Nacht 6 - Hornswaggle 'em

Sail the Seven Seas and find treasure hoards! And maybe some Werewolves.
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Nacht 6 - Hornswaggle 'em

Bericht door Hugo »

De drie overgebleven bemanningsleden staarden elkaar aan. "Mmm. Dit is awkward," zei Maaike. "Yep," zei Wouter. "Laten we eerst de schat vinden, wie hem krijgt beslissen we dadelijk wel." Na uren over het eiland gestruind te hebben, troffen de Helden een grot aan, aan de kust. Het zeewater stond tot halverwege. Na een korte zwempartij steeg de grond op, en hadden de drie musketiers hun voeten weer op vaste grond. In de verte klonk een onheilspellend gezang. Er scheen rood licht uit de diepten van het gangenstelsel. Voorzichtig volgden de piraten het geluid en de lichten. In een grote kamer stond, onder het schijnsel van rood licht dat nergens vandaan leek te komen, een schatkist, tot over de rand gevuld met gouden munten. De grond was bezaaid met juwelen, muntstukken en kunstvoorwerpen. "De schat!" riep Ida uit. "Goed, dan is het nu tijd om af te rekenen," klonk Wouters stem. Hij had zijn pistool getrokken en richtte het op Ida. "Niet zo snel!" zei Maaike, die haar eigen wapen op Wouter gericht had. "Of ik schiet je neer." "Parley?" vroeg Wouter. Maaike schudde nee. En zo stonden ze daar, voor wat wel uren leek. Niemand kon de ander schieten, uit risico om zelf neergeschoten te worden.

-----

Ahoy me hearties!

De uitslag van de stemming:
Wouter 2x (Maaike (1) en Ida (3))
Ida 2x (Wouter* (2))

Ik heb aan Maaike gevraagd of ze zou wisselen in een herstemming. Ze zei nee.
Het wordt dus nacht, zonder slachtoffer! De deadline voor de Priester en Weerwolven is morgen, 08:00. Uiterlijk morgen, 12:00 wordt het weer dag.

Welterusten, voor de laatste(?) keer.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 6 - Hornswaggle 'em

Bericht door Wouter »

Het vertrouwen is totaal zoek. Als kapitein moet ik nu de knoop doorhakken. Ik stel voor beide muiters aan de haaien te voeren
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 6 - Hornswaggle 'em

Bericht door Wouter »

Ik voer Ida en Maaike aan de haaien. ARRRRRRRRRRRRRRR
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 6 - Hornswaggle 'em

Bericht door Ida »

Dubbel Vrouwenpower!
Dus, dat gaat je nooit lukken!

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Nacht 6 - Hornswaggle 'em

Bericht door Maaike »

Eerder andersom, ja. Met die houten poot van je kom je toch niet zo snel vooruit.

Gesloten

Terug naar “Spel 4 - A Pirate's Life For Me!”