Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Emmiee »

ik stem op jeska
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Sander »

Edy stemt op Ineke
Emmie stemt op Jeska

Nog te stemmen:
Jeska en Ineke

In geval van gelijke stand gaan we niet opnieuw stemmen, dan mag Mariska zich melden met de doorslaggevende stem.
Omdat ze nog wel ziek is mag ze alleen stemmen, verder mag ze nog niets zeggen.

(Ik weet dat het in de regels anders staat, maar een herstemming heeft geen zin met 4 personen)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Jeska »

Ik vond dat er weinig gebeurde, dus de opmerkingen over dat ik niet veel toevoeg - daar kan ik inkomen maar dat geldt denk ik ook voor de rest van de dames.

Ik vind het inderdaad erg lastig. Online weerwolven sowieso, maar bijhouden wat er gebeurt en wat al die cryptische uitingen betekenen en of wat iemand claimt waar is of niet vind ik verdomd lastig. Al helemaal als er niet open wordt gestemd.

Van de vrouwen vertrouw ik Mariska en Edy het meest en krijg ik het minst van Emmie mee. De vorige ronde zat ik op Ineke, omdat men opeens massaal op Mariska dook en ik dat onheilspellend vond. Omdat de keuze van de lynch nu tussen mij en Ineke lijkt te gaan stem ik sowieso voor Ineke. Daarbij spreken de muurberichten ook niet in haar voordeel.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Jeska »

Ik stem op Ineke

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Ineke »

Edy schreef:
26 sep 2019, 18:17
Nu Mariska niet meer op het verdachtenlijstje voorkomt moet ik verder zoeken. Naar mijn mening had Ineke dus wel snel door dat Hugo ziener was en ik verdenk haar vampier te zijn en Hugo op te eten. Daarnaast denk ik eigenlijk dat haar vampierenmaatje wel eens Bas zou kunnen zijn. Die had een hele goede theorie over welke muurberichten van Hugo waren, maar het kan zomaar zijn dat dit al uitgebreid in het vampierenhol is besproken.
Ik speel dit spel niet zo best, ben door tijdgebrek een stuk minder scherp dan normaal en ik verdacht Hugo echt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hem echt niet doorhad als Ziener. Verder is het erg onwaarschijnlijk dat zowel Bas als ik vampier zijn. Dat betekent namelijk dat er nóg meer wolven in het spel moeten zitten en dat haalt het spel uit balans. Ik ben er van overtuigd dat er maar één vampier inzit en eventueel een rol die slecht kan worden (of dat Sander de gebeurtenis gaat doen waarbij het slachtoffer niet sterft, maar slecht wordt).
Edy schreef:
27 sep 2019, 10:29
Sander, als je een rol hebt waar je pas een dag of nacht later sterft, ben je dan in principe al wel dood en mag je al vanaf het moment dat je dood gaat niets meer zeggen, ook al duurt het nog een dag of nacht voordat de andere spelers het horen? Dit zou misschien verklaren waarom Ineke niets meer zegt. Alhoewel ik dan niet weet wat ze dan zou kunnen zijn. Volgens mij als ze de Bink is, geldt dat alleen als ze in de nacht dood gaat, en ze was er in de dag uitgegaan. Dus die is het niet.
Is er nog een andere rol die ik over het hoofd zie? Mariska, je mag wel symbolen en zo gebruiken he? Als je meeleest en je denkt dat er nog een rol is, stuur dan een symbooltje. Dan ga ik nog weer verder zoeken.
Jeska schreef:
27 sep 2019, 16:02
Daarbij spreken de muurberichten ook niet in haar voordeel.
Ik heb het Amulet in nacht twee gekregen. Daarom was ik gedurende nacht 2 beschermt en kon ik de vorige lynch niet gelyncht worden. De berichten op de muur die zeggen dat ik een vampier ben, zijn waarschijnlijk afkomstig van de wolven. Het zou goed kunnen dat ik inderdaad het slachtoffer was in nacht 2 (wat dit over Emma zegt die gedurende nacht 1 zou zijn aangevallen, durf ik niet te zeggen). De reden dat ik de potentiële aanval heb overleefd, is dus niet omdat ik een vampier ben, maar omdat ik het amulet had. Als ik ben aangevallen door de wolven, verklaart dat ook waarom ik ineens 5 stemmen kreeg tijdens de vorige dag. Nog niet alle Ineke-stemmers zijn bekend. Ik verwacht dat er wolven tussen zitten die ook geloven dat ik een vampier ben en mij er graag uit willen werken, omdat ik als potentiële vampier hun gedurende de nacht op zou kunnen eten. Jeska was één van die Ineke-stemmers en ik heb van haar nog steeds geen reden gehoord waarom ze me verdenkt (ze zegt alleen dat de muurberichten niet voor me spreken). Ik denk dat we door Jeska te lynchen de grootste kans hebben om er een slechterik uit te werken.

(edit: ik heb ''dag 2'' verandert in ''de vorige lynch'', omdat het erg verwarrend is dat de beul-verkiezing ook al dag wordt geteld)
Laatst gewijzigd door Ineke op 27 sep 2019, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Ineke »

Ik stem op Jeska

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Sander »

Tijd!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Sander »

Er is een gelijke stand.

@ Mariska, jij mag je bed uitkomen om de doodslagende stem uit te brengen.
Op wie stem jij, op Ineke of op Jeska?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Mariska »

Ik stem op Ineke
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 4 - klruiden zoeken met de vrouwen

Bericht door Sander »

Duidelijk.

Sorry Ineke, jij hebt de meerderheid van stemmen gekregen.

@ De Tijdelijke Beul, ik stuur jou de rol van Ineke.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Vrouwenforum”