Dag 1

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Dag 1

Bericht door Floris1987 »

Later een verhaal

Mensen, helaas is Wouter opgegeten
Hij was burger. Neem jullie wraak en knoop iemand op.

Deadline stemmen donderdag 14.00 ( ik zit in de nachtdienst dus kan mogelijk later reageren )

Succes met de jacht

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

RIP Wouter. :cry:
Geluk bij een ongeluk is dat het slachtoffer een gewone burger was. Iets wat bij weinig deelnemers wel een gelukje is.maarre, waarom Wouter de klos is....geen theorie over nog helaas.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Floris zit ook al in de nachtdienst... Wel verdacht - je kan maar allerlei dingen doen tijdens zo'n dienst ;)

RIP Wouter :'(

Inderdaad relatief goed dat het een Gewone Burger is, maar persoonlijk gezien wel jammer.

Om maar meteen de oude koeien uit de sloot te halen: Sociale Wolven- (Wouter zat er vorig spel lang in), Familie- (maar ik was het niet) en Autotheorie, wat die laatste ook moge betekenen in dit kader.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

R.I.P Wouter :(

gelukkig is het maar een burger.
net wat hugo zegt, ga ik er op dit moment van uit dat dit een sociale wolf actie was. al die andere theorieën ga ik niet eens op storten op dit moment. :mrgreen:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1

Bericht door Wouter »

AAAAAARGH, that was short. Ik hoop dat er een hemel is.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Kan natuurlijk zijn dat Ida revanche wil voor het vorige spel, waar haar maatje een lonewolf bleek te zijn? :o

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1

Bericht door Ida »

Jammer Wouter🙁
Toen ik mijn mobiel pakte om te kijken, vreesde ik al een beetje voor mijn leven. Omdat er best gekozen zou kunnen zijn voor een langer levende uit het vorige spel en ja dus ,maar ik gelukkig niet!
Edy: leuke suggestie👍🏻, maar als je ons holletje hebt gelezen, denk je dat vast niet meer.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1

Bericht door Mariska »

Jammer Wouter! Rip
!
Hugo schreef:
20 jan 2020, 20:13

Om maar meteen de oude koeien uit de sloot te halen: Sociale Wolven- (Wouter zat er vorig spel lang in), Familie- (maar ik was het niet) en Autotheorie, wat die laatste ook moge betekenen in dit kader.

Eum, wat is de autotheorie?
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Mariska schreef:
21 jan 2020, 08:41
Eum, wat is de autotheorie?
De autotheorie is geloof ik de theorie dat mensen die met het zelfde vervoersmiddel zijn gekomen naar een meeting (of Frankrijk), elkaar vaak opeten. Of zo. Slechte theorie.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1

Bericht door Bas »

RIP Wouter

Ik heb het idee dat dit een lastige stemming gaat worden gezien het feit dat er eigenlijk geen informatie. Het speculeren over waarom Wouter is leuk, maar levert niet veel op, omdat we het simpelweg niet weten. Als het sociale weerwolven zijn, zegt het niks want iedereen in dit spel is wel sociaal wat dat betreft.

Dus ik heb nog weinig aanknopingspunten om echt iets te beginnen..

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”