Dag 1

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1

Bericht door Bas »

Ik stem op Hugo

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

Bas schreef:
23 jan 2020, 10:25

Bij Mark vind ik vooral zijn opmerking:
Mark schreef:Daarnaast hebben we nog maar 8 Spelers. dus moet je elkaar ook sneller gaan vertrouwen
Vreemd, zeker omdat het vorige spel juist het snelle vertrouwen van de burgemeester tot problemen leed. Ik zou juist denken dat je iedereen verdachter vindt.
@ bas
IK was vorig spel wel 1 van de mensen die heel snel Toen de burgemeester er uit wilde hebben, omdat ik hem toen te gevaarlijk vond.
en dat ik dan nu iedereen meer verdachter vind. niet perse probleem nu is dat we met veel minder mensen zijn en dat we daarom sneller moeten handelen. met mensen vertrouwen of wantrouwen.


@all
Voor de rest ga ik nu ook stemmen omdat ik zo naar werk moet, en tussen 1 en 2 ben ik vrij maar heb ik een vergadering dus geen grote kans dat ik op mobiel kan. ik ga wat ik al soort van had gezegd stemmen op Elrike. Dit doe ik omdat ik haar zoeken beetje raar vind. zij is nu al best met veel min punten en ook met 0.6,0.2 getallen bezig en ik volg haar helemaal niet en dat brengt meer verwarring. (voor mij)


Daarnaast het stem lijstje :)

1=Ida: (Hugo(1))
1=Bas: (Edy(2))
1=Edy: (Mariska(3))
1=Hugo: (Bas(4))
1=Elrike (Mark (5))

Nog te stemmen:
Ida
Lola
Elrike
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

ik stem op elrike
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1

Bericht door Elve »

Ik stem op Hugo
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1

Bericht door Ida »

Ik ga zometeen eens even alles terug lezen. Mijn idee is, dat de wolven lekker bezig zijn met gespreid stemmen. Ook vind ik spelers die nu hun nek durven uitsteken meer burger dan wolf.
Dus diegenen die alleen iemand verdenken, omdat ze hun nek uitsteken en dan ook nog zelf geen nieuwe dingen inbrengen: verdacht.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1

Bericht door Ida »

Diegenen die weinig tot geen nieuwe inzichten te berde brengen, zijn mi Mark, Hugo en Mariska.
Hugo bezord mij de kriebels omdat hij dit zegt :
Het constante afgeven op mensen die niet superveel zinnigs zeggen krijg ik een beetje kriebels van, want het voelt een beetje alsof je een wit voetje wilt scoren met je 'goede' opzoekgedrag. Dat doet Ida met name, anderen in iets mindere mate. Maar om Ida nou verdacht te vinden? Ik vind het ergens ook wel passen in hoe ik Ida ken.
en vervolgens wel op mij stemt.
Aan de andere kant zou ik niet denken dat hij zijn vader er de eerste nacht uit knikkert.

Mariska brengt alleen zelf in dat zij Elrike goed actief vind. Beetje magere inbreng.
Mark doet hetzelfde , maar zijn plus/min verhaal vind ik dan wel weer Mark, maar ja ook als woilf.
Pff lastig.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1

Bericht door Ida »

ik stem op Mariska

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1

Bericht door Lola »

Shittttt, tijd vergeten. Hij zal niet tellen, maar voor de vorm...

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1

Bericht door Lola »

Ik stem op Hugo

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1

Bericht door Lola »

Ik zal zo mijn laptop erbij pakken voor een uitgebreidere post 😬 excuses voor mijn nalatigheid.

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”