Dag 4 - op jacht met de mannen

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Maar Sander
Kan je nog antwoord geven op mijn vraag over het amulet ???
Wat mag en niet met praten
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Sorry had over je post gelezen XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Sander schreef:
27 sep 2019, 17:14
Mark schreef:
27 sep 2019, 16:57
Nog een vraag @sander

Mogen we wel denken wie het amulet heeft gehad of mogen we in principe er niets over zeggen want de regels precies van amulet begrijp ik niet HELEMAAL....
Natuurlijk ben je vrij om te denken wat je wilt, maar het is niet leuk voor het spel als er gezegd wordt wie het amulet wel en niet heeft gehad.
Dat zagen we in het vorige spel, door als het hinten en claimen werd het ontzettend lastig voor de bad guys.
*kuch* dat komt dus omdat er te weinig Gewone Burgers waren en te veel rollen met kennis *kuch*
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Anyway, ik moet nu zo'n beetje beslissen of ik nog wil wijzigen van Walter... Ik denk het eigenlijk niet? Maar ik vind Bas ook wel best verdacht doen. Verdomme.
En misschien had Bas al die berichten al door en beet hij me dood als Vampier? En kon hij daarna lekker uitleggen hoe het ermee zat? Ik weet niet waarom, maar er opent zich ineens een Bas-is-Vampier-tunnel hier, waar ik wel heel enthousiast in aan het zwemmen ben.
Zucht.
Ik hoop op een snelle post van Bas die weer supergoed is, zodat ik me geen zorgen meer hoef te maken.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Hugo schreef:
27 sep 2019, 17:58
Anyway, ik moet nu zo'n beetje beslissen of ik nog wil wijzigen van Walter... Ik denk het eigenlijk niet? Maar ik vind Bas ook wel best verdacht doen. Verdomme.
En misschien had Bas al die berichten al door en beet hij me dood als Vampier? En kon hij daarna lekker uitleggen hoe het ermee zat? Ik weet niet waarom, maar er opent zich ineens een Bas-is-Vampier-tunnel hier, waar ik wel heel enthousiast in aan het zwemmen ben.
Zucht.
Ik hoop op een snelle post van Bas die weer supergoed is, zodat ik me geen zorgen meer hoef te maken.
Ik begrijp echt 100% wat je bedoelt hahahaha

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Walter »

Ik stem niet meer op Matthijs, maar op Bas
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Walter »

en ik word langzaamaan gillend gek, nu ja, ben ik al dan, maar toch
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Bas »

Ik ga nu teruglezen, maar om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat het een geweldige post gaat worden, simpelweg omdat ik ook geen echt idee heb en zowel Logo als Matthijs niet heel veel gezegd hebben. En ik van plan ben op een van hen te gaan stemmen (tenzij ik heel veel slechte dingen over Walter vindt, maar dat verwacht ik niet.)

Daarbij is mijn dood niet heel erg, maar vind ik het wel opvallend dat ik nu ineens zoveel verdacht wordt. (Hoewel ik het ook wel beetje snap aangezien we weinig mogelijkheden hebben :? )

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Even een fyi: de enige die nu nog geen stem heeft uitgebracht is Wouter toch?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Matthijs »

Oh nee ik zie nog veel zwevende kiezers :lol:

Tussenstand:

Walter 2x: Hula, Matthijs
Bas 1x: Walter

Gesloten

Terug naar “Mannenforum”