Nacht 5 - Treasure Island

Sail the Seven Seas and find treasure hoards! And maybe some Werewolves.
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Nacht 5 - Treasure Island

Bericht door Hugo »

"Gooi het anker uit!" riep Wouter vanaf zijn positie achter het roer. De Huilende Wolf lag vlak voor de kust van het eiland waar de schat van Barnabas de Bloeddorstige ergens begraven moest zijn. Gewapend met de schatkaart roeiden de overgebleven bemanningsleden naar het strand. "Waar zijn we op de kaart?" vroeg Matthijs. "Uhm, gezien het gebrek aan bomen, denk ik dat we aan deze kant zijn," antwoordde Maaike, die de kaart in haar hand had. "Oké! Dan moeten we daarheen!" riep Matthijs enthousiast. Maaike en Matthijs renden voorop. Djamila volgde op een drafje. Wouter en Ida daarentegen, bleven wat achter. "Ik wantrouw die Djamila al dagen, zeker sinds die rum," mompelde Ida. "Je hebt gelijk denk ik," gaf Wouter toe. "Maar hoe lossen we het op?" "Nou, simpel. Zo." KNAL. Ida had haar pistool gepakt, en Djamila in haar rug geschoten. Matthijs en Maaike gaven een gil, en renden terug. "Waarom deed je dat?" "Ik dacht dat ze een Wolf was natuurlijk!" De overgebleven bemanningsleden keken elkaar aan. Niemand was nog te vertrouwen.

-----

Ahoy me hearties!

Hierbij de uitslag van de stemming:
Djamila 3x (Ida (3) en Wouter* (4))
Wouter 2x (Maaike (1) en Djamila (2))

Matthijs heeft niet gestemd.

Djamila was:
Afbeelding
Burger

Het wordt nu nacht. De Priester en Weerwolven hoor ik graag vóór 12:00, morgen. De deadline voor alle anderen is zaterdag 16:00.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 5 - Treasure Island

Bericht door Ida »

Huh, Djamila geen wolf???excuus. En gaat het spel nog door? Nou dan snap ik er niks meer van.
Oh ja het kan nog wel met 1 lonewolf, 1 niet gebeten vervloekte en 2 burgers met gaven.pffff

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 5 - Treasure Island

Bericht door Matthijs »

Ida ik denk gewoon een lone wolf om eerlijk te zijn, dus zoeken jij en wouter het maar uit wie er mag winnen ofzo ;-)

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5 - Treasure Island

Bericht door Hugo »

Record voor minste posts ooit in een topic! Jeeh ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 4 - A Pirate's Life For Me!”