Safe H(e)aven

We have found the rum! It was in heaven.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Matthijs »

Het fijnste vind ik nu eigenlijk wel dat door mijn gemiste stem, ik er indirect voor heb weten te zorgen dat niemand heeft gewonnen :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

Als je wél gestemd had en het die dag gelijk was gebleven was het de dag erna WW - EW - Burger - Burger geworden. Ida had nog niet door dat Wouter Eenzaam was, en Wouter zou verliezen als er een Burger uitging (of in deze eeuwig gelijkspelsituatie terechtkomen)... Het was best spannend geworden dan.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Hugo »

De Burgers hadden ook nog kunnen winnen, als ze eerst Ida overtuigden op Wouter te stemmen, en dat Wouter dan BM doorgeeft aan één van hen. Maar ik denk niet dat dat gebeurd was.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Wouter »

Hmm, beetje teleurstellende afloop. Iedereen bleef maar Ida vertrouwen en ik kon geen argumenten geven die enerzijds de burgers zouden overtuigen en anderzijds niet te groot wantrouwen bij Ida zouden wekken. Toen Matthijs vergat te stemmen zat ik met mijn vinger boven de knop om om op 1 seconde voor vijf mijn stem in Ida te veranderen in het geval dat hij dat op Ida zou doen. Maar dat gebeurde niet. En een herstemming tussen ida en mij zou ik zeker verliezen. Grrrr.
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Ida »

Persoonlijk dacht ik dat het spel zou doorgaan als nog meer dan 1 partij zou
kunnen winnen. Dus met die dubb stem zou ik overdag het loodje leggen als Maaike dood zou zijn. Vandaar dat ik Maaike in de nacht liet le en. Doordat we al snel nog maar met 2 wolven waren, moest ik Wouters macht met 2 stemmen heel lang gebruiken. Want als hij mij zijn kapiteinspet gaf, zouden de laatste 3 burgers mij overdag wegstemmen. Ik kon dus pas toeslaan vanaf 2 burgers en dat was te laat, toen was ik al verdacht. Ik ging ook niet van 4 burgers in het spel....

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Wouter »

Maar vanaf wanneer had je door dat ik lone wolf was?
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Ida »

Op het moment, dat er 4 burgers over waren, mede doordat de meesten hinten naar hun rol. Maar toen kon ik nog niet meegaan om jou eruit te stemmen, was te riskant.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Wouter »

Op dat moment wilde ik jou eruit werken. Maar ook te riskant 😉
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Safe H(e)aven

Bericht door Ida »

We waren dan beide door de mand gevallen. En de dubbele stem naar een burger was ook her verlies van alle wolven. Ik heb nog overwogen om dat te bespreken, maar ik dacht dan weet jij dat ik een vermoeden heb. Leidde ook nergens heen.

Plaats reactie

Terug naar “Rum-filled heaven!”