Dag 4 - op jacht met de mannen

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Oh en even ter conclusie voordat ik écht ga: dit geeft in mijn hoofd de volgende verdeling:
Wolven: Bert, Jeska, Emma;
Vampiers: Edy, Ineke.
Dus dat zijn dan 5 badguys, waarbij misschien ze niet allemaal even sterk zijn. De Emma-link aan Bert gaat niet op naar Jeska, maar we hebben Jeska gelinkt aan Bert dus vandaar hoort zij er ook bij. In any case: we kunnen ook nog het mogelijke probleem krijgen als er een weerwolvenjong in het spel zit denk ik. Stel deze offeren ze vannacht op, dan komen er maximaal 4 doden. (dit doet mij dus denken dat hij er niet in zal zitten want zo'n massamoord lijkt mij niet de bedoeling :lol: ) Oké, dus ik ga nu. Succes en hopelijk kunnen we óf hier nog een badguy uithalen of worden hier alsnog slimme dingen besloten. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Sander schreef:
27 sep 2019, 19:08
Mark schreef:
27 sep 2019, 19:07
Ik stem niet meer op bart, maar op bas.
Wie is Bart :mrgreen:
Sorry kind van mijn werk XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Of alle mannen zijn nu goed maar wie had ik dan op gestemd XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Bas »

Oké ik was vrij zeker van een stem op Hula/Logo, maar als hij zeker op Edy heeft gestemd, dank voor het checken Walter, vind ik het meteen minder logisch dat Hugo wolf is.
Het feit dat Walter wel openlijk heeft aangegeven op Ineke te stemmen vind ik daarbij ook vaag.
Daarbij vind ik het ook enorm irritant dat Wouter geen enkele keer gezegd heeft op wie hij gestemd heeft.

En Mark wat is de reden van jou stem op mij?

Het probleem is dat Wouter onder de radar blijft en zich niet hoeft te verantwoorden, vanwege Renate. Waarbij ik toch wil aanhalen dat Renate zelf heeft gezegd dat een Heks niet in nacht 1 een drankje gebruikt. En ik het dus onlogisch vind dat ze Wouter gered heeft. (Maar waarom vertrouwde ze Wouter dan in vredesnaam?)

Walter en Matthijs hebben allebei het probleem dat ze een dag ziek zijn geweest en dat er daardoor minder informatie over hun is. Walter was vrij vaag over de berichten van Ziener Hugo, maar gezien het feit dat niemand echt door had wat Hugo bedoelde en er sowieso weinig discussie over was, afgezien van Bert aan het eind van de dag, is dat ook niet heel vreemd.

Ik vind het simpel weg te risicovol om op Walter, Matthijs of Hula/Logo te stemmen, aangezien ik van alle drie te weinig informatie heb.
Ik heb besloten op Wouter te stemmen. Ik blijf het vreemd vinden dat hij nooit gezegd heeft op wie hij gestemd heeft, en daarbij geen enkele inhoudelijke post heeft gemaakt, sinds de beulstemming.
Mark zou jij een optie willen gebruiken om Wouter's laatste stem te controleren, aangezien we nog steeds een stem op Ineke missen.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Bas »

Ik stem op Wouter

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Bas »

Als laatste nog even, als Walter aangeeft nog belangrijk te kunnen zijn voor de burgers zal ik niet mijn stem wijzigen. Dit simpelweg omdat ik niks speciaals kan leveren en speciale rollen belangrijker zijn dan mijzelf.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

@ bas,

ik had alleen op je gestemd omdat ik iets moest doen en niet zeker wist of ik optijd thuis zou komen, en vond jou niet het verdachtste maar ik weet het niet.

Ik zit in principe nog steeds op bert :P
maar ik moet hem veranderen want bart bestaat niet XD.

Hulo: vertrouw ik nog steeds.
Matthijs: Wil ik ook vertrouwen Door dat hij op mij stemde als beul.
Walter: wil ik graag vertrouwen doordat hij mij wel begreep. en op mij stemde als beul.

Misschien zwak dat ik hun daardoor vertrouw maar met stemmingen waarover je kan liegen hebben hun 2 niet gelogen daarbij zou ik zeker als je slecht ben op iemand stemmen die je 100 % kan vertrouwen lijkt mij.

Nu ik dit zo opschrijf (sorry Matthijs en Walter) Maakt het niet echt veel uit voor ze alleen als er bepaalde rollen uit zijn en hun zijn de enige die het weten dat kunnen ze daar gebruik van maken......


Wouter: ik weet niet meer of ik hem kan vertrouwen doordat gebeuren van Renate het ligt er aan hoe het met de rollen zit,

@sander :P
Heks ziet alleen mensen die echt dood gaan toch. of kan het zijn dat er na de heks nog de priester komt of wat dan ook hoe zit het ?????
I need to know this.

Bas: ik wil jouw vertrouwen want je bent heel goed bezig en zeker nu je wordt aangevallen terwijl we een KUT keuze moeten maken,

we zijn op dit moment nog met 11 man, dat worden er na vandaag 9 als beide een lynch hebben.
ik ga er van uit dat er bij de dames een gelijk spel komt en anders een Burger dood gaat.
Bij ons heb ik idee dat het een burger wordt en misschien geen slechte inzitten. en dat moeten we er voor zorgen dat het gelijk spel wordt.

want Emma, edy, jeska zijn slecht als dat klopt.
dan kan ineke misschien nog slecht zijn.

met Bert er bij kom je dan al op 5.....
dus ik weet niet op wie ik moet stemmen want ik wil eigenlijk niemand dood van ons.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Stemming nu:

Walter 2x (Matthijs en Hulo)
Wouter 1x (Bas)
Bas 1x (Walter)

nog te stemmen Wouter en Mark
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

ik stem niet meer op bert maar op Walter..
Burger for life :mrgreen:

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Walter »

hmm, dan... denk ik eigenlijk wel dat Mark gelijk heeft.

Bas kan makkelijk zeggen dat hij gewoon mij verdacht blijft vinden, maar doet dit nadrukkelijk niet.

Wouter vertrouw ik ook, dus ik wil nadrukkelijk doorgeven, om NIET naar Wouter te wisselen, maar ik zou het wel heel fijn vinden, als iemand van mij af zou gaan, zodat we de dag gewoon samen met alle mannen kunnen overleven. Met een gelijkspel zeg maar
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gesloten

Terug naar “Mannenforum”