Dag 4 - op jacht met de mannen

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Ja dus dat amulet kan in theorie nog, als de muur klopt. Was dat nou zo moeilijk Mark? :lol: Ik weet gewoon niet zeker hoe en wat ik mag zeggen. Alleen dus met de huidige muur en gang van zaken geloof ik dus niet dat we vandaag een probleem krijgen maar t was dus puur speculatie. (Dus als we vandaag een probleem hebben weten we dat er wat shenanigans zijn) In ieder geval geloof ik dus wel dat we vandaag het goed doen, maar ik wilde alleen even zeggen dat het in theorie nog mis kan gaan (namelijk dus priester/amulet) alleen die tweede acht ik onwaarschijnlijk en de 1e eigenlijk ook (want wie had Bert hoog in t lijstje staan om die keuze te kunnen maken).

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Oh mark: misschien was t amulet dan nu voor t eerst in t slechte team? Waardoor dus het nog vernietigd moet worden? Alleen de mensen mogen niet zeggen wie de amulet heeft gehad dus dat is dan wel lastig voor ze. Dus goede gedachte maar ja, ik heb dus Ineke nog niet zo hoog zitten ;)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Matthijs schreef:
26 sep 2019, 13:08
Oh mark: misschien was t amulet dan nu voor t eerst in t slechte team? Waardoor dus het nog vernietigd moet worden? Alleen de mensen mogen niet zeggen wie de amulet heeft gehad dus dat is dan wel lastig voor ze. Dus goede gedachte maar ja, ik heb dus Ineke nog niet zo hoog zitten ;)
Niemand kan weten wie hem heeft gehad alleen als je hem krijgt weet je het en aan wie je hem geeft.
Maar je kan wel dingen bedenken.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Ja dat bedoel ik ook ja. Sorry voor mijn vaagheid, ben niet helemaal helder 😅

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Mark schreef:
26 sep 2019, 13:04
@hulo
Als je slecht bent en je krijgt het amulet, doe je hem dat toch gewoon in je eigen team en ga je hem daarna vernietigen ??
Ik weet niet wat je implicatie is Mark, maar ja, dat zou wel mijn strategie zijn als Wolf/Vampier/party person
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Maar hebben wij nou zoveel tijd of zij zo weinig? Of zijn ze te druk bezig met discussiëren in hun holletjes over hoe ze hun hachje kunnen redden :lol:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Hihi, hun holletjes :roll:

We kunnen nu wel roddelen over de dames. Wat vinden jullie van hen? ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

ieeek vrouwen!
Nee maar dus wat ik eigenlijk in de nacht al heb gezegd, denk ik? Ik vond Edy het meest verdacht, dan Ineke, dan Emma? Jeska geen idee maar met de info van vandaag dus eigenlijk weer ergens onderaan.. Mariska is toppie (ondanks dat ik pokken heb gehad :( ) Zie ik nog iemand over het hoofd? Dus ik gok zo dat óf daar ze allemaal op Mariska willen gaan (wat dus niet kan dus hahaha) of mogelijk op Ineke? Gezien het feit dat ze nu weten dat ze wss wel weer vulnerable is na gisteren (en gegeven dat ze niet slecht is). Of er is een conflict tussen wolven en vampiers die nu elkaar gaan uitmoorden, wat voor mij geen probleem geeft, omdat hè, dan gaat er hoe dan ook een slecht iemand uit :lol:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Door bezonder heden ga ik er van uit dan Ineke goed is tenzij zij een fout heeft gemaakt. Daarnaast zeg ik dus dat edy en Emma slecht zijn.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

we kunnen weten of Ineke slecht is XD.

Als Mariska dood gaat moet het dus 3 tegen 1 zijn. dus alle 3 die overleven zijn slecht.

als het gelijk spel word zijn er dus 2 goed XD.

en als er een slechte dood gaat is het helemaal top XD
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Mannenforum”