Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Bas »

RIP Hugo

Ik zat dus verkeerd, ik moet wel zeggen dat ik Elrike haar redenen niet helemaal vertrouw.
Elrike stijgt nu dus wel een beetje op mijn verdachtenlijstje.

En van Lola hoor ik graag meer.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Ida »

Mariska:
Het klopt dat je meer gezegd hebt dan alleen iets over Elrike.
Je hebt nl je stem op Edy onderbouwd. NIet dat ik Edy 100% vertrouw, maar omdat ze deze opmerking meteen klats erin gooide, dacht ik dat ze dàt als wolf mischien in een later stadium vd discussie zou kunnen doen, maar meteen..? als ze een beginnende speler was, dàn wel, maar als ervaren speler lijkt me dat niet: het wolven argument meteen bij het krieken vd dag open op tafel gooien: Ja alles, kan ... mààr.. daarom zei ik ook, dat ik haar voorlopig dan maar als burger inschat. Het feit dat jj dat compleet anders ziet, begrijp ik dan weer niet.
Ik begrijp de minnetjes van Elrike op zowel Edy als mij, daarom ook niet. vooral niet omdat Elrike het woordje: daarentegen gebruikt en vervolgens wel aan beide een minpunt geeft. Maar omdat Elrike tenminste nog wat discussie in de groep gooit, verdenk ik haar niet als eerste.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Elve »

Mark schreef:
24 jan 2020, 10:10
Elve schreef:
23 jan 2020, 18:50


Ik ging op Hugo wegens dat zijn eigen vader ombrengen wel iets des Hugos zou zijn.
Ik ging op Hugo wegens de oppervlakkigheid en zijn groot ego van de beste speler te zijn van de jaren 10(die hint gaf hij tussen de regels door)
Ik ging op Hugo wegens de flauwekultheorien van auto naar Frankrijk welke hij toch als eerste noemde

edit:spelfout

@elrike

dit zijn jouw 3 redenen dat je op hugo stemde okee....

ik vind het een beetje makkelijk hoe jij een theorie gebruikt die iedereen ontkracht en wat meer een grap was dan echt. het zelfde geld voor dat beste spelen was nacht 1 en we waren gewoon lol aan het hebben. want ik heb ook gereageerd dus ben ik dan ook verdacht ?? omdat ik mij zelf de beste vind :mrgreen: (#frankrijk2keerwinnenalswolf :P)

ik heb idee dat je gewoon maar iemand een dubbele stem hebt gegeven zodat het geen gelijk spel werd of zo. ik weet niet maar vind dit echt heel matig.

daarnaast je eerste reden vind ik wel weer dat ik denk daar heb je over nagedacht :)
Ik zei ook dat mijn stem echt heel snel gemaakt moest en ik heb daardoor niet gezien dat Hugo al een stem had, niet dat ik me daardoor had laten beinvloeden want er waren nog wat uurtjes om te stemmen over nadat ik gestemd had.

Maar ja als je toch bezig bent me verdacht te vinden wil ik je nog best iets geven hoor, wolven stemmen altijd vrij laat. En ik stemde ook vrij laat.
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Lola »

Hallo allemaal!

Excuses voor mijn verdwijning. Beloftes maken blijft een risico met adhd; één 'oh wacht!' onderweg naar je laptop en je bent ineens een dag verder. Ik zit nu daadwerkelijk op mijn laptop en ben bezig met de post, dus die komt eraan (tenzij Floris het zometeen dag maakt en ik gesneuveld ben, maar dan plaats ik hem gewoon lekker in de hemel).

♥♥♥

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 2 wie is er bang voor de boze wolf

Bericht door Floris1987 »

Deze gaat dicht

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”