Dag 4 - op jacht met de mannen

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Matthijs schreef:
26 sep 2019, 00:19
Ah en voordat ik zometeen niets meer kan ofzo (want ik zie dat we elkaar weer zien op het dorpsplein) gok ik dus met het feit "de wolven hebben geen slachtoffer gemaakt" en er zijn vampierenslachtoffers (RIP Hugo), dat ik denk dat er wel beiden inzitten? Tenzij er weer zo'n speciale activiteit was waarbij het slachtoffer 's middags kenbaar werd gemaakt maar ja.. Oh en sorry voor mijn vele snelle berichten, ik krijg opeens zoveel ingevingen :lol:
Och, als spelleider zeg ik ook altijd bullshit, zoals dat ik 'contact opneem met de Heks', ook al zit die er niet in. Ik ben met je eens dat het onwaarschijnlijk is dat er helemaal geen Wolven in zitten dit spel, maar ik sluit het niet geheel uit.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Ik ben trouwens wel benieuwd wie Sanders verhaal dan heeft geschreven... Als het een Wolf is, dan is het grappig om een schrijfstijlanalyse te doen :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Hugo schreef:
26 sep 2019, 10:36
Ik ben trouwens wel benieuwd wie Sanders verhaal dan heeft geschreven... Als het een Wolf is, dan is het grappig om een schrijfstijlanalyse te doen :P
ik zeg ga het proberen :)
misschien was ik het wel :twisted: :lol: ;) :P :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Obviously not.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Mark schreef:
26 sep 2019, 09:57
Matthijs schreef:
26 sep 2019, 00:10
O hey er zijn daadwerkelijk gewoon super handige dingen te halen uit die stemmingen! Way to go Hula en Bas! (Tenzij jullie ons allemaal aan t bedriegen zijn nu, maar dat geloof ik gewoon niet hahaha) Oké ik was nog zelf even snel checken dat, in het geval dat idd het amulet bericht klopt, we hier ons geen zorgen hoeven te maken, toch? (Ik weet even niet zo goed hoeveel ik wel of niet mag zeggen over dat rotding) Dus.. of we hebben straks een bad guy eruit, of we hebben een loze stemming gehad, als ik het goed begrijp? Oh komt het dan toch nog goed met de burger-win-streak! Ik post ook alvast de stem voordat ik ga slapen ^^
@matthijs
wat bedoel je met een loze stemming ??
Nou net als gister een stemming zeg maar: zonder resultaat omdat niemand dan kan sterven 😅

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

er kan bij ons alleen een Lose stemming komen, als er gelijkspel komt.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

We zijn met een oneven aantal en al vier hebben er op dezelfde gestemd. Ik denk niet dat we een gelijkspel krijgen Mark.

Over die vier gesproken: waar zijn Walter, Bert en Wouter? Heeft Bert maar meteen de handdoek in de ring gegooid (geheel terecht, overigens)?
En tsssssk Wouter, het is dat je goed bent, maar je moet wel iets meer bijdragen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Hugo schreef:
26 sep 2019, 12:25
We zijn met een oneven aantal en al vier hebben er op dezelfde gestemd. Ik denk niet dat we een gelijkspel krijgen Mark.

Over die vier gesproken: waar zijn Walter, Bert en Wouter? Heeft Bert maar meteen de handdoek in de ring gegooid (geheel terecht, overigens)?
En tsssssk Wouter, het is dat je goed bent, maar je moet wel iets meer bijdragen.
Het wordt ook geen gelijk spel,
ik probeer alleen duidelijk maken aan Matthijs dat dat de enige manier is voor een niet slachtoffer dag. er is geen andere manier dat kan.
tenzij er nog een rol is die ook iemand overdag helemaal kan beschermen.

want toen Hugo dood ging maar eigenlijk niet dood ging, moest het door een rol komen. en niet door het amulet.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

De Priester bestaat ook nog; verder in principe geen opties nee.
Opvallend genoeg gingen zowel Ineke als Hugo trouwens op dezelfde dag 'dood', maar toch niet. Kan niet allebei het amulet zijn geweest (of allebei de Priester, Hugo kan ook nog gered zijn door de Lijfwacht of Heks/Magiër)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

daarom, ga ik er van uit dat Hugo is beschermd door iemand met een nacht rol,
en Ineke had het amulet.
Doordat Ineke hem heeft gehad, denk ik dat ze wel goed is.......... tenzij zij iets raars deed.

@hulo
Als je slecht bent en je krijgt het amulet, doe je hem dat toch gewoon in je eigen team en ga je hem daarna vernietigen ??
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Mannenforum”