Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Keelhaul the landlubbers!
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

ik eet Edy op,ARRR!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

ik eet Edy op,ARRR!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Hugo »

Edy it is, aye!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

Héé Hugo, als ik een omtrekkend vaag verhaal over dubbele stemmen (of criminelen of iets anders) op hang, is dat om de aandacht in dit geval een beetje bij Wouter weg te halen en er een algemeen dingetje van te maken. Daar hoef jij je niks van aan te trekken, als er een vraag komt zoals van Maaike, ja dan. Maar laat mij maar lekker uit mijn nek kletsen. Natuurlijk valt ook een dubbele stem weer te compenseren met rollen! Het is geen kritiek op je spelopzet👨‍🎓
Ik kan moeilijk nog openlijker Wouter gaan verdedigen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Hugo »

Ik reageer zoals ik altijd zou reageren 😉 En kritiek op de spelopzet leg ik altijd naast me neer. No offense taken 😉

Een van de redenen waarom ik de BM zo leuk vindt, is dat hij echt belangrijk is; en het nodigt de Wolven uit om ervoor te gaan. Dus het maakt de BM-verkiezing interessanter en de rol ook sterker.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

Je pogingen tot verdedigen zijn zeer gewaardeerd 😉. Er is ook een zekere stemming tegen mij die niet geheel onbegrijpelijk is. Ik ga vannacht niet veel zeggen, eerst de reacties op Edy's hopelijke dood afwachten.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

UIteindelijk niets gezegd. Terwijl ik aan het typen was gooide hugo het topic op slot :(
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Hugo »

Muhahahaha

Ik hoop wel dat je je post hebt bewaard ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Wouter »

Nee dus, maar geeft niet, bekend worden van Edy's dood maakte een andere post nodig.

Mooi dat ze body-guard was. Het wordt belangrijk om allebei vandaag te overleven. Daarna zou het moeten lukken denk ik. Mijn idee is voorzichtig op Matthijs te gaan. Ik heb jou, Ida, ook in mijn minder te vertrouwen lijstje gezet. Maar niet van plan dat uit te gaan werken 😉 .
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Yoho yoho, a Werewolf's life for me!

Bericht door Ida »

Vandaag is wel een soort van cruciaal voor ons. Ik ben dan ook van plan om te stemmen als dat nodig is, Of om de stemming te beinvloeden of desnoods om het verschil te maken. Ik heb 3 opties, dus kan alle kanten op.

Edy zal dan wel Renate hebben beschermd in nacht 1, mi zou dat best aannnemelijk zijn. Gelukkig dat we nacht 2 niet op Edy zijn gegaan...heeft een haar gescheelt of we hadden 2 slachtofferloze nachten. Tenzij Renate heks is. Maar Renate kan ook de crimineel zijn met haar 2 x stemmen op Bas. Ook nog een heks in dit spel, lijkt me een overdosis goede karakters, als dat wel zo is, dan zit er zeker een vervloekte in.

Plaats reactie

Terug naar “Arrrr... Weerwolvenhol”