Dag 4 - op jacht met de mannen

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Oké, ik wacht op het moment op antwoord op een vraag van Sander voordat ik helemaal los ga in dit topic, dus sorry voor de losse berichten...

@ Mark

Dat is echt het nuttelooste lijstje allertijden.

@ All

Ik ga grappen maken over de muur:
De Beul is een Kerstbal, hij hangt tussen andere ballen.
Zoals ik zei, Mark heeft een stijl.
Zachtjes gaan de paardenvoetjes, stippe stappe stippe stap
Serieus, iedereen is ineens in de feestdagstemming XD
Hemel schaamt zich dood. Mark red jezelf. Slechteriken sterf snel!
Gezegend zijtgij, oude bezweerder! Dat gij heilige ziektes mag verspreiden.

Ach, laten we het de Wolven niet te makkelijk maken. Bert leest tenslotte mee.
Emma gebeten, Ineke gebeten, eten we vanacht eindelijk?
Nope; en het is onwaarschijnlijk dat dit klopt. Welke sukkelige Wolf schrijft dat nou op.
De Ziener is dood, de muur tot schroot
Waardere woorden zijn nooit gesproken.
Is Emma de 2e vampier?
Wie is de eerste dan?
Wie er nu nog op Mariska zit, is zeker slecht!
Of dom. Eén van de twee.
Ineke is een vampier
Probz.
Het gezegende amulet is 4 levende plaatsen omhoog gegaan.
Whatever.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Hugo schreef:
25 sep 2019, 22:10
De Beul is een Kerstbal, hij hangt tussen andere ballen.
Ik wilde nog even zeggen dat het jammer is dat Bert de Beul niet is :lol:
:P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Aaaah, Sander heeft antwoord gegeven (thanks, hugs). Ik mag delen wie ik gecheckt heb met stemmen.

Het was Bert (dûh) en hij heeft tijdens de eerste lynchstemming gelogen over op wie hij stemde. Hij zei op Emma te stemmen:
Bert schreef:
20 sep 2019, 17:30
Positief:
- Mark (for obvious reasons, als het is het niet 100% waterproof)
- Bas: zijn post n.a.v. de muur vond ik echt sterk; zijn laatste post ook; hij komt op mij over al een oprecht redenerende burger
- Ineke, n.a.v. haar laatste posts; daarvoor vond ik haar veel te stil, maar nu legt ze echt haar kaarten op tafel. Antwoord op je vraag Ineke (eigenlijk heb je de vraag later zelf al beantwoord in een andere post): ik wilde in die fase niet op iemand zonder stemmen stemmen, om de kans te verkleinen dat de slechteriken gemakkelijk een meerderheid konden creëren.
- Floris: liegen over de beulstem maakt hem in mijn ogen helemaal niet verdacht; ik snap die tactiek en het uitlokken van reacties heel goed; de mensen die hier het hardst over blijven vallen, vind ik eerder verdacht.

Neuutraal:
- Renate: vertrouw ik vooralsnog, vooral door haar manier van spelen, maar sommige dingen zijn ook echt raar in mijn ogen; het direct overnemen van een foutief argument bijv.. En waarom meent ze Wouter zo te kunnen vertrouwen?
- Walter (want die kan niets zeggen)
- Mariska: was eerst goed bezig, zegt nu naar mijn smaak ook te weinig. Goed, in haar laatste post noemt ze wat namen, maar ik had meer van haar verwacht. Ze was zo goed bezig aan het begin van dag 1.
- Hugo: draagt naar mijn smaak minder bij dan hij kan; 'herkauwt' in mijn ogen dingen die al gezegd zijn en noemt algemene wijsheden; draagt minder nieuwe inzichten bij dan ik hem zou toedichten.
- Matthijs: vindt Floris verdacht, dat vind ik dus niet; neemt het op voor Lola, vind ik onterecht.

Licht negatief:
- Wouter; het verbaast me dat hij zo 'vertrouwd' wordt. Op grond waarvan? Hij heeft èrg weinig bijgedragen tot op heden.
- Edy; ik had al het 'onderbuikgevoel'. ik vind haar nu ook redelijk defensief uit de hoek komen, maar dat is ook wel te verklaren, want ze wordt behoorlijk in het nauw gedreven.
- Jeska; draagt echt geen inhoudelijkheid bij; heeft ze iets te verbergen, heeft ze geen tijd, of heeft ze geen idee?
- Emma; te weinig actief. Laatste post is helemaal raar. Ze weet niet op wie ze moet stemmen, ze gaat wel stemmen en geeft aan het 'achteraf wel te zullen vertellen'?! WTF? Zo werkt het niet!
- Lola: heeft zich kandidaat gesteld voor het beulschap, beloofde toen (als ik het me goed herinner, als verkiezingsbelofte) dat ze tijd zou hebben voor dit spel. Nu weet ik dat politici hun beloften vaker niet waar maken, maar ik vind echt dat ze te inactief is. Terwijl ik deze post aan het typen was, was ik van plan op Lola te gaan stemmen, maar nu ik de laatste post van Emma zie switch ik toch naar haar!
In deze post kan je ook zien dat hij Floris vertrouwde... Waarom dan Bert, stemde je op Floris?!? (DRAMATISCHE MUZIEK!) Was het om je medewolf/vampier/partyperson Edy te beschermen? (Dramatische muziek intensiveert)
Anyway, genoeg gelachen; ik stem maar alvast.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Ik stem op Bert.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

(Niet alleen vanwege het liegen, maar zijn gedrag gisteren was echt heel raar, ik leg dat morgen wel uit, dan heb ik iets meer tijd het uiteen te zetten)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

By the way, nog een vraag voor Sander: kunnen de Wolven/Vampieren/party people vandaag ook niet overleggen in hun respectievelijke holletjes? Zou niet echt fair zijn als zij dat wel kunnen, toch? ^^
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Mark »

Hugo schreef:
25 sep 2019, 22:15
Oké, ik wacht op het moment op antwoord op een vraag van Sander voordat ik helemaal los ga in dit topic, dus sorry voor de losse berichten...

@ Mark

Dat is echt het nuttelooste lijstje allertijden.

@ All

Ik ga grappen maken over de muur:
De Beul is een Kerstbal, hij hangt tussen andere ballen.
Zoals ik zei, Mark heeft een stijl.
Zachtjes gaan de paardenvoetjes, stippe stappe stippe stap
Serieus, iedereen is ineens in de feestdagstemming XD
Hemel schaamt zich dood. Mark red jezelf. Slechteriken sterf snel!
Gezegend zijtgij, oude bezweerder! Dat gij heilige ziektes mag verspreiden.

Ach, laten we het de Wolven niet te makkelijk maken. Bert leest tenslotte mee.
Emma gebeten, Ineke gebeten, eten we vanacht eindelijk?
Nope; en het is onwaarschijnlijk dat dit klopt. Welke sukkelige Wolf schrijft dat nou op.
De Ziener is dood, de muur tot schroot
Waardere woorden zijn nooit gesproken.
Is Emma de 2e vampier?
Wie is de eerste dan?
Wie er nu nog op Mariska zit, is zeker slecht!
Of dom. Eén van de twee.
Ineke is een vampier
Probz.
Het gezegende amulet is 4 levende plaatsen omhoog gegaan.
Whatever.
en bedankt HUGO :)
Ik deed het ook meer voor me zelf dat ik wist wie er bij ons in deze groep zitten XD.....
ik heb deels ook het idee, dat er teksten in zitten van sander of iets.

Het gezegende amulet is 4 levende plaatsen omhoog gegaan
dit muur bericht kan nog best kloppen.

Maar Top Hugo, van je stem dan Bert lijkt mij :P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Hugo »

Dit dus.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Bas »

Ik heb geen tijd voor een uitgebreide post, maar ik heb ook Bert's stem gecontroleerd alleen voor de beul stemming. En hij heeft op Jeska gestemd en niet op Floris zoals hij zei. Het lijkt me vrij duidelijk dat hij een slechterik is. En ik zal dan ook nu meteen op hem stemmen zodat we dat gehad hebben. Ik zal morgen kijken naar dingen en een wat inhoudelijkere post maken, maar Bert is voor mij zeker maken.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - op jacht met de mannen

Bericht door Bas »

Ik stem op Bert

Gesloten

Terug naar “Mannenforum”