Dag 1

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Gelijk heb je Bas. En het is nog een hele lange dag tot donderdag. Wat mij betreft mag de deadline wel wat eerder eigenlijk. We hebben bar weinig te discussiëren. Of ik voorlopig niet iig. Pffff, maar op wie dan te stemmen straks.🤨

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

De autotheorie komt van het WW weekend waarbij de jongeren samen in de auto zaten. En ik dacht eigenlijk dat ze juist niet op elkaar stemden!
Maar daar zat jij toch ook bij Hugo? Zou je het wel moeten weten!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
21 jan 2020, 15:48
De autotheorie komt van het WW weekend waarbij de jongeren samen in de auto zaten. En ik dacht eigenlijk dat ze juist niet op elkaar stemden!
Maar daar zat jij toch ook bij Hugo? Zou je het wel moeten weten!
Ik bedoel, je kan 'm twee kanten op uitleggen. Hij is hoe dan ook irrelevant omdat we geen auto's hebben gebruikt om hier te komen ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1

Bericht door Ida »

Lastig dit, pff.
Laat ik maar alvast aangeven, dat ik met de inzichten van nu, in ieder geval niet op Edy ga stemmen. En wel omdat: iets wat ze heeft gezegd en het schot voor de boeg dat ze al gaf. Beetje raar vind ik wel dat er dingen worden gezegd, die geen nut hebben, maar om daar nu een argument uit te halen om dat dan verdacht te vinden, gaat me wat ver.
als nu meer spelers eens aangeven of ze iemand een beetje of juist een beetje niet verdacht vinden, dan komen we mischien verder. We zijn nog maar met 8 spelers :|

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1

Bericht door Lola »

Edy schreef:
21 jan 2020, 15:48
De autotheorie komt van het WW weekend waarbij de jongeren samen in de auto zaten. En ik dacht eigenlijk dat ze juist niet op elkaar stemden!
Maar daar zat jij toch ook bij Hugo? Zou je het wel moeten weten!
Ja, het was juist dat ze in hetzelfde team zouden zitten en dat ze dat allemaal al van elkaar wisten oid. Maar inderdaad totaal niet relevant hier. 😂

Ik dacht dat ik een hoop gemist zou hebben omdat ik twee dagen ziek ben geweest, maar niets is minder waar. Ik vreesde zelfs eventjes voor de deadline, lol.

Mijn semi-waardevolle observaties tot nu toe:

Hugo is alleen nog maar aan het keten, terwijl ik toch wel van hem gewend ben dat hij naast zijn grapjes altijd wel serieuze inzichten probeert te opperen, ook als er weinig is om op af te gaan. (Nee, ik lees de ouwe koe-theorieën niet als serieus. Ik hoop verder ook niemand, eerlijk gezegd.)
Dat geeft hem voor nu wel een min bij mij.

Voorlopig krijgen Edy en Ida gematigd vertrouwen van mij. Ida vooral omdat ik haar gedrag anders vind dan ik het heb meegemaakt in een slechte rol. Edy is vooral nog een gevoel, maar vandaar ook voorlopig en gematigd. Er is nog alle ruimte om het tegendeel te bewijzen. ;)

Als er een kortere deadline was zou ik nu op Hugo stemmen, maar ook hij krijgt nog de ruimte om tegen mij in te gaan.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1

Bericht door Elve »

Ik ben nu al een paar keer online geweest(jaja verdacht) en wist gewoon niet wat te zeggen.

RIP Wouter en nog wat woorden, altijd jammer om als eerste te gaan.

Even kijken naar het weinige(jaja niks dus) wat we hebben.

Enige wat mij persoonlijk opvalt is de vrolijke uitspatting van Edy naar Wouter toe, dat ze iets heel graag in het echt wil horen. Maar wat precies wil je horen Edy?

En dan vandaag wil Edy iets te snel iets in de groep gooien, lijkt een beschuldiging naar Ida toe over revange van een vorig spel.

Edy krijgt een minpuntje hierdoor, maar ik leg er nog niks vast mee.

Ida doet iets anders, neemt juist Edy meteen in vertrouwen, iemand zo vroeg in het spel in vertrouwen nemen vind ik verdacht, waarom zou je dat doen?

ook een minpuntje vind ik dat, maar minder min(jaja dat kan, minpuntje met een waarde van 0,6 ofzo)

En nu weer die stomme autotheorie, allemaal net niet minpuntjes(waarde van 0,2), die discussie slaat echt nergens meer op, dat vind ik hetzelfde als vorige spellen gaan vergelijken.
Nieuw spel mensen, oude spellen loslaten en opnieuw beginnen aub, adem in adem uit en kijk met een verse blik.
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

@elve
Bedankt Elrike,
Voor de -1, -0.6 minpunten op Edy en Ida,
nu volg ik het al helemaal niet :mrgreen:

jij geeft Edy een minpunt omdat zij iets niet in de groep wilt gooien ?.
en Ida omdat zij Edy vertrouwd beetje.

ik vind van Ida juist op dit moment meer een + punt dat zij dit zegt dat zij iemand vertrouwd nu al. omdat ik dit geen Wolven manier vind van Ida.
Daarnaast hebben we nog maar 8 Spelers. dus moet je elkaar ook sneller gaan vertrouwen

Daarom krijgt op dit moment
+ Ida

+/-

- Elrike

Voor de rest ben ik er vanavond weer na mijn werk of misschien even in mijn pauze :P
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1

Bericht door Ida »

Eigenlijk zou ik het fijn vinden met zo weinig spelers, dat iedereen probeert om iets nieuws in de brengen.
Het is leuk dat er gereageerd word op die paar spelers die iets inhoudelijks proberen in te brengen, maar als iedereen wat nieuws toevoegd, is de puzzel gemakkelijker op te lossen. Lola, Elrike en Mark hebben gereageerd op anderen, dàt is al fijn.
Maar nog fijner zou zijn om toegevoegde nieuwe aandachtspunten, zeker van Hugo, Mariska en Bas.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1

Bericht door Ida »

Vraag aan Floris: hebben de geliefden een roze wolk? Dus kennen ze elkaars rol?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Ik snap je aan de ene kant wel Ida, maar je weet net zo goed als ik dat er weinig te melden is in deze 1e dag. En als je wat probeert je meteen een minpunt eraan over houd.
Maar ik wil nog wel een balletje opgooien naar Mariska. Ze heeft een hele week vrij heeft ze aangekondigd, maar ik vind haar maar eruit stil. Maar is dat een minpunt? Niet meteen. Laat eens wat horen Mariska!

Elrike: Wouter had een kekke avatar die losging op de gitaar. Daarvan zei ik dat ik die gitaarsolo dan wel eens in het echt wilde horen! Een grapje in de erg stille nacht.

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”