Nacht 2 - Shark Bait

Sail the Seven Seas and find treasure hoards! And maybe some Werewolves.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 2 - Shark Bait

Bericht door Matthijs »

Ik zie dat veel mensen mijn sceptische bericht direct aanzien van verdachtmaking. Ik heb gezegd dat ik voor nu graag wil geloven dat Maaike, Floris en Edy goed zijn (of in ieder geval een plus hebben gekregen). Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat ik gekkere dingen heb gezien dus dit ook een zeer uitgebreid plan kan zijn om een wolf in een zeer positief daglicht te stellen (nu we toch met dit spreekwoord bezig zijn) dus ik houd de optie nog altijd in mijn achterhoofd. Nu moet ik wel zeggen dat als Mark in dit drietal had gezeten ik nog extra sceptisch was geweest, maar dat begrijpt hij zelf ook hopelijk ;) Maar goed, nu nog even zo'n 16 uur wachten en hopelijk kunnen we dan niet slaap-discussiëren :lol:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 - Shark Bait

Bericht door Edy »

Nou nou nou. Ik vind dat Maaike en Wouter nog vriendelijk zijn richting Bas. Wat mij betreft stijgt hij echt met stip naar verdachte nummer 1.
Drie mensen staan (voor sommigen voorlopig) op een plus lijst en Bas probeert alle drie toch nog in een kwader daglicht te stellen. Wel heel opvallend als wolf zou je bijna denken. Maar aan de andere kant: waarom zou je dat in godsnaam willen doen als burger? Dan ben je toch blij dat er een aantal positief zijn? Want dat maakt de keuze om de wolven te vinden weer kleiner. En dat is precies waar wolfje Bas nu bang voor is. En misschien hoopt hij door deze overduidelijke wolfse actie ons te laten denken dat het echt 'too obvious' is.
Maar dat is dan maar zo. Ik vind het nog minder een burger actie, dus wat mij betreft is Bas zo goed als zeker wolf.

Matthijs doet zichzelf ook geen goed met zijn idee dat het mogelijk een zeer uitgebreid plan is om een wolf in een positief daglicht te stellen. Minder 'obvious' dan Bas, maar toch.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 - Shark Bait

Bericht door Edy »

Oh ja, en dit zinnetje van Bas:
Maaike's stem op Jorn vind ik ook een beetje zwak als ik eerlijk ben. Hoewel ik het aan de ene kant begrijp, was de kans dat zij er bij een herstemming uitging vrij klein. Niemand vond Maaike op dat moment verdacht, het was dus niet puur zelfbehoud.
En wat precies was daar het nut van geweest Bas? Dan zou de stemming vervolgens dan niet om Maaike, maar om Jorn en mijzelf gaan. Net zoals Maaike nu een keuze tussen diezelfde Jorn en mijzelf moest maken. Dus wat voor verschil voor haar???

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2 - Shark Bait

Bericht door Mark »

YEEh het is weer bijna dag ik ben al vroeg wakker :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 - Shark Bait

Bericht door Edy »

En Mark, heb je ook nog wat zinnigs te melden??

Gesloten

Terug naar “Spel 4 - A Pirate's Life For Me!”