Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Sail the Seven Seas and find treasure hoards! And maybe some Werewolves.
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Wouter »

Dank, dank voor jullie vertrouwen. Als Maaike niet alle rum opdrinkt weet ze hopelijk mijn aanwijzingen voor een goede koers te volgen als ze aan het roer staat. Zij heeft vannacht de eerste wacht!

Ik beloof jullie goed eten, goede rum, en voldoende reden voor gezang, begeleid door het stampen met mijn houten poot.

De kaart geeft een koers aan naar Jamaica! Dat komt goed uit, een excellente plaats om rum en proviand in te slaan.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Lola »

Maaike op wacht? Dan weten we wie we moeten aankijken als er vannacht iets gebeurt. 😉😉

Ida heeft iig aangegeven dat ze zich had vergist in de deadline, maar van Djamila hebben we nog helemaal niets gehoord... jammer! Niet dat er überhaupt al veel gezegd is. Onze papegaaien zijn praatgrager dan wijzelf.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Jorn »

Yarr, dolbenieuwd. Success kap'tein.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Djamila »

Ahoy zeerotten, excuses voor mijn late entree, ik was druk bezig met rum proeven in het onderdek, moest daarna even bijkomen. Leuk om weer verenigd te zijn met jullie!

Ik zie dat er sterke kapiteinskandidaten naar voren zijn gekomen, ik had hoogstwaarschijnlijk op Maaike gestemd, niet vanwege de rum natuurlijk…
Jorns campagne vond ik ook beresterk.
Zie dat zowel Maaike als Floris een liefde delen voor rum trouwens, hartstikke leuk gezelschap dus.

@ Renate, waarom vind je de BM-verkiezing onzin? :O Het is toch belangrijk dat we een nobel leider hebben?

@ Lola, ‘zeeën van tijd’ hahaha! Fijn om te horen dat je geen stress meer ervaart.

Wouter, gefeliciteerd! Ik denk dat jij ons op zich ook wel in goede banen (stromen?) zou kunnen leiden.

Iemand zin in om een nachtmutsje te doen?

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Maaike »

Proost op je overwinning Wouter!! Ik zal me vannacht vanzelfsprekend een beetje inhouden met de rum, als ik op wacht sta. Maar ik drink graag een 'nachtmutsje' met je, Djamila!

Fijn dat iedereen zich ondertussen op het dek heeft gemeld. Meer zielen, meer vreugd zullen we maar zeggen.


(even buiten het spel om; ik ben bezig met verhuizen, naar België nog wel :oops:, wat een behoorlijke klus blijkt te zijn, en mogelijk nog slechter nieuws is dat mijn huisgenootje, die het internet zou regelen, dat nog niet blijkt te hebben gedaan. Ik ga natuurlijk mijn best doen iedere dag te kunnen reageren, desnoods via mijn telefoon, maar verwacht dus even geen 10 reacties per dag van mij)

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Floris1987 »

De verwarring slaat toe bij hugo.
Die rum stijgt naar zijn hoofd.
We moeten maar hem goed in de gaten houden.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Wouter »

Floris1987 schreef:
30 nov 2019, 22:08
De verwarring slaat toe bij hugo.
Die rum stijgt naar zijn hoofd.
We moeten maar hem goed in de gaten houden.
Ik weet niet wie hier verward is hoor. Hugo is allang kapitein van een spookschip in de piratenhemel.

Edit: tweede versie van deze post verwijderd
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 1 - De Vloek van de Schat

Bericht door Floris1987 »

Wat ik bedoel wouter is dat we onze spelleider goed in de gaten moeten houden als hij stemmen door elkaar gooit.

Gesloten

Terug naar “Spel 4 - A Pirate's Life For Me!”