Safe H(e)aven

We have found the rum! It was in heaven.
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Aaah, en de discussie kan beginnen :)
Bas stijgt even op vele lijstjes, eens zien of hij zich hieronder uit kan lullen :)
Jorn schreef:
03 dec 2019, 21:58
Maar ik denk eigenlijk dat ik er vooral door puur toeval aan ben gegaan, want ik heb niet het idee dat er nou echt arugmenten of verdenkingen omtrend mij waren.
Yep, dat denk ik ook. En da's superlullig, maar het gebeurt. Ik denk dat op nóg een ander stemmen ook niet gewerkt had. Je had hier de pech mee te lopen met een stem die door anderen vreemd werd gevonden, en dat maakt je dan verdacht. En ik denk dat Maaike (die overigens dus wel doorhad dat een herstemming kwam (wat ik overigens ook niet wilde, dus thanks?) en je blijkbaar wel verdachter vond dan Edy) bij veel andere tweekeuzes wel op iemand anders had gestemd, om jou erin te houden (uit aardigheid), maar hier vond dat ze een goede reden had wel voor jou te kiezen?
Het is altijd moeilijk, zo'n eerste dag.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Welkom Lola en Floris! Jullie liefde mocht ook de tweede keer niet lang duren :'(
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Als iemand weet waarom Edy Jorns naam consequent als Jørn schrijft, hou ik me aanbevolen :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Floris1987 »

En daar zijn we weer. Poeh he mag ik eens nacht 2 overleven

Jorn mijn stem op jouw was 100 procent gebaseerd op dat jij als eerste een 2de stem gaf. Sorry te moeten zeggen was niet slim. Had op ieder die dit had gedaan gestemd.

Wel grappig om te lezen wie ik nacht 1 gezien zou hebben wie denken jullie zelf 😆😆

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Floris1987 »

Dus op iemand anders stemmen had wel geholpen hugo.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Welkom Bas! Het mocht helaas niet baten, je fervente verweer :(
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Overigens heb ik het topic drie keer nagelezen, maar kon ik nergens je stemwissel naar Wouter vinden? Maar iedereen leek te denken dat het wel gebeurt was? Ik was erg in de war.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Bas »

hahahahahahhahah Ik heb helemaal mijn stem niet gewisseld joh. Ik weet niet dat was een klein foutje :lol:

NIet dat het veel uitmaakte maar was wel dom geweest als het op een of andere manier had uitgemaakt :oops:

Maar ja Edy had een tunnelvisie en ik heb met mijn eerste post op dag 2 mijn eigen ruiten ingegooid, door iets te negatief over Maaike te zijn, terwijl ik Maaike niet eens verdacht :roll:
Ik blijf erbij dat Edy verdacht speelde. En ook dat een herstemming niet iets slechts is op dag 1 en positief had kunnen zijn. Het feit dat Jorn wolf bleek was PUUR mazzel.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Bas »

Ik weet nu niet of ik wil weten wie de wolven zijn of niet.. Aan de ene kant wel leuk om blind te kijken, maar aan de andere kant wil ik weten of ik goed zit of dat ik volledig verkeerd zat. :|

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Oh, ik ben het met je eens; ze hebben superveel geluk gehad en bleven een beetje hangen in hun theorie dat het allemaal heel logisch was. Edy zei zelfs dat ze niet wilde dat Jorn eruit vloog :P

Het zorgde in ieder geval voor voldoende discussie op dag 2 :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Rum-filled heaven!”