Dag 1 - Why is the rum gone?

Sail the Seven Seas and find treasure hoards! And maybe some Werewolves.
Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Maaike »

@Edy

Ida gaf aan niet meer online te kunnen komen en daarom geen andere keuze te hebben dan op dat moment een stem uit te brengen. Dat vind ik een heel ander verhaal dan in jouw geval. Je expres buiten de te verwachte stemming houden vind ik wel degelijk een weggegooide stem, en ook nog eens een stem die meer kans heeft om op een burger te vallen dan op een wolf. En als eerste stem zelfs een eventueel makkelijk opstapje voor de wolven om júist makkelijk mee te stemmen op een burger... en ja, ik ga weldegelijk in het beste van mijn kunnen met de informatie die we tot nu toe hebben en weloverwegen stem uitbrengen, die dus absoluut niet random zal zijn. Die informatie is niet veel, en juist daarom vind ik het belangrijk dat men iets van zich laat horen, want de discussie is het enige waar we iets uit kunnen halen, zelfs als die discussie over kleine dingetjes gaat.

Ook dat je Hugo’s verhaaltje aanhaalt als “reden voor een gevoel”, zelf al zeg je er zelf niks mee te doen - je kiest er wel zelf voor om zoiets te delen en dus een negatieve/verdachtmakende toon over spelers aan te nemen gebaseerd op een verhaaltje, waar anderen dat later misschien bewust of onbewust in mee gaan... In mijn ogen is juist dit soort hele kleine balletjes opgooien een goede tactiek als wolven, kijken waar er gehapt wordt en dan daar doorzetten en anderen meekrijgen in de stemming zeg maar. Nu snap ik dat het dag 1 is en dat je maar gewoon alles deelt wat je te delen hebt, hoor, en het is eigenlijk ook wel goed om gewoon iets te delen, dus ik vind je voorlopig nog niet heel erg verdacht.

Mijn stem zal gaan naar Wouter. Ik vind het jammer dat hij vandaag niet meer heeft gereageerd. Zoals ik al eerder aangaf, vond ik dat hij er tot nu toe iets te veel doorheen aan het fietsen is. Veel posts die met de verhaallijn te maken hebben, ontzettend leuk natuurlijk, maar het verdoezeld wel dat Wouter inhoudelijk eigenlijk veel minder heeft bijgedragen dan zijn hoeveelheid korte posts laat lijken. Daardoor komt hij bij mij niet zoekend over en het vele posten is natuurlijk ook een goede dekmantel als wolf - actief lijken maar het inhoudelijk niet zijn zeg maar. (Maargoed, ook ik moet toegeven dat dit gewoon een dag 1 stem is en in me ervan bewust ben dat dit geen ijzersterke argumenten zijn).
Als Wouter vandaag en vannacht overleefd, ben ik zeker benieuwd naar zijn bijdrage!!

Ik ben van plan binnenkort nog een iets overzichtelijkere post te plaatsen, maar daarvoor zal ik een plekje met internet voor mijn laptop moeten vinden...

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Maaike »

Ik stem op Wouter, Arrrr

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Floris1987 »

Goede morgen allemaal.

Zoals al door velen gezegd we hebben weinig info.
Ik ga kort reageren op wat mensen en dan verder mijn mening geven.
Mathijs: ik vind het logisch dat ik mark een klein plusje geef. Als wolf ga je niet opeens iets doen wat je anders niet doet. Dit valt op. Mark wilt bijna altijd BM zijn en nu niet. Als wolf zou ik dat een aparte actie vinden en daarom krijgt hij een klein plusje. Dat jij deze mening niet deelt kan ik begrijpen maar op mij daarom een – min te geven en daarom meteen te stemmen vind ik een beetje ver gaan.
Zeker omdat ik jouw beredenering als ik zo lees mark ook een – min moet hebben maar die krijgt hij niet. Als ik jouw post zo lees zouden trouwens wel meer mensen een minnetje moeten krijgen.
Ik vind deze aanval op mij wel apart omdat ik alleen door hem aangevallen word( negatief word gezien)

Verder vind ik het heel lastig op dit moment iets nuttigs te halen uit de stukken die ik lees
90 procent gaat over
• BM verkiezing waar we verder niets van weten
• Waarom er geen dode is, wat alle kanten op kan gaan.
• Niet aanwezige mensen

Ik ga probeer logica uit de interessante stemming te halen. Hier zal ik voor nu mijn stem op baseren. 1 ding weten wij zeker (Het aantal bijna zeker) er zijn 3 wolven in het wolven hol die met elkaar kunnen communiceren. Die zien/zagen deze stemming ook. 6 stemmen 6 namen. Uit ervaring zeg ik, dat gebeurd niet vaak op dag 1 en dat zal de wolven wel zenuwachtig maken.
Zij zijn de enige die kunnen overleggen en van elkaar weten wat ze zijn.

En die weten ook dat 1 of 2 mensen met een stem op 1 van hen en ze liggen eruit.
Daarom valt Jorn stem mij op dit moment het meeste op hij si de eerste die een stem brengt op een 2 persoon, ook naast het feit dat ik Edy geen speler vind om als wolf de rede hij zal wel geen stemmen krijgen te gebruiken.
Mijn stem zal dan ook gaan naar Jorn.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Floris1987 »

Ik stem op Jorn Arrrr

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Edy »

Arrrrr, twijfel twijfel!
Waarom doet Jørn dit nu? Het is wel een hele wolfse actie! Maar hij is ook vrij nieuw, dus misschien beseft hij dat niet zo? Maar goed van Floris dat hij hierop reageert. Uiteraard staat Floris hiermee op mijn positieve lijst, want een wolf zou nooit zo overduidelijk zijn maatje proberen te redden.
Er moeten nog de nodige mensen stemmen, dus ik wacht nog even af.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Matthijs »

Dus als ik het goed begrijp gaat het straks een herstemming of random worden tussen Jorn en Edy?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Wouter »

Excuus. Was tot gisteravond laat an het werk. Nu in flitstempo de posts doorgenomen. En niet veel wijzer helaas. Maar ik moet toch stemmen ...
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Wouter »

Ik stem op Maaike ARRRR
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Maaike »

Ik wijzig mijn stem naar Jorn Arrrr

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1 - Why is the rum gone?

Bericht door Maaike »

Sorry Jorn. Wouter dwingt mij nu te kiesen tussen jou en Edy, en dan neig ik er toch naar Edy het voordeel van de twijfel te geven.

Gesloten

Terug naar “Spel 4 - A Pirate's Life For Me!”