Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Keelhaul the landlubbers!
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

Aie!!! dit is wel erg jammer allemaal. die dubbele stem maakt, dat je extra op moet letten, want iedereen in de gevarene zone doet op het laatst wisselen. Inderdaad terug stemmen is nooit handig, Maar jammer Jorn, , lees lekker met ons mee en tot later.
Daarmee is het nu ook niet handig om nu Maaike te kiezen, want dan komen ze zeker bij Wouter uit. Zo van: het is overdag niet gelukt, dan nu maar s'nachts!?
Mischien iemand die ook gevaarlijk voor ons is, maar minder direct zoals nu. Ik ga nog even teruglezen met de wolvenbril op. Ik heb net als burger gelezen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

Goed argument waarom je op Maaike stemde. Je lijkt er wel mee weg te komen bij zowel Maaike als Edy.
Ik denk dat een slachtoffer uit een heel andere hoek mischien beter is om de discussie een andere kant op te laten gaan.
Floris: 'die krijgen we er voorlopig overdag niet uit, of Mathijs, dat is momenteel een ongeleid projectiel, of Djamila, die kan nog wel eens plots uit het niets alle wolven aanwijzen. en ze heeft nog niet veel spoor naar ons aangeroerd.
ik heb weinig idee naar speciale karakters... Mark mischien!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

Matthijs leidt mischien naar mij, dus het liefst Floris die heeft ook al vertrouwen en met al 3 die vertrouwt worden (Edy, Maaike en Floris).... (of anders Djamila) Of toch Maaike, want juist nu ze jou wel vertrouwt, is het ook niet meer zo gevaarlijk.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

Lastige keuze.

Ik ga wel met je mee over het Maaike nu maar niet argument. Maar als ik wolf zou zijn en dit met een burger zou gebeuren zou ik dat ms. juist wel doen 😉

Ik denk Floris toch. Die zat verdacht scherp op Jorn. Zo scherp is hij normaal niet. Dus de kans is dat hij meer weet.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

Ik wil Floris opeten ARRRR
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

ARRRRR!!! Ik eet Floris op!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

In goed format 😉
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

ARRRR!!ik eet Floris op!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

Ik vind 3 wolven een beetje weinig op 12 ervaren spelers. Nu dacht ik dat Floris mischien wel met jou In en stelletje zou kunnen zitten, want hoe weet Floris dat er 3 wolven zijn. Maar dat is dus niet zo. Maar gezien de ws beschermende rollen: genezer, ziener, heks of priester, zou het ws zijn dat er een vervloekte in zit. Ik vind Mark rustig en zijn benedendeks blijven, dus onopvallend....vervloekte? Iets om in de gaten te houden.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Hugo »

Arrrrr, Floris will be meeting the sharks!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Arrrr... Weerwolvenhol”