Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Floris1987 »

Het dorp had een hele lange dag erover nagedacht wie die arme Wouter nou ik stukken had gehakt.
Iedereen wees naar iedereen maar eigenlijk wist niemand het. Todat 2 bewoners samen besloten dat het Hugo moest zijn
Hugo die zijn eigen vader aan stukken had gehakt dat leek deze mensen heel plausibel.

Zo werd Hugo het schavot op gedragen. Op het moment dat het luik open viel kwam Lola nog het dorp ingerend met de mededeling dat ze wist dat het Hugo was. Lola keek naar de spartelde Hugo en het dorp keek naar Lola en Lola viel stil.
Ondertussen was Hugo gestopt met bewegen aan het koord.( helaas voor hem was zijn nek niet gebroken) Hij veranderde niet hij was geen wolf.

( gegevens in het verhaal hebben geen strekking op rollen)

Beste Dorpsbewoners jullie hebben Hugo opgehangen. Hij was een burger.
Hugo 2 stemmen
Ida 1 stem
Bas 1 stem
Elrike 1 stem
Edy 1 stem
Mariska 1 stem

Lola je was te laat ,heb je stem niet meegeteld. Probeer volgende keer op tijd te zijn.
de nacht gaat in ziener/wolf hebben tot vrijdag 15:00 en de heks tot 23:00.
Mijn doel is om 23:00 vrijdag dag te laten worden, anders zaterdag 10:00.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Ida »

:o Nou lekker dan! Rip Hugo

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Edy »

RIP Hugo😥
nou, ze moeten de familie van Jolingen wel hebben! In 1 etmaal zijn ze allebei weg :o

Bas en Elrike zijn verantwoordelijk voor de vroege dood van Hugo. Bas legt het nog een beetje uit, maar de stem van Elrike komt wel erg uit de lucht vallen. In al haar plusjes en minnetjes ben ik niet 1 keer Hugo tegengekomen, en nu opeens haar stem?

Kan je dat uitleggen Elrike?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Mark »

R.I.P HUGO

De Enige stem die ik niet onderbouwend vond was Elrike, de rest heeft tenminste nog gezegd waarom misschien niet allemaal de beste redenen maar dat is ook lastig op dag 1.

en net als wat Edy zegt, ben ik ook wel benieuwd naar de rede van Elrike
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Elve »

Klopt ik had geen tijd om te onderbouwen dus ik had deze vraag wel verwacht, ik moest voor hartcontrole naar het ziekenhuis en had helemaal geen tijd meer zag ik. Iets met oeps de stemming was vandaag en snel snel.

Hierdoor geen bijleestijd en mijn twijfels tussen de minnetjes die ik uitdeelde, op Edy stemmen hadden jullie wel verwacht maar ik moet nog even goed lezen over wat er nog meer gezegd werd.

Ik ging op Hugo wegens dat zijn eigen vader ombrengen wel iets des Hugos zou zijn.
Ik ging op Hugo wegens de oppervlakkigheid en zijn groot ego van de beste speler te zijn van de jaren 10(die hint gaf hij tussen de regels door)
Ik ging op Hugo wegens de flauwekultheorien van auto naar Frankrijk welke hij toch als eerste noemde

Is dit voldoende uitleg mensen?



Tevens 2e burger, kut.

RIP Hugo sorry dat ik nu mede schuldig ben en ik verkeerd zat.

Tevens een vraag aan de spelleider:

Spelen we de zwarte dood?

edit:spelfout
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
23 jan 2020, 16:54
RIP Hugo😥
nou, ze moeten de familie van Jolingen wel hebben! In 1 etmaal zijn ze allebei weg :o
*spook*
En dan spel je ook nog eens onze naam verkeerd :'(

Een schop na :(
*spook*
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Edy »

Nee spook, dat is een typo. Ik weet heus wel dat jullie v Joolingen heten.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Mariska »

Oeps ik zat in het verkeerde topic te posten :oops:

Rio Hugo! Ik ga zo even teruglezen, maar dit viel me even op en moest ik even snel op reageren.

Ida wrote: ↑

23 Jan 2020, 13:27

]Mariska brengt alleen zelf in dat zij Elrike goed actief vind. Beetje magere inbreng.

Echt? Ik probeer een logische redenering voor mijn stem te geven, bouw daar een argumentatie er omheen. Of hij zinnig is, is een tweede, maar hè, ik probeer het. Maar daar geen woord over? Me dunkt dat ik iets meer heb gezegd dan dat Elrike goed bezig is.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Mark »

Elve schreef:
23 jan 2020, 18:50


Ik ging op Hugo wegens dat zijn eigen vader ombrengen wel iets des Hugos zou zijn.
Ik ging op Hugo wegens de oppervlakkigheid en zijn groot ego van de beste speler te zijn van de jaren 10(die hint gaf hij tussen de regels door)
Ik ging op Hugo wegens de flauwekultheorien van auto naar Frankrijk welke hij toch als eerste noemde

edit:spelfout

@elrike

dit zijn jouw 3 redenen dat je op hugo stemde okee....

ik vind het een beetje makkelijk hoe jij een theorie gebruikt die iedereen ontkracht en wat meer een grap was dan echt. het zelfde geld voor dat beste spelen was nacht 1 en we waren gewoon lol aan het hebben. want ik heb ook gereageerd dus ben ik dan ook verdacht ?? omdat ik mij zelf de beste vind :mrgreen: (#frankrijk2keerwinnenalswolf :P)

ik heb idee dat je gewoon maar iemand een dubbele stem hebt gegeven zodat het geen gelijk spel werd of zo. ik weet niet maar vind dit echt heel matig.

daarnaast je eerste reden vind ik wel weer dat ik denk daar heb je over nagedacht :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Edy »

Is Lola nog steeds op zoek naar haar laptop? We zouden een langer verhaal van haar krijgen, maar ik zie nog niets. Zij heeft ook op Hugo gestemd, ook al telde de stem niet. Hoewel je eerder al twijfels bij Hugo uitsprak, zou ik toch graag van je weten waarom je alsnog op Hugo hebt gestemd?

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”