar bericht van minpunten. Elrike is iemand die verschillend speelt bij verschillende rollen met haar emotie. (zegt ze zelf)
want burger rollen vind ze stom en is ze er nooit echt.

Nu heb ik het idee dat zij dus een rol is die wat actiever is. (kan goed en slecht zijn)
Maar de manier hoe zij het met alleen die minpunten deed gaf mij een kriebel, want ik vond het meer van IK schrijf wat op beetje verwaring brengen voor de rest wel mijn best doen. Daarnaast haar stem zomaar op hugo.
en hoe zij daarna in de nacht de redenen vertelde vond ik haar nog verdachter.

daarom stem ik nu weer op haar.
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”