Safe H(e)aven

We have found the rum! It was in heaven.
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Ahoy landlubber! Dapper gestreden, maar helaas is jouw tijd in het land der levenden voorbij. Geen schat voor jou, sorry. Gelukkig is er hier voldoende rum en warme chocolademelk om je verdriet weg te drinken :)

Graag dit topic spoilervrij houden - daar is de Spoilerpost voor. Zie ook daar de rolverdeling en nachtacties!

Aan het eind van het spel wordt de Hemel opengesteld. Post vooral je commentaar op wat er gebeurd is (of nog gebeuren zal), maar hou er rekening mee dat iedereen dit uiteindelijk kan lezen :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

*maakt dit topic aan om zelf commentaar te kunnen leveren op het spel*
Floris1987 schreef:
29 nov 2019, 11:33
Ik stem op John arrrrrr
Wie de fuck is John?

Lekker scherp begin dit Floris ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Altijd moeilijk, zo’n eerste slachtofferloze nacht. Alhoewel het slachtoffer het vaak niet veel makkelijker maakt. Ze zijn wel erg afwachtend op het moment...
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Overigens had ik de naam van de Hemel al eerder bedacht, en toen viel er geen slachtoffer in nacht 🙃 Nu issie wel heel toepasselijk ^^
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Hey Jorn! Wat een lullig einde zeg :(
Je mag dus nu hier losgaan over het spel, met al je overdenkingen en voorspellingen ;) Probeer het wel spoilervrij te houden - spoilers mogen in het andere topic.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Jorn »

Aii, wat zijn de regels omtrend waar ik allemaal nog mag posten? neem aan voornamelijk hier en dan spoilerfree natuurlijk.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Je mag (zeer beperkt) komisch off-topic commentaar in het speltopic posten, maar ik zou eigenlijk aanraden om daar geheel niet te posten. Je kan hier je inhoudelijke commentaar kwijt; voor commentaar dat spoilers bevat mag je naar het spoilertopic. In het Wolvenhol mag je algemene aanmoedigingen posten, maar niet meer meedenken of inhoudelijk posten.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Jorn »

PRima dat is duidelijk, had al wel vermoedens dat er wat regels opgesteld waren om het spel te beschermen dus wilde dat even checken.

Maar ik zal idd weinig of helemaal niet meer tijdens het spel posten. Jammer dat het zo gelopen is idd! werd toch beetje onder de bus gegooid en voelde random. IK HAD ZOVEEL MOOIE PLANNEN! :(

maar ach, volgende ronde maybe meer geluk.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Ja, dit is wel supertragisch. In mijn eerste spel (jaaaaaren terug) werd ik ook als eerste gelyncht - I feel your pain ;)

Dit was ook een beetje lullig - ik heb het idee dat Maaike niet doorhad dat er een herstemming zou komen (en Wouter niet gewoon zou beslissen)? En waarom ze dan voor de nieuwe kiest, ik vind het misschien wat hard gespeeld (maar compleet fair in het spel natuurlijk).
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Jorn »

Oh nee zeker, ik neem niemand ook iets kwalijk. Maar ik denk dat er vanuit het wolfshol wel een foutje gemaakt is ja. Maar ach ik had het zelf misschien ook ietwat anders moeten spelen..

Ergens snap ik dat het als verdacht opgevat kan worden om iemand een 2e stem toe te kennen, maar op dat moment stond ik daar minder bij stil. Ik wilde gewoon maar iemand een stem toekennen zonder echte reden want ik kende niemand. Tevens wilde ik niet samen stemmen met de andere wolven. Dat is vaak een iets té agressieve actie (wat soms wel positief kan uitpakken, zo snel mogelijk het spel in je voordeel swingen). Maar zeker met doorgewinterde weerwolvers zoals jullie moet ik volgensmij heel erg op mijn tellen passen.

Achteraf had ik inderdaad beter op iemand zonder stemmen kunnen stemmen, het slimste misschien nog wel op een mede-wolf.

Maar ik denk eigenlijk dat ik er vooral door puur toeval aan ben gegaan, want ik heb niet het idee dat er nou echt arugmenten of verdenkingen omtrend mij waren.
~Hertog Jorn~

Plaats reactie

Terug naar “Rum-filled heaven!”