Dag 4 - op jacht met de mannen

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Oh, is Jeska ook al slecht? Kijk, zo gaat het wel lekker. :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

ik stem op Bert
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Bas »

Oh one more thing. Sander stel er was een vrouwelijk slachtoffer bij de wolven zouden wij dat dan te horen hebben gekregen? En dan hetzelfde als er een vampier slachtoffer is dat vrouwelijk is krijgen wij het dan te horen? En vice versa als het mannelijk is krijgen de vrouwen het te horen?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Het vrouwenforum is trouwens met vier mensen, waaronder Edy en Jeska (en Ineke, die ik ook niet echt vertrouw)... Ik hoop op een gelijkspel daar 😉
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

De ‘alleen vampiers’ theorie vind ik overigens steeds sterker worden, maar echt relevant is het niet.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

O hey er zijn daadwerkelijk gewoon super handige dingen te halen uit die stemmingen! Way to go Hula en Bas! (Tenzij jullie ons allemaal aan t bedriegen zijn nu, maar dat geloof ik gewoon niet hahaha) Oké ik was nog zelf even snel checken dat, in het geval dat idd het amulet bericht klopt, we hier ons geen zorgen hoeven te maken, toch? (Ik weet even niet zo goed hoeveel ik wel of niet mag zeggen over dat rotding) Dus.. of we hebben straks een bad guy eruit, of we hebben een loze stemming gehad, als ik het goed begrijp? Oh komt het dan toch nog goed met de burger-win-streak! Ik post ook alvast de stem voordat ik ga slapen ^^

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Ik stem op Bert

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Oh en even een feitje van de dag: Emma vertrouwt Bert dus ik heb zo'n vermoeden dat als Bert slecht is, Emma dat ook nog wel eens kan zijn (gegeven het feit dat ze voor de rest iedereen op neutraal heeft staan en alleen Mariska wantrouwt)!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Ah en voordat ik zometeen niets meer kan ofzo (want ik zie dat we elkaar weer zien op het dorpsplein) gok ik dus met het feit "de wolven hebben geen slachtoffer gemaakt" en er zijn vampierenslachtoffers (RIP Hugo), dat ik denk dat er wel beiden inzitten? Tenzij er weer zo'n speciale activiteit was waarbij het slachtoffer 's middags kenbaar werd gemaakt maar ja.. Oh en sorry voor mijn vele snelle berichten, ik krijg opeens zoveel ingevingen :lol:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Matthijs schreef:
26 sep 2019, 00:10
O hey er zijn daadwerkelijk gewoon super handige dingen te halen uit die stemmingen! Way to go Hula en Bas! (Tenzij jullie ons allemaal aan t bedriegen zijn nu, maar dat geloof ik gewoon niet hahaha) Oké ik was nog zelf even snel checken dat, in het geval dat idd het amulet bericht klopt, we hier ons geen zorgen hoeven te maken, toch? (Ik weet even niet zo goed hoeveel ik wel of niet mag zeggen over dat rotding) Dus.. of we hebben straks een bad guy eruit, of we hebben een loze stemming gehad, als ik het goed begrijp? Oh komt het dan toch nog goed met de burger-win-streak! Ik post ook alvast de stem voordat ik ga slapen ^^
@matthijs
wat bedoel je met een loze stemming ??
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Mannenforum”