Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Edy »

Jeska, vampiers maken ook in de nacht hun slachtoffer normaalgesproken. Je hoort het alleen later.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Edy »

Het is wel stil op het vrouwenforum inderdaad en vandaag moeten we een keuze voor de lynch maken.
Ik vind het toch wel vreemd dat we nu helemaal niks van Ineke horen. Ze was dit spel niet heel druk aanwezig, maar toch wel voldoende om geen stem te missen en af en toe wat te posten. Maar sinds ze na de nacht 'niet dood' is gegaan hebben we niets gehoord. Is ze dat stiekem toch dood gegaan en is dit weer een bizarre twist van onze spelleider? Zou me niks verbazen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Edy »

Sander, als je een rol hebt waar je pas een dag of nacht later sterft, ben je dan in principe al wel dood en mag je al vanaf het moment dat je dood gaat niets meer zeggen, ook al duurt het nog een dag of nacht voordat de andere spelers het horen? Dit zou misschien verklaren waarom Ineke niets meer zegt. Alhoewel ik dan niet weet wat ze dan zou kunnen zijn. Volgens mij als ze de Bink is, geldt dat alleen als ze in de nacht dood gaat, en ze was er in de dag uitgegaan. Dus die is het niet.
Is er nog een andere rol die ik over het hoofd zie? Mariska, je mag wel symbolen en zo gebruiken he? Als je meeleest en je denkt dat er nog een rol is, stuur dan een symbooltje. Dan ga ik nog weer verder zoeken.

Deze grote stilte van Ineke maakt dat ik nogal twijfel om op haar te stemmen nu. Als ze om een of andere reden al het loodje heeft gelegd, dan is mijn stem voor niets. Misschien dat ze daar ook een beetje op inspeelt nu?
Misschien dat ik op Bas ga stemmen dan? Beetje onhandig dat we niet weten wie er vampier slachtoffer is geworden bij de mannen. Maar aangezien ik Bas niet helemaal vertrouw en denk dat hij vampier is, zal hij het niet zijn.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Ineke »

Alweer sorry voor mijn inactiviteit, Sander en de rest! Ik ben nog niet dood, haha :P Ik heb het eigenlijk echt te druk voor het spel. Ik vind het echt frustrerend... Als ik mee wil doen, wil ik er vol voor gaan, maar dat gaat nu helaas niet. Ik zal proberen mijn activiteit te verhogen, maar verwacht geen mega lange berichten of analyses. En nu heb ik zelfs een deadline gemist, dat is pas écht niets voor Ineke :P :oops:

En dan voor de lynch... Ik neem aan dat we alleen een vrouw kunnen lynchen hier ;)

Verdachtenlijstje :mrgreen:

Edy - Ik vind haar nog steeds oprecht overkomen. Ik verwacht niet dat ze dag 1 op het schavot was beland als ze wolf was.

Emma - Moeilijk te peilen, omdat ze niet heel veel toevoegt. Het gaat wel steeds beter, dus mijn complimenten! Ze lijkt wel wat onzeker te zijn, maar ik kan nog steeds niet peilen of dat puur komt omdat ze het spel een beetje moeilijk vindt of (ook) omdat ze slecht is. Wat denkt Edy?

Jeska - Ook moeilijk te peilen, omdat ze niet veel toevoegt. Als ze belooft wat inhoudelijks toe te voegen, komt ze uiteindelijk ook niet met eigen verdachten. Daar is weinig uit af te leiden. Ze maakt een aantal opmerkingen die totaal raar zijn (denken dat Renate en Floris samen als slechteriken in een hol zaten + een rare theorie over wie Hugo zou hebben gezien + denken dat het hol van vampieren nu niet meer beschikbaar is). Voor zover ik weet is Jeska redelijk nieuw met online weerwolven(?), dus ik vind het lastig om te bepalen of deze opmerkingen uit onervarenheid voortkomen, of dat ze zich opzettelijk onwetender voordoet dan ze is. Ze heeft de eerste lynch op Floris gestemd en de tweede lynch op mij. Een echte reden geeft ze eigenlijk niet voor haar stemmen. Ik zou nog graag horen waarom je vorige dag op mij hebt gestemd? Ik vind het opvallend dat je lijkt mee te stemmen met de massa.

Jeska en Emma kunnen jullie aangeven wat jullie van de overige kruidenzoekende vrouwen vinden? Wie vind je het meest verdacht? Wie vind je het minst verdacht? Dat zou ik in ieder geval heel graag willen horen! Het liefste zou ik er dan ook nog redenen bij horen :)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Edy »

Oh, mag je alleen op vrouwen stemmen? Sander?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Sander »

Edy schreef:
27 sep 2019, 10:29
Sander, als je een rol hebt waar je pas een dag of nacht later sterft, ben je dan in principe al wel dood en mag je al vanaf het moment dat je dood gaat niets meer zeggen, ook al duurt het nog een dag of nacht voordat de andere spelers het horen? Dit zou misschien verklaren waarom Ineke niets meer zegt.
Je bent pas dood als ik in het topic hebt gezegd dat je dood bent.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Sander »

Edy schreef:
27 sep 2019, 12:04
Oh, mag je alleen op vrouwen stemmen? Sander?
Uiteraard. De mannen zit niet in dit topic, dus je kan ook niet op hun stemmen.
Er vallen dus vandaag 2 slachtoffers, 1 vrouw en 1 man. Daarom moest er bij de vrouwen dus ook een -tijdelijke- beul komen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Edy »

Aha, nou, dat maakt de keuze dan verplicht beperkt, maar ook makkelijker.

Mariska is nu wel goed en daar mag ik sowieso niet op stemmen.
Emma heb ik geen slecht gevoel bij. Ze vindt het geloof ik wel echt lastig dit spel. Dit zegt overigens niet dat ze goed is, maar ik denk dan dat als ze in een hol zit, ze wellicht tips zou krijgen van haar mede holbewoners wat te zeggen.
Voor Jeska geldt een beetje hetzelfde schat ik in, hoewel ik haar niet ken dus dat wel lastiger te peilen vind.

Blijft Ineke over, die, zoals eerder gezegd, in mijn ogen slecht is, dus ik ga proberen of ze dit keer wel gelynched kan worden.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Edy »

ik stem op Ineke

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Emmiee »

Ik heb inderdaad moeite. Sowieso ben ik vrij slecht met conclusies trekken en analyses maken, ook in real lofe weerwolven.

Wat fijn dat je weer reageert ineke! Ik hoop dat het wat rustiger wordt bij jou.

Edy heb ik onderhand wel al gemerkt dat ik haar kan vertrouwen. Ineke vind ik ook erg oplettend en staat bij mij wel in een goed dag licht. Jeska heeft tot nu toe nog niet veel gezegd om mij ervan te overtuigen dat ze goed is. Ik denk zelf dat er meer weerwolven bij de mannen zitten(al vind ik dat vrouwen ook kunnen jagen SANDER😂)

Ik denk dan toch wel dat ik op Jeska ga stemmen voor de lynch.

Vanaf nu ga ik denk ik notities bijhouden. Hiermee kan ik hopelijk zelf ook analyses gaan doen.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gesloten

Terug naar “Vrouwenforum”