Dag 4 - Land ahoy!

Sail the Seven Seas and find treasure hoards! And maybe some Werewolves.
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Hugo »

Na de aankondiging van Ida was de bemanning van de Huilende Wolf opgewonden in slaap gevallen. Morgen zouden ze land bereiken, en echt naar de schat kunnen gaan zoeken. Het was om die reden dat iedereen de volgende ochtend vroeg uit de veren was. Met de teruglopende aantallen zeelieden aan boord was het bemannen van alle posities op het schip een steeds grotere uitdaging. Vandaar dat Wouter die ochtend alle bemanningsleden had opgedragen zich bij hem te melden, voordat ze begonnen aan hun werk. De zon kwam langzaam op, en Maaike, Matthijs, Ida en Djamila waren allemaal al langsgeweest. Alleen Mark was er nog niet, maar dit baarde Wouter minder zorgen dan gebruikelijk. Mark was immers veel benedensdeks (naast zijn taken in de kombuis had hij de verzorging van de kanonnen en slaapvertrekken erbij gekregen). Toen Wouter na twee uur nog geen ontbijt had ontvangen, ging hij echter naar de kombuis. Daar verging hem de trek naar ontbijt. De kombuis was overhoop gehaald, en bloedspatten zaten overal, gecombineerd met haren en stukken scheepsbeschuit. Op het vuur stond een grote stoofpot, waar Mark de maaltijden in bereidde. In de pan zat echter geen havermoutpap, maar er dreven stukken arm en been in kokend water. Mark was op een zeer ironische manier aan zijn einde gekomen.

-----

Ahoy me hearties!

De schat is in zicht, maar niet voor Mark. Hij is vannacht overleden. Mark was:
Afbeelding
Crimineel.

De deadline voor vandaag ligt op vrijdag, 17:00. Graag voor die tijd jullie stemmen!

Veel wijsheid :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Djamila »

Jeetjemina :shock:

@Renate in de hemel
Je speelde echt zo verdacht :?
Rip... En sorry
En rip Mark..

Uhhh ja ik zeg wel niks meer?
Ik zou het nu ECHT niet weten... Is dit nog te winnen voor de burgers?
Waar is de speciale info? Ik heb helaas geen speciale gaven :(

Denk dat Wouter een wolfje is dan, tweede zou ik ECHT niet weten... Ida??
Mark zei dit namelijk nog:
'dan wil ik het liefste overdag op Wouter hij heeft te veel kracht en ik denk echt dat hij wolf moet zijn.'
Denk dat ze het liefst dan nog een Wouter-stemmer eruit willen hebben natuurlijk.

@ Maaike
Nog inzichten?
Of ben jij de weerwolf?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Wouter »

RIP renate, je geest is al ten hemel gestegen, je stoffelijke resten krijgen een mooi zeemansgraf. En vannacht is een crimineel aangevallen door de wolven. Hoewel dat ook verschrikkelijk is, kunnen we ook blij zijn met het feit dat hij niet meer op een dwaalspoor kon zetten. Zijn rol verklaarde ook waarom hij op het eind op mij gericht was. Waarschijnlijk moest hij om te winnen mij laten sterven.

Voor mij is iedereen nu verdacht. Maaike nog steeds het minst, ik heb haar nog niet op iets heel erg wolfs kunnen betrappen, en de actie van de eerste nacht ben ik niet vergeten. Matthijs begrijp ik nog altijd niet en op zich is dat al verdacht. Djamilla voerde ons in de vorige dag aan in de stemming op Renate, met jammerlijk resultaat. Daarmee is zij sterk op mijn verdachtenlijst gestegen. En tot slot Ida. Die lijkt met wat aparte theorieen, koele analyses overal doorheen te fietsen. Ik begin te vermoeden dat dat knap wolfs spel is.

Ondertussen, zoals de geest van Hugo al zei: Land in Zicht! Maak de sloepen klaar om aan land te gaan. Kijk uit voor haaien, krokodillen en wat voor nare beesten hier in de buurt mogen zitten.

Ik wens onszelf vandaag veel wijsheid toe, en ook het goede spoor naar de schat.
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Ida »

Arme Mark ironisch einde noemt Hugo dat, ik noem dat uiterst luguber!
Ik had gehoopt op nog wat bescherming, maar helaas.
Mijn stem gaat uiteraard naar Mathijs of Djamila , maar dat roep ik al dagen.
Ik vermoed dat Mark de dood van Wouter als persoonlijk doel had.
Ik blijf Maike en Wouter vertrouwen (zonder vervloekte meegerekend, maar die zit er vermoedelijk niet in, nu er kennelijk geen heks is)
Wouter lekker dan om mij aparte theorieën toe te dichten....misschien ben ik wel de meest helderdenkende op dit schip, misschien steel ik wel je kapiteinspet!

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Maaike »

@Djamila (en ook de rest)

Ik lig op dit moment thuis ziek in bed, dus veel inzichten gaan er vanavond niet uit komen nee. Op basis van de stemming van gister vind ik Wouter weer een stuk verdachter, hij stemde heel snel zonder goede reden met mij mee. Met Mark en Renate eruit, en Ida die ik niet zo verdacht vind, blijven er verder ook vrij weinig opties over :/
Ik denk niet dat Matthijs en Djamila samen wolf zijn, aangezien Matthijs dacht dat Djamila nieuwe speler was....
dus ik denk nu aan Wouter en Djamila.
Ik denk echter absoluut niet helder na op dit moment dus kan er ook opnieuw helemaal naast zitten.

RIP Mark! Had ik dus toch gelijk dat je wel een dubbele agenda had ;)

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Maaike »

Overigens was ik er absoluut vanuit gegaan dat ik vannacht dood zou gaan aangezien iedereen mij redelijk vertrouwt. Zet me aan het denken - zit ik er dan compleet naast en zijn Wouter en Ida samen wolf? Er moet een reden zijn dat de wolven vannacht Mark hebben gekozen en niet mij.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Ida »

Beterschap Maaike

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Maaike »

Dankjewel Ida!

Ik ben nog even gaan kijken waarom de wolven nou Mark zouden kiezen en niet mij. Een mogelijke reden is natuurlijk dat Mark ook door een aantal mensen werd vertrouwd. Een andere optie is dat Mark op het juiste spoor zat Dit was Mark's lijstje vannacht. Er valt niet te achterhalen of dit voor of na de keuze van de wolven is geplaatst, maar het komt redelijk overheen met wat hij overdag zei, behalve dat Wouter van +/- is opgeschoven naar -. Maar Mark had daarvoor ook al geuit het niet fijn te vinden dat Wouter een dubbele stem in handen heeft, al had dat mogelijk wel met zijn rol als crimineel te maken.

+ Maaike
+- Ida,
-Djamila, Wouter,

Maaike: Vertrouw ik 100%

Ida: vertrouw ik 75%

Matthijs:

Djamila: ......

Wouter: nope zeker niet met 2 stemmen

voor mij moet er dan een wolf zitten tussen Djamila en Wouter of beide mensen anders denk ik aan matthijs (Sorry wil in zelfde team als jouw zitten maar ja...)

dan wil ik het liefste overdag op Wouter hij heeft te veel kracht en ik denk echt dat hij wolf moet zijn.


Nou, misschien had Wouter de wolf ook wel door dat Mark crimineel was, en wilde hij daarom Mark zo snel mogelijk uit het spel hebben. Het lijkt mij in ieder geval logisch dat Wouter wolf is. Wie dan de tweede wolf is, daar ben ik nog niet uit helaas. Vind het in ieder geval héél raar dat Ida hem nog zo stellig vertrouwd na alles wat er is gebeurt. Dus misschien is Ida dan tóch niet te vertrouwen.

Overigens, zijn we met 5 spelers, en heeft Wouter een dubbele stem. Dus als Wouter wolf is, kunnen we alsnog vandaag de stemming niet winnen als burgers. Oeps. Maar goed, het spel is (blijkbaar) nog niet gespeeld, anders had Hugo het wel stop gezet.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Maaike »

Ik stem op Wouter ARRRR

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - Land ahoy!

Bericht door Matthijs »

Ik heb (met dank aan Mark) even het lijstje van iedereen en alle rollen om de verdeling te bekijken:

1. Ida
2. Bas (Zieke)
3. Edy (Lijfwacht)
4. Wouter
5. Lola (Burger)
6. Maaike
7. Floris (Ziener)
8. Mark (Crimineel)
9. Renate (Cupido)
10. Djamila
11. Jorn (weerwolf)
12. Matthijs

De volgende rollen zitten zeker in dit spel:
Gewone Burger (check)
Crimineel (check)
Ziener (check)
Weerwolf (check)

De volgende rollen zitten misschien in dit spel:
Bink
Cupido (check)
Eenzame Wolf
Heks
Jager
Leerlingziener
Leerlooier
Lijfwacht (check)
Lycantroop
Priester
Prins
Tovenares
Vervloekte
Zieke (check)

Dus dat betekent dat er tot nu toe aardig wat speciale rollen uit zijn (lijfwacht, ziener, cupido, zieke, crimineel), en er maar 1 normale burger is geweest. Gezien Hugo's opmerkingen over spelindeling, zou ik vermoeden dat er niet al te veel speciale rollen in zouden zitten en nogal wat normale burgers. Ida's aanname dat er dus 2 wolven, 2 speciale rollen en 1 burger nog inzitten, vind ik wat optimistisch. Mijn vermoeden is dat de verdeling is: 2 wolven, 0 tot 1 speciale rollen, 3 tot 2 normale burgers. Aan de hand hiervan ga ik even wat scenario's omschrijven aan de hand van Maaikes bericht:
Maaike schreef:
12 dec 2019, 12:59
Overigens, zijn we met 5 spelers, en heeft Wouter een dubbele stem. Dus als Wouter wolf is, kunnen we alsnog vandaag de stemming niet winnen als burgers. Oeps. Maar goed, het spel is (blijkbaar) nog niet gespeeld, anders had Hugo het wel stop gezet.
Dit is precies waarom ik nu dus bang ben dat Wouter mogelijk niet wolf is ofzo? Ik bedoel, hij heeft nooit niet op mijn verdachtenlijstje gestaan, en het feit dat de BM het hele spel lang er in heeft gezeten baart mij ontzettend veel zorgen, maar ik vind het feit dat het dus 3-3 kan worden in de stemming (en ook herstemming) dus vervelend. Ik denk dat de enige reden is waarom het niet stopgezet is (als Wouter wolf is), dat er bij gelijke stand geen herstemming wordt gedaan maar misschien een random kans (net als met de BM verkiezing) wie er uit gaat? Aan de ene kant zou ik dus graag van @Hugo willen weten of idd er een herstemming zou volgen bij gelijke stemming, of dat er een random iemand dan uit gaat.

Dus voor mij zijn er nu twee scenario's afhankelijk van hoe een gelijke stemming wordt opgelost:
A. het wordt random gedaan.
Wouter is wat mij betreft wolf en kan er dus in theorie nog steeds uit gaan waardoor het spel doorgaat.
Dan verkiest hij zijn medewolf als BM, die dan in de nacht een burger opvreet.
Dat maakt het dan 2-2 op de volgende dag (gegeven dat er een burger doodgaat)
Dan krijgen we hetzelfde probleem, en met dus een kans van 25% winnen de burgers dan (want 50% kans op vandaag en 50% kans op morgen).

B. er komt een herstemming.
Stel wouter is wel wolf, dan zou het vandaag (op zn best) 3-3 worden in stemming (en herstemming of mensen zijn gewoon niet slim).
Dan in de nacht vreten de een burger op, en winnen dan door de meerderheid.

Dus dan zou Wouter geen wolf moeten zijn, en dan kunnen we met 4-2 nog een wolf eruit halen en hopelijk winnen.
Dan sterft hoogstwss Wouter wel vannacht om zijn BM-schap mogelijk naar een wolf te laten gaan (want dat is de laatste wolfs beste optie op dat moment) nu zijn er weer twee mogelijkheden!
B1: de BM wordt een wolf: 2-2 volgende dag -> burgers verliezen
B2: de BM wordt een burger: 3-1 volgende dag (hopelijk) -> burgers winnen

Deze scenario's zijn gebaseerd op een aanname dat er géén speciale gaven meer kunnen worden gebruikt, als die er überhaupt nog inzitten.

Ik ga ook nog even mogelijke speciale rollen langs voor wat extra scenario's.
Scenario 1: er zit nog iemand in met een beschermende gave tegen de dood.
In dit geval wordt scenario A een stuk beter om te winnen. Dit is dan omdat de beschermer een kans heeft (of zekerheid heeft in het geval van de heks) om een burger te kunnen redden. Dat betekent dat er dan op de volgende dag nog steeds 3 burgers zijn tegen 1 wolf en dat is winbaar.
In het geval van scenario B zagen we al dat Wouter geen wolf kan zijn (anders had Hugo het spel wel gestopt neem ik aan). Dus dan zou de bescherming gaan naar Wouter (of een dubbele bluff en iemand anders want de wolf ziet dit natuurlijk ook aankomen) en dan is het ook winbaar met 2 burgers + BM vs 1 wolf. Kortom: als er nog iemand in zit die in de nacht kan beschermen, dan zou het spel niet hoeven te stoppen per se.

Optie 1: de priester
Gegeven dat Hugo telkens de Priester ook benoemt, ga ik er half vanuit dat de priester er in zit. De enige optie waarop de priester er in kan zitten zonder beschermende gave, is als de Priester Lola heeft beschermd (die doodging uit liefdesverdriet) of als op nacht 1 iemand is beschermd hierdoor. Het kan ook zijn dat de Priester al iemand een bescherming heeft gegeven die nog leeft. In dat geval zou deze persoon de eerstvolgende "dood" niet doodgaan (dus ik neem ook aan tijdens de lynch). Dit geeft mij weer meerdere scenario's!

Stel de bescherming is ingezet al, maar de persoon is nog niet aangevallen/gelyncht, dan hebben we de opties:
P1: de bescherming zit op een burger: de wolven moeten dan nog 4 pogingen doen om alle burgers te elimineren. Als dus vandaag iemand de lynch overleeft (die dus burger moet zijn), dan zijn er de volgende dag nog 4 mensen in totaal. Dit betekent dat dan de BM een burger móét zijn, anders winnen de wolven sowieso. Kortom: het is nog mogelijk dan als burgers te winnen. Als vannacht iemand de lynch overleeft, dan krijgen we dezelfde scenario's als vandaag praktisch gezien.
P2: de bescherming zit op een wolf: dan hebben de burgers sowieso verloren, want dan hebben de burgers minstens 3 kansen nodig om alle wolven te verwijderen.

Conclusie: als de priester erin zit, en de bescherming is al niet gebruikt (dus niet op Lola/ nacht1 slachtoffer), dan is of de gave nog niet ingezet, of de gave is al ingezet, maar dan wel op een burger. In dat geval hebben de burgers een grotere kans om te winnen.

Optie 2: de bink
Stel er zit een Bink in. Als deze er vandaag wordt uitgehaald, is het spel zo goed als over, want in dat geval kunnen de wolven niet meer verliezen. Want in dat geval gaat er namelijk sowieso iemand in de nacht uit, waarna het (op zijn best) 2-2 wordt overdag (door de BM) en dan winnen er 1 of 2 wolven. Als deze in de nacht wordt aangevallen, dan zou de volgende dag dus 3 burgers tegen 1 wolf zijn, waardoor de burgers winnen, maar de bink sterft dan wel een heroïsche dood. Als de bink überhaupt niet aangevallen/gelyncht wordt, hebben we gewoon weer scenario's A en B.

Conclusie: de bink moet, als deze erin zit, worden aangevallen in de nacht, willen de burgers een echte kans van succes hebben.

Optie 3: de heks
Als er een heks in zit, dan wil ik eerst even vragen: WAAROM HEB JE NOG NIEMAND GERED IN DE NACHT?? Oké. Stel nou dat de heks er niks aan kon doen? Bijvoorbeeld doordat er wél iemand gered is (bijvoorbeeld op dag 1) en dat er dus nog een dodendrankje in het spel zit. In dat geval hoeft de heks alleen maar de lynch te overleven en de wolf te kiezen. Simpel toch? Maar wat nou als er een burgerslachtoffer onopgemerkt een heksenslachtoffer is? In dit geval is de heks gewoon weer een burger dus hebben we scenario's A en B om op terug te vallen. Als de heks nog beide drankjes heeft, dan heb je goed zitten sparen, maar het wordt dan de volgende nacht toch eens tijd om wat in te gaan zetten. In het ergste geval dat er dan nog vandaag een burger sneuvelt, zou de heks dan namelijk volgende nacht nog ervoor kunnen zorgen dat er 2 burgers leven en 1 wolf, waardoor de burgers nog steeds kunnen winnen, als scenario A (random herstemming) er is. Bij scenario B dan is het verloren zaak.

Conclusie: als de heks er in zit, dan zijn er wat niet-zo-slimme keuzes gemaakt gedurende het spel, maar het kan dus zijn dat ze ons nog kan redden.

Optie 4: de prins
Als we een prins hebben, dan heeft dit geen echt effect op het spel meer. Dit komt omdat er in dat geval namelijk sowieso een burger (namelijk de prins) moet worden gekozen om te lynchen en dan heeft het dorp verloren. Dus de prins maakt niet echt meer uit volgens mij.

Nu hebben we alle beschermende rollen gehad, maar we kunnen nog even kijken naar de aanvallende rollen!

Scenario 2: er zit nog iemand in met een gave voor de dood.
Optie 1: de jager
Als de jager er in zit, dan hebben we als basis scenario's A en B weer, maar met wat extra mogelijkheden.
J1: bij gelijke stemming is er een herstemming én wouter is wolf
Als we in scenario B zitten (met Wouter als wolven BM) dan hebben we een 3-3 te pakken. Dit betekent dat er niemand uitvliegt, maar de jager kan worden aangevallen 's nachts. Deze vermoordt dan een wolf, en dan is de volgende dag het 2-2. De burgers verliezen, dus dit scenario werkt niet.

J2: bij gelijke stemming is er een herstemming en wouter is niet wolf
Het moet dan vandaag 4-2 worden tegen de wolven. Dan eet de laatste wolf iemand op (grote kans Wouter voor een kans op de BM-titel) en als het nou de jager is, dan kan deze de laatste wolf neerschieten en dan winnen we alsnog. Kortom: dan is er nog een kans.

J3: er is een random stemming
Dan krijgen we scenario A, met als bijvoeging dat in het geval de jager wordt gelyncht, of opgegeten, deze een wolf moet neerschieten, om ervoor te zorgen dat de burgers een grotere (maar niet per se 100%) kans hebben om te winnen. Bijvoorbeeld:
Dag 4: jager -> schiet wolf (dus nog 1 wolf, 2 burgers) -> Nacht 4 eet wolf burger -> Dag 5 1 wolf vs 1 burger dus ligt aan wie dan BM is.
Dag 4: burger -> nacht 4 eet wolf jager -> schiet wolf -> Dag 5 1 wolf tegen 1 burgers dus ligt aan wie BM is.
Als Dag 4 en Nacht 4 jager niet wordt opgegeten betekent dat we gewoon scenario A hebben.

Kortom: de jager kan nog voor heel wat verandering zorgen, maar om dat zeker te weten moeten we weten wat er gebeurt bij een gelijke stand.

Optie 2: de lone wolf
Het kan zijn dat er een lone wolf in zat. Dan zou deze echt al heel lang onder de radar spelen van de ander wolf. Dat kan op zich, maar is wel raar. In dat geval moet die het dan zelf goed gaan spelen, en die kan dan met ons mee stemmen om het maatje eruit te werken. Maar dan moeten we uiteindelijk nog wel die wolf eruit zien te halen. Kortom: het kán, maar voor de burgers zou het dan essentieel zijn dat de lone wolf vandaag meehelpt. Voor de niet-lone wolf zou het essentieel zijn om dan de lone wolf uit te roeien. In het ergste geval sterven alle burgers, en eindigt het in een strijd tussen de twee wolven.

Er zijn dan nog andere rollen die Hugo heeft genoemd als misschien die hier niet tussen staan, maar deze leveren voor de burgers niet een extra kans op om te kunnen winnen. Als er natuurlijk meer dan 1 speciale rol in zit, dan hebben we ook meer kans om nog te kunnen winnen.

Dus om dan terug te komen op Maaike:
De enige opties waardoor het spel nog niet is stopgezet, kan komen door speciale rollen, of doordat er geen herstemming plaatsvindt bij een gelijke stand, maar er gewoon iemand ad random wordt vermoord. Ik zal ook nog even mijn meest waarschijnlijke scenario aan jullie voorleggen.

Mijn scenario's
In mijn scenario wordt er bij gelijke stemming een herstemming uitgevoerd. In dat geval zou onder normale omstandigheden Wouter dus géén wolf kunnen zijn, want anders was het spel gestopt.
Stel nou dat Wouter dan dus wel wolf is.
- Dan hebben we niks meer aan een Jager.
- Bij een lone wolf zou dat dan Wouter moeten zijn omdat hij dan gegarandeerde overwinning heeft. Als de andere wolf (dus niet Wouter) namelijk lone wolf is, dan moet deze zo snel mogelijk met de burgers in schip zien te trekken om Wouter zijn BM-schap te zien overdragen aan die wolf. In dat geval is het spel denk ik zeker nog niet gespeeld want dan kan er nog genoeg gebeuren.
- Als we een Heks hebben, dan moet deze nog drankjes hebben. Dit moeten dan én het levensdrankje, én het dodendrankje zijn. Dit omdat met alleen een levensdrankje we op dag 5 dezelfde scenario's hebben als vandaag maar dan zonder drankje dus verliezen we. Bij alleen een dodendrankje krijgen we op dag 5 op zijn best 1 wolf tegen 2 burgers, waarvan die wolf dan BM-schap heeft (ofwel het is Wouter, of Wouter geeft het aan de andere wolf). Dus dat betekent dat de burgers verliezen. Dus dan heeft de Heks beide drankjes, maar is niet heel slim geweest door Mark (of iemand anders) niet te redden.
- Bij een Bink hebben we alsnog verloren. We krijgen dan in het beste geval dat er geen slachtoffer valt vannacht, maar de volgende nacht 2 in één keer. Dus helaas.
- Bij de priester hebben we dus nog dat de gave nog niet zal zijn ingezet, of dat deze is ingezet op een burger. (Als namelijk Lola / het nacht 1 slachtoffer was beschermd, dan is de priester effectief een normale burger.) We krijgen dan hetzelfde probleem als bij de Heks, namelijk dat dan het einde van de burgers wordt uitgesteld. Kortom: een priester kan er niet in zitten.

Dus als Wouter wél wolf is, dan zit er een Heks met nog twee drankjes, of er zit een lone wolf in.
Als Wouter geen wolf is, dan moeten we nu eindelijk samen gaan werken om de wolven eruit te krijgen.

Wat is jullie mening?

Gesloten

Terug naar “Spel 4 - A Pirate's Life For Me!”