Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Keelhaul the landlubbers!
Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Jorn »

Ja lastig. Maar misschien bink? Dus 2e nacht kunnen we aankijken of is het slim om gewoon direct weer voor Renate te gaan? Maar als ze dan wel de bink was weten we dat helaas niet. Dus dat is een afweging of we die informatie willen hebben of niet denk ik?
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

On second thought: overdag niet voor renate gaan. Dat maakt ons verdacht bij degene die renate heeft beschermd (misschien zijzelf) of weet waarom zij niet omvalt. We kunnen ons verdacht maken door voor haar te gaan. Iedereen zit nog in de 'ik weet van niks modus'. Wij weten ook nog niks. Devies is niet te vroeg en niet te laat stemmen. En niet allemaal op dezelfde.

Volgende nacht maar even afwachten
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

Fijn dat we uitstel van deadline kregen! Jammer geen slachtoffer, maar als het door krachten komt, is het ook weer een voordeel zo vroeg in het spel.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Jorn »

Wouter schreef:
01 dec 2019, 20:33
On second thought: overdag niet voor renate gaan. Dat maakt ons verdacht bij degene die renate heeft beschermd (misschien zijzelf) of weet waarom zij niet omvalt. We kunnen ons verdacht maken door voor haar te gaan. Iedereen zit nog in de 'ik weet van niks modus'. Wij weten ook nog niks. Devies is niet te vroeg en niet te laat stemmen. En niet allemaal op dezelfde.

Volgende nacht maar even afwachten

Ja ik bedoelde idd niet overdag maar snachts voor Renate gaan weer. Idd ook onze stemmen verdelen maar pici aansturen lijkt me praktisch.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Jorn »

Maar oke wij gaan dus niet op dezelfde overdag stemmen denk ik, of iig zeker niet alle 3. Maar hebben we iemand in het vizier? Ik durf er namelijk weinig over te zeggen momenteel.
~Hertog Jorn~

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

liefst allemaal op een ander stemmen, denk ik. Maar uitkijken, dat niet per ongeluk één van ons het haasje word. Dan kan diegene best op het laatste moment van stem wisselen.
Voor vannacht zou ik uit voorzorg niet op Renate gaan. Maar als ze niet de bink is, dan mischien wel nacht 3, want ze kan ook best de heks zijn.
Wie pakken we dan vannacht? Nu mogen jullie een voorstel doen!

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Jorn »

Nogmaals ik ken alles mensen verder niet dus voor mij is het lastig omdat ik gewoonweg geen kennis bezit. Verder in het spel zal ik zeker in staat zijn wat meer te sturen en inbreng te hebben maar voor nu is dat gewoon lastig.

Ik denk dat we ook beter eerst de dag kunnen afwachten voordat we de knoop doorhakken op wie we snachts pakken. Ik kijk komende 2 uur nog even wat er gebeurd met posts maar het is nog wat stilletjes.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Hugo »

Whoops. Geen goed begin Wolfjes.

Jullie volgende deadline is dus morgen, 08:00. Succes!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

ARRR, heb ik indirect Jorn onder de bus gegooid! Sorry Jorn, het was dat Maaike nog online kwam en haar stem wijzigde, anders was zij eraan gegaan.

Ik heb wel trek in een wraak-hapje. Maaike doen Ida? Of haar nog even laten hangen. Voor iedereen zal duidelijk zijn dat zij goed is.

Ze stemde op mij, en vond mij meteen al verdacht. Ik denk dat we haar moeten killen ida!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Jorn »

Wouter schreef:
03 dec 2019, 12:58
ARRR, heb ik indirect Jorn onder de bus gegooid! Sorry Jorn, het was dat Maaike nog online kwam en haar stem wijzigde, anders was zij eraan gegaan.

Ik heb wel trek in een wraak-hapje. Maaike doen Ida? Of haar nog even laten hangen. Voor iedereen zal duidelijk zijn dat zij goed is.

Ze stemde op mij, en vond mij meteen al verdacht. Ik denk dat we haar moeten killen ida!
Aii, ja ik had later gewoon nog moeten kijken ik was tot half 4 wakker. Maar je weet hoe dat gaat als je vastzit in je serie. Maar ja domme keuze geweest achteraf om gewoon Edy een terug te geven. Maar het is voornamelijk random dat ik nu de pineut ben geweest. Maar mooi voor de burgers. Verder zal ik nu dus inhoudelijk niet meer reageren of meedenken. Maar ik neem je niks kwalijk hoor Wouter, ga jij ze maar mooi om de tuin leiden nu! Tot het volgende spel ^^
~Hertog Jorn~

Plaats reactie

Terug naar “Arrrr... Weerwolvenhol”